Strony produktowe

Strona produktowa ma za zadanie w sposób sugestywny i atrakcyjny zaprezentować konkretny produkt, tak by go odpowiednio wypromować i sprzedać. Powinna być tak zbudowana, by zachęcić użytkownika do zakupu danego produkt lub uslugi. Atrakcyjne zaprezentowanie produktu na  stronie produktowej (landing page) przyczyni się do zwiększenia jego promocji, a w efekcie sprzedaży. Celem strony produktowej jest promocja konkretnego produktu — najczęściej można na nią trafić przez kliknięcie banner lub link sponsorowany. Składa się ona z kilku podstawowych elementów, które odpowiedzą na pytania klientów i zachęcą ich do skorzystania z oferty. Chcesz mieć profesjonalną, skutecznie sprzedającą stronę produktową? Zgłoś się do nas. Stworzymy dla efektowną stronę produktową, która przyciąga uwagę i generuje sprzedaż.

Możliwości naszych stron produktowych

Promocja produktu

Promocja produktu

Planujesz wprowadzić do swojej oferty nowy produkt? Najważniejszym celem landing page jest promocja usługi lub produktu — dotarcie do jak największej liczby użytkowników, którzy zainteresują się ofertą, co przyczyni się do zwiększenia sprzedaży w Twojej firmie.

Unikalne treści

Unikalne treści

Nasi copywriterzy stworzą dla Ciebie unikalne i wartościowe teksty zgodne z wytycznymi SEO, tj. z dedykowanymi słowami kluczowymi. Kreujemy profesjonalne treści na strony www gwarantujące możliwość objęcia wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. 

Personalizacja reklamy

Personalizacja reklamy

Aby zwiększyć skuteczność Twoich kampanii reklamowych, landing page zostanie przystosowana do poprawnego wyświetlenia na ekranie każdego urządzenia. Strona produktowa będzie dostępna dla wszystkich, dzięki czemu dotrze do szerszej grupy odbiorców.

Tania strona www

Tania strona www

Koszty stworzenia strony produktowej są relatywnie niskie w stosunku do otrzymywanych korzyści. Pozyskanie klienta przez landing page jest tańsze niż w przypadku tradycyjnych witryn internetowych. 

Rozpoznawalność marki

Rozpoznawalność marki

Kreując stronę produktową, zachowujemy spójność z Twoją stroną internetową i prowadzonymi działaniami promocyjnymi, dzięki czemu skojarzenia użytkownika z Twoją marką ulegną znacznemu wzmocnieniu. Efektywnie wypromujesz swoją markę, jednocześnie zwiększają obroty sprzedaży.

Pozyskiwanie leadów

Pozyskiwanie leadów

Staramy się pozyskać jak najwięcej leadów dobrej jakości — do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. Treść oraz grafika są bardzo ważnymi elementami na stronie produktowej, ponieważ od tego, w jaki sposób przedstawimy produkt, możemy zachęcić lub zniechęcić potencjalnego klienta.

Łatwy kontakt

Łatwy kontakt

Celem landing page może być rozpoczęcie procesu zakupowego, rejestracja w serwisie, bądź zapisanie się na newsletter, dlatego zawsze umieszczane są na nich formularze kontaktowe, których zadaniem jest ułatwienie kontaktu z Twoją firmą potencjalnemu klientowi.

 

Rozpoznawalność produktu

Rozpoznawalność produktu

Przygotujemy profesjonalną stronę produktową, która przekona klientów do skorzystania z oferty Twojej firmy. Koncentrujemy użytkownika na konkretnym działaniu — jesteśmy w stanie wypromować produkty lub usługi w nieograniczony sposób.

Czysta i czytelna struktura

Czysta i czytelna struktura

Według statystyk tylko kilka sekund wystarczy, aby użytkownik zdecydował czy chce, czy nie chce pozostać na stronie, dlatego tak ważna jest jej przejrzysta i czytelna struktura. Oferujemy czytelny układ pozwalający na odnalezienie niezbędnych informacji oraz atrakcyjną szatę graficzną.

Potrzebujesz stronę produktową ?

Napisz do nas! zadzwoń! - przygotujemy Ci ofertę na profesjonalną stronę produktową dedykowaną dla Twoich potrzeb.

Profesjonalna strona produktowa

Strona produktowa jest kluczowa dla firmy w przypadku promocji wybranych towarów oraz usług. To na nią trafia 80% całego ruchu, z reklam remarketingowych, reklam Google Ads, reklamy Facebook. Od tego czy strona produktowa jest profesjonalna i efektywna zależy czy klient podejmie ostateczną decyzję o zakupie. Ważne aby angażowała ona potencjalnych klientów na tyle, by zdecydowali się oni zapoznać z dalszą ofertą. Responsywnosć, czytelnośc oraz szybkość ładowania strony www jest kluczowa dla danej strony produktowej.

Najważniejsze części składowe strony produktowej:

  • zdjęcie produktu - jest podstawą do skutecznej sprzedaży produktu. Powinno mieć odpowiedni rozmiar i wysoką rozdzielczość tak, aby można było dostrzec wszystkie szczegóły. Profesjonalna fotografia produktowa wyeksponuje najlepsze cechy produktu, dzięki czemu zainteresuje się nim większa liczba klientów.
  • odpowiedni opis - merytoryczny, napisany językiem korzyści i prawidłowo sformułowany skutecznie zachęci klienta do zakupu produktu. Opis powinien zawierać też słowa kluczowe, dzięki temu zostanie uznany za atrakcyjny przez roboty Google, co z kolei przełoży się na lepszą pozycję w wyszukiwarce. Profesjonalny opis produktu nie tylko da informacje o kolorze czy materiałach z jakiego wykonano produkt ale też powie dlaczego warto go kupić.
  • cena - powinna być widoczna, każdy chce wiedzieć ile musi zapłacić za dany produkt. Jeśli będzie ukryta lub aby ją poznać klient musi zadzwonić na infolinie szybko zrezygnuje z zakupu. Cenę warto wyeksponować poprzez pogrubienie, zmianę czcionki, tak by wyróżniała się na tle innych treści.
  • kup teraz - wezwanie do działania czyli call to action również powinno się znaleźć na profesjonalnej stronie produktowej. To zachęta dla klienta by podjąć określone działanie. Można użyć sformułowań: dodaj do koszyka, kupuję, dowiedz się więcej, skorzystaj z oferty. Wykorzystanie wezwania do działania z pewnością wpłynie na wzrost liczby konwersji.
  • produkty powiązane - to szansa na promocję kilku rozwiązań jednocześnie. Na stronie produktowej warto umieścić powiązane produkty, dzięki czemu klient, który kupuje np. biurko może być zainteresowany także fotelem biurowym czy lampą na biurko. Jeśli cały komplet zostanie zaprezentowany poniżej opisu produktu, klient nie będzie tego szukał w innych sklepach tylko skorzysta z Twojej oferty, co skutecznie zwiększy sprzedaż.
  • responsywność - warto zadbać o to by strona produktowa prawidłowo wyświetlała się na różnych urządzeniach mobilnych, dzięki temu klienci w dowolnym czasie i miejscu będą mogli dokonywać zakupów bez żadnych ograniczeń.
  • opinie - czasami by podjąć decyzję o zakupie nie wystarczy tylko atrakcyjne zdjęcie czy dobry opis produktu. Klient może się wahać a opinia innych kupujących będzie "kropką nad i", która go przekona do zakupu. Rekomendacje zadowolonych klientów są najlepszą zachętą do skorzystania z oferty.

Korzyści z profesjonalnej strony produktowej:

  • wzrost sprzedaży produktów
  • zbudowanie pozytywnego wizerunku
  • zaufanie ze strony klientów
  • większe zainteresowanie ofertą
  • obniżenie kosztów promocji i reklamy Google Ads na reklame danego produktu lub usługi
  • idealna strona www dla remarketingu

Profesjonalna strona produktowa generuje konkretne zyski dla firmy. Przekazanie wyczerpujących informacji o produkcie sprawi, że klienci nie będą go szukać u konkurencji, a zdecydują się na zakup u Ciebie.

Do czego może służyć strona produktowa?

Skutecznie wypromujemy Twój sklep online lub oferowaną przez niego usługę! Tworzone przez nas strony produktowe mają realizować tylko jeden cel — służą sugestywnej prezentacji konkretnego produktu. Atrakcyjne zaprezentowanie produktu na landing page przyczyni się do zwiększenia jego promocji, a w efekcie sprzedaży. Strona www lub sklep online niezwykle często są rozbudowane i dostarczają odbiorcy zbyt wielu informacji dotyczących oferty, w konsekwencji czego użytkownik zostaje rozproszony. Celem strony docelowej jest promocja konkretnego produktu — najczęściej można na nią trafić przez kliknięcie banner lub link sponsorowany. W Argonium przygotujemy dla Ciebie stronę produktową, która przekona klientów do skorzystania z oferty Twojej firmy.


Strona produktowa,
czyli tzw. landing page to strona docelowa, do której trafia się najczęściej poprzez kliknięcie w link sponsorowany lub banner. Sklep internetowy lub strona www często są na tyle rozbudowane, że dostarczają odbiorcy za dużo informacji dotyczących oferty, czego konsekwencją jest rozproszenie użytkownika, który nie korzysta z oferty. Dlatego głównym celem landing page jest promocja konkretnego produktu. Jakie korzyści oferują strony produktowe stworzone w naszej firmie?

Skutecznie wypromujemy Twój sklep online lub oferowaną przez niego usługę! Tworzone przez nas strony produktowe mają realizować tylko jeden cel — służą sugestywnej prezentacji konkretnego produktu. Atrakcyjne zaprezentowanie produktu na landing page przyczyni się do zwiększenia jego promocji, a w efekcie sprzedaży. Strona www lub sklep online niezwykle często są rozbudowane i dostarczają odbiorcy zbyt wielu informacji dotyczących oferty, w konsekwencji czego użytkownik zostaje rozproszony. Celem strony docelowej jest promocja konkretnego produktu — najczęściej można na nią trafić przez kliknięcie banner lub link sponsorowany. W Argonium przygotujemy dla Ciebie stronę produktową, która przekona klientów do skorzystania z oferty Twojej firmy.

01
Zwiększenie sprzedaży
Strony produktowe skupiają się na szybkim i czytelnym przekazie usługi lub zaprezentowanie produktu. Tematyczność tzw. "langing page" obniża koszty reklamy Google Ads
02
Kampanie reklamowe
Chcesz wypromować swoją usługę, bądź produkt? Stworzymy dla Ciebie profesjonalną stronę produktową, która pomoże Ci w zwiększaniu sprzedaży usługi lub produktu
03
Konkurs lub wydarzenie
Strona produktowa doskonale nadaje się do przeprowadzania konkursów lub promowania wydarzeń. Strony produktowe są świetnym uzupełnieniem sklepów internetowych.
04
Pozycjonowanie
Strony produktowe z założenia są to proste strony www ograniczone do kliku podstron. Tematyczność serwisu możemy wykorzystać do podlinkowania głónej strony www
Napisz do nas i zamów wycenę
wyślij

Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?