Czym jest content marketing?

Chcąc pozyskać klienta, musimy zainteresować go w jakiś sposób swoją ofertą. Podczas gdy tradycyjne formy reklamy cieszą się coraz gorszą sławą, ich miejsce zajmuje znacznie bardziej efektywny i pozytywnie postrzegany przez odbiorców content marketing, czyli marketing treści. Jest to sposób komunikacji z klientem, polegający na zrozumieniu jego potrzeb i podsunięciu mu najbardziej optymalnego rozwiązania. Opiera się to na tworzeniu wartościowych i atrakcyjnych treści oraz ich publikacji w Internecie. Są to najczęściej teksty, obrazy oraz materiały video.
Jakie korzyści niesie to dla firmy? Przede wszystkim sprzyja kreowaniu wizerunku firmy w Internecie, zwiększając tym samym jej rozpoznawalność i budując zasięgi. Pomaga w nawiązaniu i stworzeniu trwałych relacji z klientami, a także zwiększa zyski ze sprzedaży.

Co zyskasz decydując się na ofertę content marketingu?

Dzięki temu narzędziu możesz liczyć na:

  • zainteresowanie internautów Twoją ofertą,
  • większy ruch na Twojej stronie internetowej,
  • lepszą pozycję i widoczność w Google,
  • wzrost rozpoznawalności marki,
  • trwałe relacje z klientami,
  • większą wiarygodność dla klientów i partnerów biznesowych,
  • wzrost zysków ze sprzedaży.

Co możemy Ci zaoferować w ramach usługi content marketingu?

  • Blogi - prowadzimy blogi o różnorodnej tematyce, dzięki którym dotrzesz do szerszej grupy klientów i zachęcisz ich do odwiedzenia Twojej strony firmowej.
  • Poradniki - klienci, którzy trafią na Twoją ofertę szukając porady w Internecie, będą przekonani o tym, że jesteś ekspertem w dziedzinie, którą się zajmujesz i dzięki temu chętniej skorzystają z oferty.
  • Artykuły sponsorowane - tworzymy merytoryczne i wciągające czytelnika artykuły promujące Twoją działalność i zamieszczamy je w najbardziej optymalnym miejscu, aby miały szansę dotrzeć do licznej grupy docelowej.
  • Opisy produktów - doskonale zdajemy sobie sprawę, że wyczerpujący opis, w którym zaprezentowane zostaną wszystkie cechy produktu znacznie bardziej zachęci klienta do zakupu niż samo zdjęcie.
  • Teksty na stronę www - strona internetowa jest Twoją wizytówką, dlatego treść, którą na niej zamieścisz musi przekonać potencjalnego klienta do Twojej oferty.
  • Infografiki - dzięki połączeniu estetycznej grafiki i ciekawej treści, tworzymy przekaz, który przyciągnie uwagę Twoich odbiorców znacznie skuteczniej niż zwykły tekst.
  • Wpisy na forach internetowych - publikujemy wpisy na forach internetowych, które zachęcają użytkowników do nawiązania dyskusji i zaciekawienia ich Twoją ofertą.

Działaj skutecznie!

Czy wiesz, że nawet połowa Polaków może używać wtyczki blokującej reklamy? Po co więc inwestować w coś, czego większość Twoich potencjalnych klientów i tak nie zobaczy? Marketingu treści nie da się wyłączyć, masz więc pewność, że uda Ci się trafić ze swoim przekazem reklamowym do odbiorców, którzy mają dość banerów. 

Możemy dla Ciebie zrobić więcej:

Artykule sponsorowane
Audyty seo
Teksty na strony WWW