Jaki jest cel pozycjonowania lokalnego? Głównym celem pozycjonowania lokalnego jest zwiększenie widoczności witryny na frazy związane dokładnie z tą lokalizacja w jakiej funkcjonuje dana firma. Działania SEO skupiają się wówczas na określonej dzielnicy lub mieście. Wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania na rynku lokalnym jest szczególnie ważne dla firm działających stacjonarnie i świadczących usługi na danym obszarze.
Fraza może zawierać nazwę miasta, województwa, dzielnicy, a nawet konkretnej ulicy. Przykładem fraz lokalnych jest: Elektryk Rzeszów, fryzjer Olsztyn, kosmetyczka Wilanów, zegarmistrz Przemysłowa.
Użytkownicy wpisujący w wyszukiwarkę frazy lokalne są dużo bardziej skłonni do skorzystania z usług niż Ci, którzy posługują się frazami ogólnymi. Obecnie Wyszukiwarka Google określa nasze położenie (geolokalizacja). W odpowiedzi na zapytanie użytkownika generowane są wyniki z uwzględnieniem lokalizacji. Dzięki temu nawet małe firmy, dopiero startujące ze swoim biznesem, mają możliwość uzyskać wysokie wyniki w wyszukiwarkach, a tym samym stać się bardziej konkurencyjne.
W pozycjonowaniu lokalnym ważne jest, aby pozycjonować całą ofertę. Pozycjonujemy zasze cały serwis. Nie ograniczamy się do kilku słów.
Współpracując z nami masz pewność, że zajmiemy się wynikami w mapach Google, wdrożymy optymalizacje, zajmiemy się marketingiem szeptanym.
Pierwszego dnia każdego miesiąca otrzymasz szczegółowy raport działań z poprzedniego miesiąca. Uwzględniamy w raporcie nawet osoby, które pracowały nad pozycjonowaniem danej strony.
Pozycjonowanie lokalne to proces optymalizacji Twojej strony internetowej oraz innych elementów online, aby pojawiała się ona w czołowych wynikach wyszukiwania dla lokalnych zapytań. Jest to szczególnie ważne dla firm, które oferują produkty lub usługi w określonym regionie geograficznym i chcą dotrzeć do klientów w swoim bezpośrednim otoczeniu.
Dlaczego pozycjonowanie lokalne jest opłacalne?
Wykorzystujemy pozycjonowanie lokalne do promowania stron www oraz usług o ograniczonym zasięgu. Docelowym odbiorcą naszych działań jest właściwa dla danego obszaru społeczność. Poprzez pozycjonowanie strony internetowej wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom potencjalnych odbiorców Twoich produktów lub usług. Łącząc to z ich pozytywnymi opiniami i oceanami zdobywasz nie tylko nowych, ale też stałych klientów.
Pozycjonowanie lokalne jest najtańszą formą reklamy. Klienci szukają firm i usług w danym mieście. Wykorzystaj to w swoim biznesie!
W Agencji Interaktywnej Argonium koncentrujemy się na kluczowych elementach skutecznego pozycjonowania lokalnego:
Jakie Korzyści Przynosi Pozycjonowanie Lokalne?
Korzystając z usług pozycjonowania lokalnego oferowanych przez Agencję Interaktywną Argonium, możesz spodziewać się szeregu korzyści, w tym:
Pozycjonowanie lokalne to nie tylko strategia marketingowa – to sposób na zbudowanie silnych relacji z lokalnymi klientami i wyróżnienie się na rynku. W Agencji Interaktywnej Argonium oferujemy kompleksowe usługi pozycjonowania lokalnego, które pomogą Twojej firmie osiągnąć sukces na lokalnym rynku. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy wspomóc rozwój Twojego biznesu.
Optymalizacja witryny jest niezbędna, jeśli chcesz, by pozycjonowanie lokalne przyniosło korzyści. Treści skopiowane z innych stron www oraz błędy mogą skutecznie utrudnić zdobycie wysokiej pozycji w wyszukiwarce, a także sprawią, że zaplanowane strategie promocyjne nie przyniosą rezultatów. W Seonetium przeprowadzimy dokładną analizę Twojej strony. Usuniemy wszelkie błędy i usterki, które mogą przyczyniać się do tego, że Twoja strona www nie jest widoczna w wyszukiwarce.
Stworzymy unikatowe, wartościowe i poprawne treści, w których umieścimy właściwe kłowa klucze. Dzięki temu Twój serwis uzyska wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Zajmiemy się też pozyskiwaniem wartościowych linków, znajdujących się w znanych portalach, artykułach, oraz w opiniach i komentarzach na lokalnych forach dyskusyjnych.
Pozycjonując każdy serwis dokonujemy również jego optymalizacji, ponieważ często błędy na stronie lub jej powielona treść uniemożliwiają osiągnięcie wysokiej pozycji w wyszukiwarce, mimo nawet najskuteczniejszej promocji w sieci. Technetium wyszukuje i eliminuje bariery, które nie pozwalają na wykorzystanie maksymalnego potencjału witryny. Analizujemy dokładnie jej wszystkie składniki pod kątem SEO. Tylko wówczas można efektywnie pozycjonować stronę, kiedy jest ona w pełni funkcjonalna i poprawnie działa. Bez względu na rodzaj pozycjonowania optymalizacja serwisu staje się tutaj niezbędna. Pozycjonowanie lokalne również wymaga sprawnie działającej witryny z unikatową treścią.
Pozycjonowanie lokalne strony internetowej ma wiele korzyści. Należą do nich między innymi:
Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszej Agencji Interaktywnej.
Lista pytań i odpowiedzi odpowiada temu o co najczęściej pytają klienci. FAQ ma za zadanie rozwiać wszystkie wątpliwości oraz edukować klientów :)
Mamy nadzieję, że nasze FAQ przekona Państwa do ARGONIUM i skorzystania z naszych usług - Zapraszamy do kontaktu!
Pozycjonowanie strony www to działanie obejmujące działania na stronie www oraz poza nią (linkowanie, cytowanie adresu URL itp). Obecnie pozycjonowanie strony internetowej wymaga w pierwszej kolejności pełną oraz dokładną optymalizację strony www. Jakość strony pod kątem technicznym oraz merytorycznym to klucz do sukcesu lub porażki. Algorytm google ocenia czy strona jest wartościowa dla użytkownika czy nie - jeżeli nie będzie wartościowa to żadne działania SEO nie poprawią jej pozycji. Najważniejsze działania w pierwszej fazie pozycjonowania to:
optymalizacja treści oraz nagłówków (menu, nawigacja, struktura strony www)
optymalizacja kodu html - title, description. mikrotagi, przyjazne adresy url
wartościowe unikalne treści skierowane do użytkownika, a nie do robotów
optymalizacja grafik oraz innych elementów strony (wprowadzenie grafik w formacie webp)
Pozycjonowanie lokalne polega na takim promowaniu serwisu, które ma na celu jego jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania powiązanych z daną lokalizacją. Dla strony www ustalane są frazy, które wiążą się bezpośrednio z obszarem działania firmy lub rynkiem docelowym. Wówczas użytkownicy przeglądarki mogą szybciej odnaleźć interesującą ich ofertę z danego województwa, dzielnicy, miasta, a nawet ulicy.
Google obecnie przygotowując dla użytkownika wyniki wyszukiwania używa narzędzia geolokalizacji. Wyszukiwarka automatycznie generuje odpowiedzi na zapytanie na podstawie naszej lokalizacji, nawet bez wskazania na konkretne miejsce we wpisywanych hasłach. Tym samym pozycjonowanie lokalne zyskuje jeszcze większe znaczenie, bo Google biorąc pod uwagę fraz z lokalizacją wybiera strony www do rankingu wyników wyszukiwania.
Istotnym narzędziem w pozycjonowaniu lokalnym jest także wizytówka Google Moja Firma. Dzięki niej firma jest widoczna na mapie Google. Wiele osób właśnie w ten sposób szuka konkretnych miejsc, instytucji czy firm, ponieważ jednocześnie pomaga to sprawdzić na mapie odległość oraz trasę do punktu docelowego. Ponadto pozycjonowanie w Google Maps, czyli pozycjonowanie na Mapach Google daje możliwość odnalezienia restauracji, aptek, banków, sklepów i innych placówek w danej okolicy. Google przygotowuje ich listę na bazie danych o lokalizacji użytkownika. Tym samym będąc nawet w innym mieście można szybko sprawdzić, gdzie znajdują się konkretne miejsca. To dodatkowa szansa dla lokalnych firm, by zdobyć klientów w postaci nie tylko mieszkańców regionu, ale też turystów i przyjezdnych.