Zaprojektowanie logo dla firmy geologicznej
G&G Wiercenia
Identyfikacja wizualna dla firmy zajmującej się wierceniami geologicznymi.
Przejdź do realizacji

G&G Wiercenia

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna dla firmy STELMET
Stelmet
Stelmet - producent słupów energetycznych, konstrukcji stalowych oraz ocynkownia ogniowa.
Przejdź do realizacji

Stelmet

Identyfikacja wizualna

Realizacja Identyfikacjia wizualnej

Identyfikacja wizualna firmy jest definiowana jako ogół używanych przez nią symboli w celu wyróżniania się na tle konkurencji. Symbole te mogą być zarówno widoczne w sieci, jak i pojawiać się na materiałach drukowanych. Wiele branż przesyconych jest biznesami, które walczą ze sobą o klientów. W tej walce właśnie elementy identyfikacji wizualnej mają bardzo duże znaczenie - zwracają uwagę na daną firmę oraz kształtują jej wizerunek. Poza tym wpływają na rozpoznawalność i zapamiętywalność. Ważne jest więc stworzenie takiej identyfikacji wizualnej, która będzie idealnym odniesieniem do działalności, produktów lub usług czy założeń konkretnej marki. Powinna ona posiadać nowoczesne logo oraz kolorystykę, z którymi będzie kojarzona. Nie bez znaczenia jest również wygląd jej strony www, zarówno w wersji standardowej, jak i mobilnej. Prawidłowo zaprojektowana identyfikacja wizualna ma ogromne znaczenie i nieraz decyduje o sukcesie firmy na rynku.

Budowanie wizerunku marki

Podstawowym działaniem z zakresu budowania wizerunku w internecie, jak i poza nim jest właśnie stworzenie spójnej identyfikacji wizualnej. Najlepiej, by jej elementy pojawiały się wszędzie, gdzie mamy do czynienia z daną firmą. Jej logo powinno zostać umieszczone na stronie www, w mediach społecznościowych, a także materiałach promocyjnych. Poza internetem najlepiej żeby znajdowało się na ulotkach, plakatach, papierze firmowym, wizytówkach, teczkach i innych gadżetach, którymi firma dysponuje. Tak samo jest z kolorystyką. Należy dobrać takie kolory, z którymi firma będzie się bezsprzecznie identyfikować. Z biegiem czasu mogą zmieniać się ich odcienie lub zastosowanie, a także może zostać do nich dodany kolor dodatkowy, jednak nie należy drastycznie zmieniać kolorystyki, z którą marka będzie kojarzona. Tylko w ten sposób wizerunek marki będzie spójny i zawsze łatwo będzie można ją skojarzyć.

W Agencji Interaktywnaj Argonium projektujemy, jak i zmieniamy na lepsze elementy identyfikacji wizualnej. Wiemy jak ważny jest wizerunek w sieci, ale nie zapominamy również o wyróżnianiu firmy poza nią. Z tego względu tworzymy także koncepcje materiałów do druku - DTP. Nasze projekty są przejrzyste, nowoczesne, kreatywne. Bazujemy na najnowszych trendach, by zaoferować Klientom usługi w najwyższym standardzie.

Atrakcyjna grafika

Podczas budowania wizerunku marki to właśnie atrakcyjna grafika ma największe znaczenie. Ważne, aby wszelkie symbole, jakimi będzie się ona posługiwać były starannie zaprojektowane. Wyeliminuje to także problem ich umieszczania na materiałach drukowanych. Na identyfikację wizualną firmy składają się nie tylko logo i kolory, ale też ogólny wygląd jej strony www, a także wygląd serwisu w wersji mobilnej. Ukazanie atutów firmy na stronie internetowej jest bardzo ważne. Obecnie wiele osób zadnim zdecyduje się na skorzystanie z konkretnych usług, sprawdza firmę w sieci albo po prostu wyszukuje w Google frazy z nimi związane i na podstawie gotowego zestawu stron przegląda kolejne oferty. Nowoczesna witryna ma ogromny wpływ na decyzję użytkowników. Poza tym to właśnie z nią kojarzone są firmy. Tworzenie elementów identyfikacji wizualnej często rozpoczyna się więc od zaprojektowania nowoczesnego widoku strony www. Jest ona wizytówką każdej strony w internecie.

Dbamy o silny wizerunek naszych Klientów w sieci, jak i poza nią. Wykonujemy profesjonalne strony www, serwisy responsywne, projektujemy logo i materiały do druku. Stworzyliśmy elementy identyfikacji wizualnej dla wielu Klientów - zobacz nasze najnowsze realizacje.


Co zrobić aby z budowanej od podstaw firmy stać się znaną marką? Odpowiada za to identyfikacja wizualna marki, którą zajmujemy się od lat. Przedstawiamy case studies realizacji z zastosowania identyfikacji wizualnej u naszych Klientów. Krok po kroku pokazujemy jak opracowujemy nową strategię marki oraz sukcesywnie ją wdrażamy. Opracowujemy strategię i ją wdrażamy. Na koniec pokazujemy efekty naszych działań.  

Opisując case studies naszych realizacji identyfikacji wizualnej pokazujemy czarno na białym. Wdrożony kompleksowy system identyfikacji wizualnej marki, materiały promocyjne i odpowiednia strona internetowa dały naszym Klientom pewną pozycję w branży i możliwość wejścia na nowe rynki. Nasze przykłady pozwolą podjąć decyzję czy chcesz rozpocząć z nami współpracę.

Facebook Argonium
Polub nas na Facebook'u
Facebook Argonium