Blogi firmowe

W ostatnich latach odnotowano znaczny wzrost popularności blogów firmowych. Wcześniej tego typu serwisy kojarzyły się wyłącznie z pamiętnikami, w których autorzy opisywali swoje prywatne rozterki. W ostatnich latach przerodziły się jednak w medium opiniotwórcze na podstawie którego autorzy przekazują informacje i tworzą recenzję na temat produktów i usług. Dzięki możliwości wejścia w interakcje z użytkownikami, blogi stały się silną i popularną formą przekazu w marketingu internetowym.

Skąd wynika popularność blogów?

Blog firmowy to jedna z najczęściej stosowanych form zaznaczenia swojej obecności w sieci przez przedsiębiorców. Coraz częściej zdarza się, że blog stanowi wizytówkę firmy i jest formą pierwszego kontaktu z użytkownikiem. Największą zaletą blogów jest możliwość regularnej zmiany treści, co zachęca użytkowników do stałego odwiedzania witryny. Blogi firmowe to kopalnia informacji dla klientów i osób, które są zainteresowane działalnością danej firmy. 

Blog firmowy sprawdza się szczególnie świetnie jako uzupełnienie sklepu internetowego, jednak można osiągnąć skuteczne efekty, nawet kiedy firma nie prowadzi sprzedaży internetowej. 

Dlaczego warto zlecić przygotowanie bloga Argonium?

W Argonium zapewnimy Ci zoptymalizowaną stronę bloga stworzoną od postaw w oparciu o Twoje potrzeby. Projektując szatę graficzną uwzględnimy Twój profil działalności, branżę a także Twoją identyfikację wizualną. Atrakcyjny wygląd bloga to duży krok do sukcesu, jednak nie mniej ważne są unikatowe i wartościowe treści. Stworzymy dla Ciebie wpisy, dzięki którym użytkownicy będą chętnie zaglądać na Twojego bloga. Przed przystąpieniem do działań zbadamy ofertę Twojej konkurencji, a także profil Twojej firmy, aby dowiedzieć się czego poszukują odbiorcy w Twojej branży. 

Jakie korzyści pomoże zyskać Ci blog?

  1. Wykreowanie wizerunku eksperta - masz możliwość zaprezentowania wiedzy na temat swojej branży.
  2. Zbudowanie relacji z klientami - Klienci będą chętnie i często odwiedzać bloga, na którym znajdą ciekawe artykuły, dzięki czemu zbudujesz z nimi lepszą więź.
  3. Stworzenie pozytywnego wizerunku firmy - na blogu możesz dzielić się sukcesami swojej firmy oraz publikować treści związane z ważnymi wydarzeniami w firmie, co pozwala ocieplić wizerunek.
  4. Skuteczniejsze pozycjonowanie strony - treści zamieszczane na blogu to doskonałe miejsce na słowa kluczowe, które wpływają na pozycjonowanie. 
  5. Prosty i tani sposób na reklamę w sieci - na blogu możesz promować swoje produkty oraz usługi.