Case study - Jak współpracujemy przy tworzeniu stron www?
serwisy www

Case study - Jak współpracujemy przy tworzeniu stron www?

Podjęcie decyzji o utworzeniu strony internetowej jest równoznaczne z realizacją wielu kolejnych kroków, które pomogą nam - jako wykonawcom, w stworzeniu skutecznego serwisu. Jest to wieloetapowy proces, który wymaga zaangażowania ze strony klienta. Na szczęście, dzięki posiadanej wiedzy i doświadczeniu pomagamy przechodzić przez każdą realizację w sposób płynny i bezbolesny.

Jesteśmy w stanie zrealizować nawet najbardziej nieszablonowe idee naszych klientów, jednak naszym zadaniem, jako profesjonalistów jest również doradzanie i tworzenie stron zgodnych z ogólnie przyjętymi standardami. Strona www musi być czytelna, przejrzysta i nawiązująca wizualnie do oferty, tak aby użytkownik po wejściu na nią nie miał wątpliwości czym zajmuje się dana firma.

Etapy współpracy przy tworzeniu stron www

  • Etap 1 - Analiza potrzeb

Pierwszym etap to nic innego jak rozmowa z klientem. Zakładamy, że klient rozważający nas w roli wykonawcy widział nasze wcześniejsze realizacje i zna nasze możliwości. Rozmowa jest okazją do poznania idei biznesu klienta, abyśmy mogli w kolejnych etapach przygotować projekt, który będzie pokrywał się ze strategią rozwoju firmy. Ważne jest dla nas także poznanie grupy docelowej do której kierowany będzie serwis. Nie wymagamy dokładnej wizji strony - do tego możemy dojść wspólnie w następnych krokach. Chcielibyśmy jednak na samym początku dowiedzieć się jakiego rodzaju ma być dana strona, jakie usługi będą realizowane oraz jakie są oczekiwania klienta odnośnie sposobu współpracy i terminu realizacji. Spotkanie nie jest w żaden sposób wiążące dla żadnej ze stron, jednak jest bardzo ważne do ustalenia założeń i przygotowania koncepcji.

  • Etap 2 - Koncepcja

Kolejnym etapem jest przygotowanie prac koncepcyjnych. W oparciu o wcześniejsze ustalenia tworzymy wstępny projekt, który prezentujemy klientowi. Jest to czas na przemyślenie wszystkich aspektów dotyczących zarówno wyglądu przyszłej strony, jak również jej funkcjonowania. Dokonywanie zmian na etapie projektowania może wydłużyć czas realizacji, a w niektórych przypadkach może okazać się bardzo trudne, dlatego zawsze dajemy naszym klientom czas na dokładną analizę.

  • Etap 3 - Projektowanie

W momencie, gdy wszystkie najważniejsze kwestie zostaną dopięte, angażujemy nasz zespół w projektowanie strony. Prace mogą odbywać się na różnych płaszczyznach, w zależności od ustaleń. Możemy przygotować nie tylko szatę graficzną i określone funkcjonalności serwisu, ale również treści i inne materiały do uzupełnienia strony (jeśli nie zostały przygotowane i dostarczone przez klienta). O postępach prac informujemy klienta na bieżąco.

  • Etap 4 - Wdrażanie

Gdy projekt zostanie zaakceptowany przez naszego klienta, przygotowujemy wersję roboczą strony, wprowadzamy dane i konfigurujemy system CMS, który pozwoli klientowi samodzielnie zarządzać treścią.

  • Etap 5 -Testowanie

Gdy strona zostanie przygotowana, przystępujemy do sprawdzenia poprawności jej działania. Testujemy ją w różnych przeglądarkach i na urządzeniach mobilnych, aby sprawdzić, czy działa zgodnie z założeniami. Jeśli nie zostaną odnotowane żadne nieprawidłowości, poprawnie działającą stronę prezentujemy klientowi na naszym serwerze testowym.

  • Etap 6 - Finalizacja

Przygotowana, gotowa do publikacji strona przekazywana jest klientowi, którego zadaniem jest jej sprawdzenie i przekazanie ewentualnych uwag w wyznaczonym terminie. Gdy klient dokona akceptacji, przenosimy stronę na docelowy serwis. Od momentu uruchomienia strona jest dostępna i widoczna dla całego świata. Udzielamy rocznego wsparcia technicznego oraz pomocy w razie zaistnienia jakichkolwiek komplikacji. Przeprowadzimy również szkolenie z obsługi zarządzania treścią, aby klient mógł w przyszłości samodzielnie dokonywać aktualizacji serwisu.

Tworzymy strony od 2005 roku, dlatego wiemy, że sukces projektu nie zależy wyłącznie od wiedzy i umiejętności specjalistów, ale przede wszystkim od współpracy pomiędzy wykonawcami, a klientem. Im lepiej poznamy twoje potrzeby, tym lepiej pomogą nam one w stworzeniu funkcjonalnego i dopasowanego do twoich oczekiwań serwisu. Idealną dla nas sytuacją byłoby, gdyby każdy z naszych klientów był zdecydowany i potrafił przedstawić nam konkretne oczekiwania. Naszym zadaniem jest jednak pomóc klientom wypracować odpowiednie rozwiązanie, również tym, którzy nie do końca wiedzą czego oczekują. Nie musisz więc martwić się tym, że nie masz jeszcze w pełni dopracowanej idei twojej przyszłej strony.

Skontaktuj się z nami, a na pewno znajdziemy odpowiednie narzędzie dla Twojego biznesu!

autor
Autor artykułu
Konrad Sobański
Specjalista od stron www, sklepów online
Napisz do mnie
Udostępnij
Oceń artykuł
Case study - Jak współpracujemy przy tworzeniu stron www?
4.6/5 na podstawie 84 głosów
Poznaj naszą bazę wiedzy
01
Co to jest analiza konkurencji w pozycjonowaniu?
Analiza konkurencji SEO to proces badania i oceny działań konkurencyjnych stron internetowych pod kątem pozycjonowania organicznego w wyszukiwarkach.
Analiza konkurencji SEO to proces badania i oceny działań konkurencyjnych stron internetowych pod kątem pozycjonowania organicznego w wyszukiwarkach.
03
Co to jest WebDesign?
Webdesign to proces tworzenia stron internetowych, który obejmuje zarówno aspekty wizualne, jak i funkcjonalność.
Webdesign to proces tworzenia stron internetowych, który obejmuje zarówno aspekty wizualne, jak i funkcjonalność.
04
Co to jest optymalizacja treści
Optymalizacja treści na stronie internetowej (SEO content optimization) to proces dostosowywania zawartości strony w taki sposób, aby była atrakcyjna dla użytkowników, oraz wyszukiwarek.
Optymalizacja treści na stronie internetowej (SEO content optimization) to proces dostosowywania zawartości strony w taki sposób, aby była atrakcyjna dla użytkowników, oraz wyszukiwarek.
05
Co to jest optymalizacja sklepu online
Optymalizacja sklepu internetowego to proces polegający na dostosowaniu i ulepszaniu różnych aspektów strony internetowej, aby zwiększyć jej efektywność i funkcjonalność. Celem optymalizacji jest nie tylko przyciągnięcie większej liczby odwiedzających, ale także zapewnienie im jak najlepszego doświadczenia użytkownika, co z kolei skutkuje zwiększeniem współczynnika konwersji i sprzedaży.
Optymalizacja sklepu internetowego to proces polegający na dostosowaniu i ulepszaniu różnych aspektów strony internetowej, aby zwiększyć jej efektywność i funkcjonalność. Celem optymalizacji jest nie tylko przyciągnięcie większej liczby odwiedzających, ale także zapewnienie im jak najlepszego doświadczenia użytkownika, co z kolei skutkuje zwiększeniem współczynnika konwersji i sprzedaży.
Zainteresowany?
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami i zapytaj o ofertę

Dla kogo pracujemy?

Onkomedica to placówka jednocząca specjalistów z województwa mazowieckiego zajmujących się diagnostyka i leczeniem chorób onkologicznych u osób dorosłych. Dla Centrum Terapii Nowotworów przygotowaliśmy profesjonalną stronę internetową wraz z usługą hostingu, administracji strony www oraz marketingu...

Zakres działań - sklep internetowy. Zagano to firma zajmująca się projektowaniem oraz produkcją wysokogatunkowej odzieży kąpielowej i sportowej o nowoczesnym designie i świetnych walorach użytkowych. Kolekcje strojów kąpielowych Zagano idealnie sprawdzą się u osób aktywnych, które podczas pływania i uprawiania sportu cenią sobie wysoką...

Zakres działan - strona internetowa. Szklane Tarasy to jeden z rzeszowskich deweloperów, który ze względu na swoje wieloletnie doświadczenie ma na swoim koncie ogromną ilość zrealizowanych inwestycji mieszkaniowych oraz kompleksów wielorodzinnych budynków mieszkalnych. Mieszkania projektowane, a następnie realizowane przez dewelopera...

Zakres działań: hosting strony www. Chema-Elektromet to firma farmaceutyczna, która od ponad 60 lat produkuje produkty lecznicze oraz wyroby medyczne, które są przeznaczone przede wszystkim dla dermatologów i stomatologów. W swojej pracy Chema-Elektromet wykorzystuje nowoczesne rozwiązania technologiczne, dzięki którym ciągle...

Patkar specjalizuje się w produkcji różnorodnych wyrobów wykonywanych z drewna i wikliny. Produkuje między innymi karmniki i budki lęgowe dla ptaków, skrzynie z drewna do sadzenia roślin, wiklinowe oraz drewniane płoty ogrodowe. Patkar również tworzy nieskazitelne i w pełni naturalne wyroby, tj. domki i karmniki dla zwierząt, kosze transportowe, klatki i...

Dla dystrybutora Mikron stworzyliśmy profesjonalną stronę www, która pozwoli firmie zwiększyć zasięg sprzedaży części zamiennych do elektronarzędzi. Firmie zaoferowaliśmy również usługi z zakresu marketingu internetowego, które obejmują m.in. tworzenie treści na stronę www. Wspomniane działania umożliwiły nam...

DMD to firma, która zajmuje się nie tylko produkcją, ale także sprzedażą najwyższej jakości tuszy oraz tonerów do drukarek pod własną marką, jak również materiałów eksploatacyjnych pochodzących od renomowanych marek, np. Canon czy HP. Podkarpacka firma oprócz sprzedaży materiałów eksploatacyjnych do drukarek zajmuje się...

Zakres działań - strona internetowa. Kenomi Development to spółka, która zajmuje się projektowaniem, a następnie realizacją nowoczesnych, komfortowych i praktycznych projektów deweloperskich mieszkań na terenie kraju. Obecnie firma zajmuje się realizacją osiedla "Dzika Róża", a także planowaniem kolejnych dwóch inwestycji na...

elipsa elipsa
Poznaj nasze Realizacje
Realizacja sklepu internetowego z meblami - Italia Style
Italia style
Sklepy online
Realizacja strony www dla hotelu i restauracji Siedlisko Janczar
Siedlisko Janczar
Strony www
Realizacja strony www dla developera Kenomi
Kenomi Deweloper
Strony www
Strona www dla producenta tonerów - DMD Tonery Rzeszów
DMD Tonery
Strony www
Facebook Argonium
Polub nas na Facebook'u
Facebook Argonium