Reklama w Google to szybki i skuteczny sposób dotarcia do klientów

Chcesz w szybki i skuteczny sposób dotrzeć do potencjalnych klientów? Zdecyduj się na jedną z kampanii promocyjnych Google Ads.

Na czym polega kampania Ads (AdWords)?

Google Ads (dawniej Google AdWords) to system reklam, który wyświetla linki sponsorowane w wyszukiwarce oraz bannery na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych. To jeden z najskuteczniejszych sposobów na promocję w Internecie. Dzięki temu, że reklama w Google jest obecna w wynikach wyszukiwania ofert podobnych do Twojej, pozwala na dotarcie bezpośrednio do grupy docelowej. Reklama może pojawiać się również w aplikacjach Google i na jego stronach partnerskich, przyjmując formę tekstu o chwytliwym tytule lub grafiki bądź materiału video. Statystyki pokazują, że najwięcej użytkowników przyciągają reklamy łączące w sobie tekst z filmem lub obrazkiem. Kampania reklamowa Google Ads jest rozliczana na podstawie modelu PPC (Pay Per Click). Oznacza to, że płacisz za kliknięcie użytkownika w banner lub link, a nie za samo jego wyświetlenie.

Dopasujemy i wdrożymy najskuteczniejszą dla Ciebie formę kampanii reklamowej Ads

Google Ads oferuje wiele narzędzi do promocji w Internecie. W Argonium specjalizujemy się w prowadzeniu kampanii Ads (Adwords) w sieci wyszukiwania oraz w sieci reklamowej. Zajmujemy się również kampaniami remarketingowymi. Dla każdego Klienta wybieramy najlepszą i najbardziej skuteczną formę kampanii Ads. Przygotowujemy materiały reklamowe i prowadzimy kampanie systematycznie je analizując. Dokonujemy również ich optymalizacji, aby mogły przynosić jeszcze lepsze i skuteczniejsze efekty. Dbamy o to, aby poszczególne elementy kampanii Google Ads były spójne z Twoimi pozostałymi formami promocji w sieci.

Dlaczego warto skorzystać z oferty prowadzenia kampanii Google Ads (AdWords)?

1. Dzięki tej formie promocji możesz liczyć na natychmiastowy efekt w postaci dotarcia do odbiorców
2. Kampanie reklamowe Google Ads są elastyczne i mogą być modyfikowane w zależności od indywidualnych potrzeb.
3. Możesz dopasować kampanię do wysokości budżetu jakim dysponujesz.
4. Masz możliwość promowania konkretnego produktu bądź usługi.
5. Poprawia się Twoja widoczność w sieci, co generuje większy ruch na Twojej stronie.
6. Na efekty promocji nie musisz czekać długo, zatem szybko pozyskujesz nowych klientów i zwiększasz swoją sprzedaż.
7. Zyskujesz wiele możliwości na dotarcie do grupy docelowej.