Czym jest marketing internetowy?

Marketing internetowy to wszelkie działania promocyjne prowadzone w sieci. Ich głównym celem jest przede wszystkim poprawa rozpoznawalności marki, zbudowanie jej pozytywnego wizerunku oraz zwiększenie wyników sprzedaży. 
Marketing online różni się od tradycyjnego formą komunikacji. Dzięki możliwościom jakie oferuje Internet, możemy w szybki i łatwy sposób dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Promocja w sieci umożliwia również wybór grupy docelowej, dzięki czemu trafisz ze swoją kampanią prosto do potencjalnych klientów. Działania w ramach e-marketingu są także znacznie tańsze w porównaniu do reklam tradycyjnych. 
Marketing internetowy wymaga dużego nakładu czasu, jednak potrafi przynieść widoczne korzyści dla Twojej działalności.

Wiemy jak tworzyć profesjonalne kampanie e-marketingowe

Argonium to agencja marketingu internetowego, która od 14 lat pomaga firmom z różnych branż zaistnieć w Internecie. Dobieramy najlepsze narzędzia marketingowe dopasowane do potrzeb naszych Klientów. Nasze kampanie nastawione są na sukces i maksymalne efekty.

Etapy kampanii marketingu internetowego w Agencji Argonium:

1. Analiza dotychczasowych działań marketingowych

Zanim przystąpimy do wyboru najlepszej formy promocji dla Twojej marki, musimy zbadać dokładnie bieżące działania, które podejmowane były w ramach realizacji strategii marketingowej. Analizujemy również aktywność Twoich konkurentów, aby móc wybrać takie działania, które wyróżnią Cię na ich tle.

2. Ustalenie celów kampanii

W oparciu o analizę ustalamy cele do zrealizowania. Musza one być zgodne z założeniami biznesowymi i stanowić wsparcie dla Twojej firmy, w sposób jakiego potrzebujesz.

3. Identyfikacja grupy docelowej

Kolejnym niezbędnym krokiem jest zidentyfikowanie obszarów, w które warto inwestować. Na tym etapie określamy grupę docelową, do której chcesz dotrzeć ze swoją kampanią.

4. Wybór narzędzi i kanałów promocji

Decydujemy na jakich kanałach marketingowych będziemy skupiać uwagę podczas kampanii oraz wybieramy narzędzia z których będziemy korzystać. Planujemy również budżet projektu.

5. Realizacja działań

Kiedy mamy już ustalone wszystkie założenia oraz wybrane narzędzia, możemy przystąpić do wdrożenia i realizacji zaplanowanych działań. Na bieżąco monitorujemy efektywność kampanii oraz optymalizujemy ją, aby podnieść jej skuteczność.

6. Raportowanie

Sporządzamy raport i analizujemy kampanię pod kątem celów. Sprawdzamy, w których obszarach przyniosła oczekiwane efekty, a które wymagają jeszcze poprawy. Nasze obserwacje wykorzystujemy w planowaniu dalszych działań.