Pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie sklepu zwiększa sprzedaż oraz zaufanie

Aby odnieść sukces w branży e-commerce nie wystarczy tylko dobrej jakości produkt czy konkurencyjna oferta cenowa. Podstawą jest odpowiednia promocja i kreacja marki w internecie. Jednym z elementów działań marketingowych jest pozycjonowanie sklepów. Efektem skutecznego pozycjonowania jest wysoki wynik w wynikach wyszukiwarki. Im wyższa pozycja w Google tym większa szansa na to, że klient trafi na stronę sklepu internetowego i dokona zakupu. Masz sklep on-line i chcesz wypozycjonować go w internecie? Zgłoś się do nas, a szybko przekonasz się, że nasze działanie przełoży się na konkretne korzyści finansowe.

Pozycjonowanie sklepu internetowego to złożony i wieloetapowy proces - obejme optymalziację sklepu, optymalizację treści oraz poprawę kodu dla szybszego ładowania sklepu. Jednak profesjonalne wykonane pozycjonowanie pozwoli zdobyć istotną przewagę nad konkurencją, poprawi ruch na stronie sklepu, a tym samym wynik konwersji. Wysoka pozycja w wyszukiwarkach pozwala również w zbudowaniu świadomości marki i wykreowaniu jej wizerunku. Firmy, które pojawiają się na najwyższych pozycjach utożsamiane są przez użytkowników sieci jako liderzy w danej branży. Wzbudzają dzięki temu większe zaufanie i zachęcają do skorzystania z oferty w znacznie większym stopniu niż konkurencja, która znajduje się na dalszych pozycjach.
Skontaktuj się z nami - przygotujemy dla Ciebie ofertę na usługę dostosowaną do Twoich potrzeb oraz budżetu.

Pozycjonowanie sklepu online = większy ruch i sprzedaż

Koszt pozycjonowania

Koszt pozycjonowania

Dostosowujemy sie do posiadanego budżetu na działania SEO - przygotowujemy dokłaną ofertę co mozemy zrobic i jak w danym budzecie. Każdy klient ma do dyspozycji całą nasza agencję - pozycjonerów, grafików, programistów, copywriterów. 

Opracowanie strategii

Opracowanie strategii

Tworząc strategię pozycjonowanie sklepu internetowego najważniejszym punktem jest wzrost natualnego ruchu z wyszukiwarki google.  Największe znaczenie ma tutaj budowa oraz optymalziacja sklepu. Linkowanie wewnętrze, treści, szybkość działania sklepu.

Optymalizacja treści

Optymalizacja treści

Unikalne, wartościowe opisy produktów są decydujące w pozycjonownaiu. Od analizy oraz optymalizacji opisów produków, kategorii itp.  zaczynamy cały proces pozycjonowania sklepu intenretowego w wyszukiwarce Google. 

Optymalizacja sklepu

Optymalizacja sklepu

Optymalizujemy każdy możliwy element sklepu internetowego który wypływa na pozycjonowanie. Nagłówki, nawigacja, opisy, kategorie. Optymalizacja sklepu skierowana jest na uzyskanie jak najwyższej oceny przez narzędzie google oraz poprawienie użyteczności. 

Link building

Link building

Pozyskowanie mocnych oraz wartościowych linków jest kluczem do skutecznego i bezpieczniego pozycjonwoania sklepu. Ważne sa nie tylko nazwy (anchory) linków ale również tematyka stron z których prowadzą linki. 

Raportowanie

Raportowanie

Generujemy pełne raporty przeprowadzonego pozycjonowania oraz osiągniętych efektów związanych ze wzrostem konwersji Twojego sklepu internetowego, a także zwiększoną rozpoznawalnością sklepu online w sieci.

Chcesz wypozycjonować sklep ?

Skontaktuj się z nami - przygotujemy dla Ciebie ofertę na usługę dostosowaną do Twoich potrzeb oraz budżetu.

Etapy pozycjonowania sklepu internetowego

1. Audyt SEO - aby prawidłowo pozycjonować sklep online konieczne jest przeprowadzenie audytu, który wykaże mocne i słabe strony witryny. Pozwoli to pozyskać informacje, w którym miejscu sklep wymaga poprawek i modyfikacji. Ponadto wskaże błędy strukturalne, a także pomoże poznać profil klienta. Informacja o współczynniku odrzuceń oraz, w którym momencie klient rezygnuje z finalizacji koszyka pozwoli z kolei dobrać odpowiednie działania by temu zapobiegać.

2. Wdrożenie zaleceń audytu i naprawa błędów - często już po naprawie błędów technicznych i strukturalnych widać poprawę w pozycji w wyszukiwarce, ale to dopiero początek.

3. Pozycjonowanie - do działań, które składają się na właściwe pozycjonowanie należą miedzy innymi odpowiednie dobieranie fraz i słów kluczowych. Ważne jest też prawidłowe połączenie sklepu z narzędziami umożliwiającymi widok na statystyki i informacje o stronie sklepu.

4. Tworzenie wartościowych unikalnych treści i regularne publikacje.

5. Bieżąca analiza wyników sklepu online

 

Pozycjonowanie sklepu online to proces długotrwały. Osiągnięcie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania może zająć od kilku do kilkunastu miesięcy. Jednak działania powinny być kontynuowane, ponieważ sklepy konkurencyjne będą cały czas walczyły o lepszą pozycję.
Pozycjonowanie sklepu internetowego to jeden z podstawowych i najskuteczniejszych sposobów na jego wypromowanie. Dobra widoczność w wyszukiwarce daje szanse na pozyskanie nowych klientów i tym samym zwiększanie sprzedaży i zysku.

Korzyści pozycjonowania sklepu online:

  • wzrost liczby odwiedzin,
  • wzmocnienie pozycji wśród konkurencji,
  • wzrost konwersji,
  • docieranie z ofertą do potencjalnych klientów.
  • większe uznanie i prestiż,
  • wzrost ruchu w sklepie online,
  • kreowanie wizerunku eksperta,
  • wzrost zainteresowania produktami ze sklepu.


Pozycjonowanie sklepów internetowych wymaga dużego doświadczenia, wiedzy i praktyki. Warto więc powierzyć to zadanie profesjonalistom. Zapewniamy najwyższą jakość obsługi, koncentrując się na twoich potrzebach i celach. Pozycjonując Twój sklep internetowy opracujemy dla Ciebie najlepszą strategię SEO, dzięki której osiągniesz oczekiwane efekty. Korzystamy wyłącznie ze skutecznych i zaufanych metod pozycjonowania. Dzięki temu sklepy internetowe naszych klientów cieszą się dużym zaufaniem wśród robotów Google i plasują na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach.

Jednym z najefektywniejszych działań promocyjnych dla sklepu online jest pozycjonowanie. Im wyżej w wyszukiwarce będzie widoczny Twój sklep internetowy, tym większe prawdopodobieństwo, że zostanie zauważony przez klientów, którzy dokonają w nim zakupów. Zwiększymy sprzedaż w Twoim sklepie internetowym i pomożemy Ci pozyskać nowych klientów! Do działań pozycjonowanie sklepów należy głównie jest optymalizacja, tworzenie wartościowych oraz unikalnych opisów produktów. Zdobycie, a następnie utrzymanie czołowej pozycji w branży nie jest łatwym zadaniem — wymaga ono zastosowania szeregu działań, pracy wielu osób, ale efekt pozycjonowania będzie widoczny - wzrost ruchu na sklepie, zwiększenie sprzedaży.

01
Analiza potrzeb
Pierwszym etapem naszej współpracy jest dokładna analiza Twoich indywidualnych potrzeb, dzięki której obierzemy odpowiednią ścieżkę strategii marketingowej dla Twojego sklepu online. Kolejnym krokiem będzie ustalenie obowiązującego budżetu.
02
Optymalizacja
Pozycjonowanie zawsze rozpoczynamy od szczegółowej optymalizacji sklepu online — analizujemy budowę i działanie serwisu, naprawiamy lub usuwamy błędy, aby nasze przyszłego działania nie poszły na marne.
03
Słowa kluczowe
Aby osiągnąć dobrą pozycję w wyszukiwarce, skupiamy się na opracowywaniu oryginalnych treści uzupełnionych o słowa kluczowe dla produktów znajdujących się w asortymencie sklepu.
04
Wartościowe linki
Poprawiamy Twoją pozycję w Google, dzięki zbudowaniu mocnych i zaufanych źródeł odnośników linków, które będą docierać do Twoich potencjalnych klientów — zwiększą ruch na stronie sklepu i zbudują wiarygodność marki.
Napisz do nas i zamów wycenę
wyślij

Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?