W pozycjonowaniu lokalnym ważne jest, aby pozycjonować całą ofertę. Pozycjonujemy zasze cały serwis. Nie ograniczamy się do kilku słów.
- Dedykowane rozwiązania
- Projektowanie graficzne DTP
- Projekty graficzne
- Identyfikacja wizualna
- Projektowanie logo
Jaki jest cel pozycjonowania lokalnego? Głównym celem pozycjonowania lokalnego jest zwiększenie widoczności witryny na frazy związane dokładnie z tą lokalizacja w jakiej funkcjonuje dana firma. Działania SEO skupiają się wówczas na określonej dzielnicy lub mieście. Wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania na rynku lokalnym jest szczególnie ważne dla firm działających stacjonarnie i świadczących usługi na danym obszarze.
Fraza może zawierać nazwę miasta, województwa, dzielnicy, a nawet konkretnej ulicy. Przykładem fraz lokalnych jest: Elektryk Rzeszów, fryzjer Olsztyn, kosmetyczka Wilanów, zegarmistrz Przemysłowa.
Użytkownicy wpisujący w wyszukiwarkę frazy lokalne są dużo bardziej skłonni do skorzystania z usług niż Ci, którzy posługują się frazami ogólnymi. Obecnie Wyszukiwarka Google określa nasze położenie (geolokalizacja). W odpowiedzi na zapytanie użytkownika generowane są wyniki z uwzględnieniem lokalizacji. Dzięki temu nawet małe firmy, dopiero startujące ze swoim biznesem, mają możliwość uzyskać wysokie wyniki w wyszukiwarkach, a tym samym stać się bardziej konkurencyjne.
W pozycjonowaniu lokalnym ważne jest, aby pozycjonować całą ofertę. Pozycjonujemy zasze cały serwis. Nie ograniczamy się do kilku słów.
Współpracując z nami masz pewność, że zajmiemy się wynikami w mapach Google, wdrożymy optymalizacje, zajmiemy się marketingiem szeptanym.
Pierwszego dnia każdego miesiąca otrzymasz szczegółowy raport działań z poprzedniego miesiąca. Uwzględniamy w raporcie nawet osoby, które pracowały nad pozycjonowaniem danej strony.
Warto pamiętać o Google Moja Firma
W pozycjonowaniu lokalnym bardzo ważną rolę odgrywa także kompletna wizytówka Google Moja Firma. Dzięki niej dane przedsiębiorstwo widoczne jest na mapie Google, a dodatkowo pozwala oszacować odległość jaka dzieli użytkownika od konkretnej firmy. Samo posiadanie wizytówki to jednak nie wszystko. Twój profil powinien być atrakcyjny i wyczerpujący. Trzeba na bieżąco aktualizować dane o firmie oraz dodawać grafiki i specjalne oferty. Pozycjonowanie w Google Maps umożliwia szybkie odnalezienie restauracji, baru, fryzjera itp. Dla lokalnych firm stanowi realną szansę na pozyskanie klientów nie tylko wśród mieszkańców danego miejsca, ale także przyjezdnych i turystów.
Dlaczego pozycjonowanie lokalne jest opłacalne?
Wykorzystujemy pozycjonowanie lokalne do promowania stron www oraz usług o ograniczonym zasięgu. Docelowym odbiorcą naszych działań jest właściwa dla danego obszaru społeczność. Poprzez pozycjonowanie strony internetowej wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom potencjalnych odbiorców Twoich produktów lub usług. Łącząc to z ich pozytywnymi opiniami i oceanami zdobywasz nie tylko nowych, ale też stałych klientów.
Właściwa optymalizacja strony najważniejszym krokiem w pozycjonowaniu regionalnym
Podobnie jak przy pozycjonowaniu ogólnopolskim, tak i w pozycjonoaniu lokalnym podstawą jest wprowadzenie optymalizacji na stronie internetowej. Tu ważna jest konkretna strategia obejmująca szereg działań uwzględniających między innymi słowa kluczowe, responsywność strony internetowej i jej poprawność w wersji mobilnej, ale także grafiki, unikalne i wartościowe treści, url-e . Błędy na stronie czy kopiowane z innych stron internetowych treść z góry skazują Cię na porażkę i nawet najlepsze działania promocyjne nie przyniosą oczekiwanych efektów. W Agencji Interaktywnej Argonium dokonamy szczegółowej analizy, dokładnie sprawdzając zawartość strony i usuniemy wszelkie błędy, które nie pozwalają, by Twój serwis osiągnął pełnię efektywności. Przygotujemy także wartościowe, unikalne treści dostosowując je pod kątem użytkowników oraz SEO. Zoptymalizujemy także nagłówki, metatagi i umieścimy w nich odpowiednie frazy kluczowe. Dzięki naszym działaniom Twoja strona www będzie lepiej widoczna dla użytkowników.
Pozycjonowanie lokalne jest najtańszą formą reklamy. Klienci szukają firm i usług w danym mieście. Wykorzystaj to w swoim biznesie!
Co zyskujesz decydując się na ofertę pozycjonowania lokalnego?
Etapy współpracy przy pozycjonownaiu lokalnym:
Optymalizacja witryny jest niezbędna, jeśli chcesz, by pozycjonowanie lokalne przyniosło korzyści. Treści skopiowane z innych stron www oraz błędy mogą skutecznie utrudnić zdobycie wysokiej pozycji w wyszukiwarce, a także sprawią, że zaplanowane strategie promocyjne nie przyniosą rezultatów. W Seonetium przeprowadzimy dokładną analizę Twojej strony. Usuniemy wszelkie błędy i usterki, które mogą przyczyniać się do tego, że Twoja strona www nie jest widoczna w wyszukiwarce.
Stworzymy unikatowe, wartościowe i poprawne treści, w których umieścimy właściwe kłowa klucze. Dzięki temu Twój serwis uzyska wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Zajmiemy się też pozyskiwaniem wartościowych linków, znajdujących się w znanych portalach, artykułach, oraz w opiniach i komentarzach na lokalnych forach dyskusyjnych.
Pozycjonując każdy serwis dokonujemy również jego optymalizacji, ponieważ często błędy na stronie lub jej powielona treść uniemożliwiają osiągnięcie wysokiej pozycji w wyszukiwarce, mimo nawet najskuteczniejszej promocji w sieci. Technetium wyszukuje i eliminuje bariery, które nie pozwalają na wykorzystanie maksymalnego potencjału witryny. Analizujemy dokładnie jej wszystkie składniki pod kątem SEO. Tylko wówczas można efektywnie pozycjonować stronę, kiedy jest ona w pełni funkcjonalna i poprawnie działa. Bez względu na rodzaj pozycjonowania optymalizacja serwisu staje się tutaj niezbędna. Pozycjonowanie lokalne również wymaga sprawnie działającej witryny z unikatową treścią.
Pozycjonowanie lokalne strony internetowej ma wiele korzyści. Należą do nich między innymi:
Pozycjonowanie strony www to działanie obejmujące działania na stronie www oraz poza nią (linkowanie, cytowanie adresu URL itp). Obecnie pozycjonowanie strony internetowej wymaga w pierwszej kolejności pełną oraz dokładną optymalizację strony www. Jakość strony pod kątem technicznym oraz merytorycznym to klucz do sukcesu lub porażki. Algorytm google ocenia czy strona jest wartościowa dla użytkownika czy nie - jeżeli nie będzie wartościowa to żadne działania SEO nie poprawią jej pozycji. Najważniejsze działania w pierwszej fazie pozycjonowania to:
optymalizacja treści oraz nagłówków (menu, nawigacja, struktura strony www)
optymalizacja kodu html - title, description. mikrotagi, przyjazne adresy url
wartościowe unikalne treści skierowane do użytkownika, a nie do robotów
optymalizacja grafik oraz innych elementów strony (wprowadzenie grafik w formacie webp)
Pozycjonowanie lokalne polega na takim promowaniu serwisu, które ma na celu jego jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania powiązanych z daną lokalizacją. Dla strony www ustalane są frazy, które wiążą się bezpośrednio z obszarem działania firmy lub rynkiem docelowym. Wówczas użytkownicy przeglądarki mogą szybciej odnaleźć interesującą ich ofertę z danego województwa, dzielnicy, miasta, a nawet ulicy.
Google obecnie przygotowując dla użytkownika wyniki wyszukiwania używa narzędzia geolokalizacji. Wyszukiwarka automatycznie generuje odpowiedzi na zapytanie na podstawie naszej lokalizacji, nawet bez wskazania na konkretne miejsce we wpisywanych hasłach. Tym samym pozycjonowanie lokalne zyskuje jeszcze większe znaczenie, bo Google biorąc pod uwagę fraz z lokalizacją wybiera strony www do rankingu wyników wyszukiwania.
Istotnym narzędziem w pozycjonowaniu lokalnym jest także wizytówka Google Moja Firma. Dzięki niej firma jest widoczna na mapie Google. Wiele osób właśnie w ten sposób szuka konkretnych miejsc, instytucji czy firm, ponieważ jednocześnie pomaga to sprawdzić na mapie odległość oraz trasę do punktu docelowego. Ponadto pozycjonowanie w Google Maps, czyli pozycjonowanie na Mapach Google daje możliwość odnalezienia restauracji, aptek, banków, sklepów i innych placówek w danej okolicy. Google przygotowuje ich listę na bazie danych o lokalizacji użytkownika. Tym samym będąc nawet w innym mieście można szybko sprawdzić, gdzie znajdują się konkretne miejsca. To dodatkowa szansa dla lokalnych firm, by zdobyć klientów w postaci nie tylko mieszkańców regionu, ale też turystów i przyjezdnych.
Dla Impresja Ślubna Rzeszów przygotowaliśmy ofertę, w której znajduje się skuteczna usługa pozycjonowania strony www, którą zaprojektowaliśmy zgodnie z indywidualnymi preferencjami klienta. Impresja korzysta również z usług z zakresu hostingu, który jest przydatny w przypadku korzystania z indywidualnej domeny oraz poczty e-mail.
Aby wzmocnić pozycję marki Hensfort w Internecie, zaoferowaliśmy firmie usługi marketingu internetowego. Prowadzone przez nas działania promocyjne przyczynią się do zwiększenia wyników sprzedaży. Dla producenta okien i drzwi energooszczędnych Hensfort zbudowaliśmy profesjonalną stronę internetową wraz z konfiguratorami online.