CID

Identyfikacja wizualna

CID
CID
Klient: CID
WWW:

CID to przedsiębiorstwo z siedzibą w Rzeszowie specjalizujące się w tapicerstwie samochodowym. Jest to dynamicznie rozwijająca się firma, której działalność koncentruje się głównie wokół samochodów klasycznych, takich jak Porsche, jednak oferta obejmuje również możliwość stworzenia tapicerki dla innych modeli pojazdów. 
Firma przykłada dużą uwagę do jakości wykonania oraz dokładności, stosując wysokiej klasy materiały, które zwiększają komfort jazdy. Dzięki temu każdy właściciel zabytkowego pojazdu może stworzyć własne, spersonalizowane wnętrze samochodu o unikalnym, indywidualnym charakterze lub odtworzyć jego pierwowzór.

 

ZAŁOŻENIA PROJEKTU

 

Nasze prace obejmowały stworzenie nowej koncepcji logotypu dla firmy CID, tak aby nawiązywał do klasycznych i zabytkowych samochodów, na których firma skupia swoją uwagę.  Tworząc logo dla firmy usługowej staraliśmy się skoncentrować przede wszystkim na jej charakterze. Klientowi zależało na tym, aby logotyp nawiązywał do profilu działalności i był łatwo identyfikowany z firmą. 

Przygotowaliśmy znak graficzny przedstawiający klasyczny samochód, który wskazuje, że usługi firmy skierowane są głownie do właścicieli starszych pojazdów. Czcionka logotypu również nawiązuje do stylistyki retro, dzięki czemu jest spójna z grafiką. 

Nasz projekt obejmował również opracowanie księgi znaków zawierającej między innymi takie elementy jak kolorystykę, typografię skalowanie i wielkość minimalną oraz obszar ochronny. Stworzyliśmy także alternatywne wersje logotypów.

sharp

Agencja Interaktywna Argonium to godny polecania partner w biznesie. Najważniejsza cecha to elastyczność oraz podejście do klienta. 

W tym projekcie wykorzystaliśmy:

Blogi firmowe
Pozycjonowanie szerokie

Zobacz inne realizacje

Meble Ada

Sklepy on-line

zobacz projekt
Maxton Design

Identyfikacja wizualna

zobacz projekt
italiastyle.pl

Sklepy on-line

zobacz projekt

Case study

Jak NIE prowadzić marketingu szeptanego?
zobacz więcej
Jak NIE prowadzić marketingu szeptanego?
Marketing szeptany, inaczej buzz marketing może być skutecznym narzędziem w budowaniu pozytywnego wizerunku...
Case Study - Jak budować profesjonalną stronę produktową
zobacz więcej
Case Study - Jak budować profesjonalną stronę produktową
Pozyskanie ruchu na stronie internetowej jest często niełatwym zadaniem. Nawet jeśli witryna odwiedzana...
Case Study - tworzenie opisów produktów w sklepie meblowym
zobacz więcej
Case Study - tworzenie opisów produktów w sklepie meblowym
Algorytmy Google preferują strony, które zawierają wartościowe i unikalne (niekopiowane) treści. W...