Landing Page

Chcesz zwiększyć skuteczność Twojej kampanii Google Ads, Facebook Ads, mailingu lub innej kampanii e-marketingowej? Możesz to osiągnąć poprzez stworzenie odpowiednio zoptymalizowanej landing page.
Landing page to inaczej strona docelowa. Najczęściej trafia się na nią poprzez kliknięcie w banner lub link sponsorowany. Każdy landing page tworzony jest w jednym, konkretnym celu, który ma za zadanie przyczynić się do wzrostu konwersji. Może to być nakłonienie użytkownika do zakupu Twojego produktu bądź usługi, rejestracji na Twojej stronie internetowej bądź pozyskanie danych kontaktowych.

Landing page projektujemy w taki sposób, aby zachęcały użytkownika do wykonania konkretnej, pożądanej dla Ciebie akcji. Zamieszczamy na nich wyłącznie istotne z punktu widzenia użytkownika treści, pozbywając się elementów, które mogłyby rozpraszać uwagę. Tworzymy unikatową szatę graficzną nawiązującą układem i kolorystyką do Twojej strony firmowej, co wpływa na wzrost jej rozpoznawalności.

Dlaczego warto stosować landing page?

  • Koncentrują użytkownika na konkretnym działaniu, na którym Ci zależy. Brak szumu informacyjnego jaki zapewnia prosty i przejrzysty układ strony docelowej, nie odciąga potencjalnego klienta od akcji, jaką powinien podjąć.
  • Generują leady. Landing page skutecznie filtrują ruch, dzięki czemu kierują do Twojej oferty tylko zainteresowanych użytkowników.
  • Zwiększają skuteczność Twoich kampanii reklamowych. Landing page to doskonały pomysł, jeżeli korzystasz już z reklam Google Ads, Facebook Ads, mailingów lub prowadzisz inne kampanie e-marketingowe.
  • Oferują relatywnie niskie koszty w stosunku do korzyści. Pozyskanie klienta przez landing page jest tańsze niż przez zwykły serwis.

Jak w Argonium wygląda tworzenie landing page?

  1. Pierwszym krokiem jest dokładnie określenie celu, jaki ma spełniać landing page.
  2. Następnie określamy grupę docelową, do której zamierzamy skierować stronę docelową i dostosowujemy do niej wszystkie treści i przekaz.
  3. Koncentrujemy się na działaniu, które ma zostać dokonane. Unikamy zamieszczania zbędnych informacji, które będą nieprzydatne i mogą odciągnąć użytkownika od podjęcia akcji.
  4. Zachowujemy spójność z Twoją witryną internetową i prowadzonymi działaniami promocyjnymi, dzięki czemu skojarzenia użytkownika z Twoją marką ulegają wzmocnieniu.

Landing Page rekomendujemy różnym firmom. Dzięki temu narzędziu skutecznie nakłonisz użytkownika do podjęcia oczekiwanego działania. W efekcie dotrzesz do większej liczby użytkowników, zyskując szansę zainteresowania ich swoją ofertą, a także wypromujesz swoją markę i zwiększysz obroty ze sprzedaży.