Pozycjonowanie sklepu online z branży meblowej

Prezentujemy efekty działań SEO prowadzonych dla naszego klienta - sklepu internetowego z branży meblowej. Dzięki pozycjonowaniu zwiększyliśmy ruch organiczny w sklepie o 56,45% w przeciągu 3 miesięcy!

Głównym celem prowadzonych przez nas działań był maksymalny wzrost widoczności w wynikach organicznych oraz wzrost ruchu z wyszukiwarki Google. Branża meblowa należy do branż bardzo konkurencyjnych oraz trudnych. Mimo to, dzięki dobrze przemyślanej strategii, udało nam się osiągnąć bardzo satysfakcjonujące efekty. Jak to zrobiliśmy?

Etapy realizowanych działań SEO

Prowadzone przez nas działania SEO składały się z trzech etapów.

1. W pierwszej kolejności skupiliśmy się na rozbudowie sklepu oraz jego optymalizacji. Wykonane zmiany optymalizacyjne obejmowały między innymi:
- poprawienie architektury informacji
- optymalizację tytułów podstron
- optymalizację description
- optymalizację nagłówków H1 i H2
- optymalizację altów obrazów
- wzmocnienie linkowania wewnętrzego
- wdrożenie tagów kanonicznych

2. Drugim etapem było zredagowanie rozbudowanych opisów do kategorii i subkategorii. Proces przygotowania treści poprzedzony był szczegółowym researchem fraz kluczowych i przygotowaniem content planu. W dalszej kolejności skupiliśmy się na redagowaniu opisów poszczególnych produktów.

3. Trzecim etapem są działania zakresu link buildingu, które prowadzone są w sposób ciągły i systematyczny. Link building polega na pozyskiwaniu wartościowych odnośników z serwisów dobrej jakości. Link building dla naszego klienta obejmował publikację artykułów tematycznych w serwisach związanych z aranżacją wnętrz, marketing szeptany na forach internetowych o tematyce wnętrzarskiej, linki zdobywane są również z innych wartościowych miejsc. Staramy się pozyskiwać linki z serwisów jak najmocniej powiązanych tematycznie, dzięki czemu pozyskujemy nie tylko odnośnik, ale także kierujemy dodatkowy ruch do sklepu.

Efekty naszych działań

Dzięki wdrożonej optymalizacji udało nam się osiągnąć wzrost ruchu organicznego w sklepie o 56,45% W przeciągu 3 miesięcy.