Pozycjonowanie sklepu zwiększa sprzedaż oraz zaufanie. Aby odnieść sukces w branży e-commerce nie wystarczy tylko dobrej jakości produkt czy konkurencyjna oferta cenowa. Podstawą jest odpowiednia promocja i kreacja marki w internecie. Jednym z elementów działań marketingowych jest pozycjonowanie sklepów. Efektem skutecznego pozycjonowania jest wysoki wynik w wynikach wyszukiwarki. Im wyższa pozycja w Google tym większa szansa na to, że klient trafi na stronę sklepu internetowego i dokona zakupu. Masz sklep on-line i chcesz wypozycjonować go w internecie? Zgłoś się do nas, a szybko przekonasz się, że nasze działanie przełoży się na konkretne korzyści finansowe.
Pozycjonowanie sklepu internetowego to złożony i wieloetapowy proces - obejmuje optymalizację sklepu, optymalizację treści oraz poprawę kodu dla szybszego ładowania sklepu. Jednak profesjonalne wykonane pozycjonowanie pozwoli zdobyć istotną przewagę nad konkurencją, poprawi ruch na stronie sklepu, a tym samym wynik konwersji. Wysoka pozycja w wyszukiwarkach pozwala również w zbudowaniu świadomości marki i wykreowaniu jej wizerunku. Firmy, które pojawiają się na najwyższych pozycjach utożsamiane są przez użytkowników sieci jako liderzy w danej branży. Wzbudzają dzięki temu większe zaufanie i zachęcają do skorzystania z oferty w znacznie większym stopniu niż konkurencja, która znajduje się na dalszych pozycjach.
Skontaktuj się z nami - przygotujemy dla Ciebie ofertę na usługę dostosowaną do Twoich potrzeb oraz budżetu.
Etapy pozycjonowania sklepu internetowego
1. Audyt SEO - aby prawidłowo pozycjonować sklep online konieczne jest przeprowadzenie audytu, który wykaże mocne i słabe strony witryny. Pozwoli to pozyskać informacje, w którym miejscu sklep wymaga poprawek i modyfikacji. Ponadto wskaże błędy strukturalne, a także pomoże poznać profil klienta. Informacja o współczynniku odrzuceń oraz, w którym momencie klient rezygnuje z finalizacji koszyka pozwoli z kolei dobrać odpowiednie działania by temu zapobiegać.
2. Wdrożenie zaleceń audytu i naprawa błędów - często już po naprawie błędów technicznych i strukturalnych widać poprawę w pozycji w wyszukiwarce, ale to dopiero początek.
3. Pozycjonowanie - do działań, które składają się na właściwe pozycjonowanie należą miedzy innymi odpowiednie dobieranie fraz i słów kluczowych. Ważne jest też prawidłowe połączenie sklepu z narzędziami umożliwiającymi widok na statystyki i informacje o stronie sklepu.
4. Tworzenie wartościowych unikalnych treści i regularne publikacje.
5. Bieżąca analiza wyników sklepu online
Pozycjonowanie sklepu online to proces długotrwały. Osiągnięcie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania może zająć od kilku do kilkunastu miesięcy. Jednak działania powinny być kontynuowane, ponieważ sklepy konkurencyjne będą cały czas walczyły o lepszą pozycję.
Pozycjonowanie sklepu internetowego to jeden z podstawowych i najskuteczniejszych sposobów na jego wypromowanie. Dobra widoczność w wyszukiwarce daje szanse na pozyskanie nowych klientów i tym samym zwiększanie sprzedaży i zysku.
Jednym z najefektywniejszych działań promocyjnych dla sklepu online jest pozycjonowanie. Im wyżej w wyszukiwarce będzie widoczny Twój sklep internetowy, tym większe prawdopodobieństwo, że zostanie zauważony przez klientów, którzy dokonają w nim zakupów. Zwiększymy sprzedaż w Twoim sklepie internetowym i pomożemy Ci pozyskać nowych klientów! Do działań pozycjonowanie sklepów należy głównie jest optymalizacja, tworzenie wartościowych oraz unikalnych opisów produktów. Zdobycie, a następnie utrzymanie czołowej pozycji w branży nie jest łatwym zadaniem — wymaga ono zastosowania szeregu działań, pracy wielu osób, ale efekt pozycjonowania będzie widoczny - wzrost ruchu na sklepie, zwiększenie sprzedaży.