Tworzenie opisów produktów dla meble.pl

Marketing internetowy

Tworzenie opisów produktów dla meble.pl
Klient: Tworzenie opisów produktów dla meble.pl

Opis firmy

Meble.pl to jeden z najbardziej rozbudowanych i rozpoznawalnych sklepów meblowych w Internecie. Dzięki swojej ogromnej ofercie, na którą składa się tysiące pozycji asortymentowych renomowanych marek, sklep cieszy się dużą popularnością wśród klientów. Meble.pl posiada również sieć sklepów stacjonarnych rozmieszczonych w kilku miastach Polski, co w połączeniu z ponad dziesięcioletnim okresem działalności sprawia, że firma może poszczycić się stabilną pozycją rynkową. 

Założenia tworzenia treści w sklepie internetowym meble.pl

Dla firmy Meble.pl realizowaliśmy działania w ramach content marketingu - opis kategorii, opisy produktów. Przygotowaliśmy unikalne i wartościowe pod względem merytorycznym treści do sklepu internetowego. Sklep Meble.pl dysponuje ogromną liczbą pozycji asortymentowych, dlatego w pracę nad tekstami zaangażowanych było 5 osób. Dzięki przemyślanej strategii, udało się zachować spójność zarówno w strukturze teksów, jak również w ich stylistyce.

Szeroka i zróżnicowana oferta sklepu wymagała od nas bardzo dobrego przygotowania. Kluczowe znaczenie miało tutaj wyszukiwanie informacji. Większość danych, na podstawie których zostały przygotowane teksty, wyszukiwana była samodzielnie przez nasz zespół. Korzystaliśmy wyłącznie z wiarygodnych źródeł, takich jak strony producentów.

Google wspiera wartościowe treści, które nie są przesycone słowami kluczowymi, dlatego zachowaliśmy odpowiednią relację pomiędzy merytoryką tekstu, a pozycjonowanymi frazami. Przygotowane w ten sposób opisy stanowią bogatą bazę informacji o produktach dla klientów sklepu oraz stanowią zachętę do zakupu.

meble.pl

Z firma Argonium współpracujemy od 2005 roku. Agencja świadczy na nas nieprzerwanie usługi z zakresu tworzenia stron www, content marketingu na najwyższym poziomie. 

W tym projekcie wykorzystaliśmy:

Marketing szeptany
SEO PR

Zobacz inne realizacje

Italiastyle.pl

Marketing internetowy

zobacz projekt
Dr Parda

Strony www

zobacz projekt
Resmar

Marketing internetowy

zobacz projekt

Case study

Jak wykorzystujemy marketing szeptany w promocji lekarzy?
zobacz więcej
Jak wykorzystujemy marketing szeptany w promocji lekarzy?
Zdrowie jest jedną z najważniejszych wartości, dlatego usługi medyczne od wielu lat należą do najczęściej...
Co daje umowa SLA w sklepie internetowym?
zobacz więcej
Co daje umowa SLA w sklepie internetowym?
Sklep internetowy, który stale się rozwija zaczyna wraz z czasem generować coraz większe zyski i pozyskiwać...
Jak tworzymy identyfikację wizualną dla sklepu internetowego?
zobacz więcej
Jak tworzymy identyfikację wizualną dla sklepu internetowego?
Sposób, w jaki twój sklep internetowy będzie postrzegany przez potencjalnych klientów oraz jak duża ich...