Opisy produktów do sklepu internetowego

Chciałbyś, aby więcej klientów odwiedzało Twój sklep internetowy i częściej dokonywało w nim zakupów? Potrzebujesz wartościowych i unikalnych opisów produktów.

Sklepy internetowe cieszą się obecnie ogromną popularnością i coraz więcej osób przekonuje się do robienia zakupów bez wychodzenia z domu. Przekłada się to jednak na silną konkurencję w branży e-commerce, w związku z czym każda firma, która chce liczyć się w walce o klienta musi przekonać go, że to właśnie jej oferta jest najlepsza. Jednym z najprostszych sposobów jest zachęcenie klienta do zakupu poprzez wartościowy opis produktu zawierający istotne dla niego informacje.

Dowiedz się więcej jakie korzyści dają unikalne opisy produktów.

Poznaj nasze sukcesy jak rozwijamy sklepy internetowe wykorzystująć wartościowe oraz unikalne opisy produktów. Profesjonalnie zajmujemy się tworzeniem treści do sklepów online.

czytaj więcej...
Dowiedz się więcej jakie korzyści dają unikalne opisy produktów.

W Argonium tworzymy opisy produktów, które:

  • Są zrozumiałe dla klienta - zdajemy sobie sprawę, że perspektywa klienta często różni się od perspektywy eksperta z danej branży. Staramy się zawsze uwzględnić punkt widzenia grupy docelowej. Jeżeli kierujesz swoją ofertę do klientów biznesowych, zachowamy język z użyciem specyficznego słownictwa. Jeżeli natomiast Twoi potencjalni klienci nie operują fachowym słownictwem, tworzenie specjalistycznych, niezrozumiałych opisów mija się z celem. Ponadto w opisach stosujemy zasadę odwróconej piramidy - najważniejsze informacje podajemy na samym początku, a dopiero później zagłębiamy się w szczegóły dotyczące produktu. W ten sposób klient, który poszukuje tylko najistotniejszych informacji poznaje je już na wstępie, natomiast bardziej dociekliwi użytkownicy mogą wdać się w głębszą analizę.

  • Zachęcają klienta do zakupu - minusem sklepów internetowych jest fakt, że klienci nie są w stanie zobaczyć danego produktu na żywo, dotknąć go ani przetestować jego działania. Samo zdjęcie produktu nie jest w stanie przedstawić wszystkich jego zalet, dlatego opis jest kluczowym źródłem informacji dla potencjalnego klienta. Tworząc opisy, stosujemy sformułowania odwołujące się do zmysłów wzroku, słuchu oraz dotyku. Takie zwroty pobudzają wyobraźnię klienta i zachęcają go do zakupu. Kolejną kwestią jest stosowanie języka korzyści. Klientom nie zależy bowiem na samych właściwościach produktu, lecz na tym, co dzięki nim zyskają. Przedstawiamy zatem zalety produktów oraz wskazujemy korzyści, na jakie mogą liczyć decydując się na zakup.

  • Są dostosowane pod kątem SEO - opisy produktów tworzy się nie tylko po to, aby przekonać klienta do zakupu, ale również w celu zwiększenia pozycji sklepu internetowego w wyszukiwarce. W tekst wplatamy słowa kluczowe, które pomagają w pozycjonowaniu. Opracowujemy opisy produktów dbając o to, aby posiadały unikalną i wyczerpującą formę. Dzięki temu Twoja witryna zyska również na widoczności w wynikach wyszukiwarki. Google uwielbia wartościowe i długie treści, dlatego firmy, które stosują się do tych zasad są często na najwyższych pozycjach. Przekłada się to bezpośrednio na ruch organiczny w Twoim sklepie internetowym.

Jaki jest koszt napisania opisu produktów ?

Dowiedz się ile kosztuje napisanie treści, jak tworzymy opisy produktów, opisy kategorii do sklepów internetowych, a w szczególności jakie to daje korzyści.

czytaj więcej...
Jaki jest koszt napisania opisu produktów ?

Jakie korzyści zyskasz dzięki profesjonalnie opracowanym opisom produktów?

  • Zwiększysz zaufanie potencjalnych klientów do swojego sklepu online.
  • Wzrośnie Twoja sprzedaż.
  • Zyskasz wyższą pozycję w wyszukiwarce.
  • Zbudujesz ruch organiczny.
  • Zyskasz przewagę nad swoją konkurencją.

Możemy dla Ciebie zrobić więcej:

Marketing szeptany
Pozycjonowanie sklepow
budowanie_swiadomosci_marki
Budowanie świadomości marki
budowanie_wizerunku_marki
Budowanie wizerunku marki
intranet
Intranet
Wzrot konwersji