Jednym z elementów składowych identyfikacji wizualnej jest logotyp. Powinny go cechować czytelność oraz prostota. Jego zadaniem jest także oddanie specyfiki firmy. Dobrze zaprojektowane logo powinno być łatwe w zapamiętaniu. Dzięki temu konsumenci z łatwością odróżnią dan a markę na tle pozostałych. Elementami, na które także trzeba zwrócić uwagę są: kolorystyka, znak graficzny, kolorystyka oraz slogan i odpowiednia nazwa. Proces projektowania identyfikacji wizualnej jest dość złożony. Dlatego też trzeba go dokładnie zaplanować, aby opracować najlepszą strategię. Zdecydowana większość użytkowników sieci to wzrokowcy, jednak przyjemna dla oka estetyka nie wystarczy. Musi być ona w pełni spójna z komunikatami, jakie przekazuje marka. Odpowiednia identyfikacja wizualna powinna bezpośrednio nawiązywać do wartości promowanych przez firmę, a także budzić ogólnie dobre skojarzenia.
Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz, strona internetowa w dzisiejszych czasach jest koniecznością — nie tylko zwiększa zasięg pozyskania potencjalnych odbiorców, ale również pozwala na wyróżnienie się na tle konkurencji. Profesjonalna strona internetowa powinna zachęcić klientów do zagłębienia się w treść, dlatego tak ważne jest pierwsze wrażenie, które osiągniemy z wykorzystaniem grafiki komputerowej. Oryginalne elementy graficzne nie tylko mają na celu zwiększenie widoczności strony www, ale przede wszystkim wpływają one na stworzenie nowoczesnej i spójnej identyfikacji wizualnej marki. Wyjątkowe, estetyczne, czytelne i dopasowane do rodzaju działalności — właśnie takie są projekty graficzne oferowane naszym klientom.