Wyszukiwarki są miejscem, od którego wielu użytkowników sieci rozpoczyna poszukiwania usług i produktów. Wysokie pozycje zapewniają stały ruch na stronie, co przekłada się na liczne korzyści. Jednak tylko doświadczeni specjaliści wiedzą jak pozyskać wartościowy ruch i jednocześnie uniknąć kary. Jeszcze kilka lat temu pozycjonowanie wyglądało zupełnie inaczej niż obecnie. Dziś wymagania, jakie stawia Google są znacznie bardziej rygorystyczne i bez odpowiedniej strategii nie osiągniemy efektów, na jakich nam zależy.

Pozycjonowanie to długofalowy proces i nieustanna praca. Zmiany w algorytmach Google zachodzą z każdą chwilą, dlatego należy aktywnie śledzić i reagować na wszelkie trendy, wdrażając odpowiednie usprawnienia

Pozycjonowaniem zajmujemy się od ponad 14 lat. Stale realizujemy mnóstwo projektów, pomagając naszym klientom odnieść sukces. Pracując dla naszych klientów korzystamy z najlepszych i bezpiecznych narzędzi. Nasze realizacje opierają się na łączeniu działań optymalizacyjnych z tworzeniem unikalnych i wartościowych treści oraz budowanie wartościowych linków. Dzięki temu roboty Google otrzymują sygnał, że taka strona jest użyteczna i przyjazna dla użytkowników, indeksując ją na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania.

Jak wygląda nasza praca?

  • Etap 1 - analiza

Nasze działania rozpoczynamy od przeprowadzenia analizy dotyczącej działalności klienta. Zapoznajemy się z jego ofertą, ideo biznesu, poznajemy oraz ustalamy grupę docelową, do której kierowane są jego usługi lub produkty, a także analizujemy specyfikę branży w jakiej działa. Już na tym etapie ustalamy słowa kluczowe, na których zależy nam najbardziej. Nie skupiamy się jednak na tym aby hasła te były wysoko, lecz aby na stronie zwiększył się ruch oraz zapytania.

  • Etap 2 - optymalizacja strony

Jest to najważniejsza czynność, która wymaga od nas dużego skupienia się na kodzie strony, a także szybkości ładowania witryny. Najważniejszym krokiem jest analiza treści. Sprawdzamy ją dokładnie pod kątem unikalności, a także jakości. Badamy również użyteczność danej strony oraz powiązania wewnętrzne. W przypadku znalezienia na stronie błędów, wykonujemy działania naprawcze. To etap, który wymaga od nas największego nakładu pracy, jednak jest niezbędny do tego, aby kolejne kroki okazały się skuteczne i przyniosły dobre rezultaty.

  • Etap 3 - linkowanie

Nie spamujemy na forach internetowych i nie dodajemy stron do darmowych katalogów. Omijamy wszelkie działania, które zamiast pomóc twojej stronie mogłyby jej tylko zaszkodzić. Pozyskujemy linki wyłącznie z wartościowych witryn. Są to głównie wewnętrzne serwisy zapleczowe, które rozwijamy od ponad 14 lat. Dzięki temu nigdy w historii naszej działalności strona nie została zbanowana, ani nie dostała filtra od Google.

  • Etap 4 - Monitorowanie

Po przeprowadzeniu działań analizujemy ruch na stronie. Jeśli witryna nie odnotowała znaczącego wzrostu odwiedzin oraz nie zwiększyła się liczba zapytań, dynamicznie zmieniamy hasła i optymalizujemy stronę ponownie.

 

Pozycjonowanie to najtańsza forma reklamy, która gwarantuje dotarcie do osób zainteresowanych oferowanymi produktami lub usługami

Im wyższa jest pozycja strony w wynikach wyszukiwania, tym większe prawdopodobieństwo, że dotrą nią potencjalni klienci. Obecność w czołówce w wynikach wyszukiwania jest również dla internautów sygnałem, że taka strona jest wiarygodna i cieszy się dużym zaufaniem.