Social media

Profesjonalnie zajmujemy się prowadzeniem portali społecznościowych

Profesjonalne prowadzenie mediów społecznościowych jest zadaniem czasochłonnym, wymagającym określonej regularności, ale też wiedzy i umiejętności. Opiera się na planowaniu, tworzeniu odpowiednich grafik i kreatywnych oraz wartościowych postów. Jednak działanie to przynosi ogromne korzyści. Większość osób korzystających z internetu używa social mediów. To swego rodzaju most komunikacyjny, który łączy przedsiębiorców z stałymi oraz potencjalnymi klientami. Umiejętne wykorzystanie tego źródła kontaktu daje dużo wyższe zyski niż inne rodzaje marketingu internetowego. To krótka droga do pozyskania sporej grupy nowych klientów, ale także utrzymanie relacji z obecnymi. Zależy Ci na zbudowaniu zasięgu i pozytywnego wizerunku w mediach społecznościowych? Zgłoś się do nas. Oferujemy profesjonalne i przynoszące efekty prowadzenie profilu na najpopularniejszych serwisach internetowych, tj. Facebook, Instagram, LinekIn i innych.

Portale

Portale

Prowadzimy strony firmowe na najpopularniejszych portalach w sieci, a więc Facebook, Instagram, LinkedIn, dzięki którym bezpośrednio angażujemy użytkowników portali do wzrostu liczby osób obserwujących oraz lubiących profil marki, co prowadzi do budowania jej rozpoznawalności w Internecie.

Komunikacja firmy z użytkownikami przez Socjal media

Media społecznościowe dają szansę wykreowania wizerunku firmy w oparciu o własne zasady. To Ty decydujesz jaka ilość informacji, ich rodzaj oraz forma przekazu zostaje upubliczniona. Umiejętność odpowiedniego wykreowania wizerunku, a następnie zarządzania nim to podstawa bytu każdego przedsiębiorstwa w sieci. Większość osób szukając jakiegokolwiek produktu lub usługi w pierwszej kolejności sięga po najpopularniejsze narzędzie czyli właśnie social media.

Potrzebujesz profesjonalnej obsługi profili Socjal Media ?

Napisz do nas, zadzwoń! Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną dla Twojego biznesu.

Podstawowe kanały mediów społecznościowych:

  • Facebook - najpopularniejsze z social mediów, oferuje wiele możliwości zaprezentowania usług lub produktów. Formy przekazu to oczywiście tradycyjne posty, album zdjęć, materiał błyskawiczny, karuzela czy pokaz slajdów. Ponadto Na Facebooku jest dużo szablonów, które można dobrać bezpośrednio pod profil strony i jej estetykę oraz do danej branży.
  • Fanpage - czyli strona fanowska na portalu Facebook, służąca do promocji marki, firmy, produktu, usługi. Pozwala zebrać wszystkich fanów w jednym miejscu (w sieci internetowej) i jest swego rodzaju wizytówką. Dodatkowo to świetna forma komunikacji i skuteczne narzędzie promocji bo ma bardzo duży zasięg oddziaływania.
  • Instagram - ta forma social mediów co prawda nie posiada tak wielu możliwości tworzenia postów, ale pozwala doskonale zaprezentować produkty i usługi. Marketing na Instagramie powinien być mniej nastawiony na sprzedaż, a bardziej na budowaniu zaufania i dobrego wizerunku firmy.

Social media to skuteczny sposób na dotarcie do potencjalnych klientów, a także prowadzenie interakcji z użytkownikami w czasie rzeczywistym. Zaangażowanie w mediach społecznościowych przekłada się na wzrost ruchu na stronie www, a co za tym idzie dynamiczne i skuteczne rozwijanie sprzedaży. Zbudujemy świadomość Twojej marki, co przyczyni się do stworzenia wokół niej zaangażowanej społeczności. Działania Socjal media połączymy z Marketingiem Szeptanym

Elementy składające się na prowadzenie social mediów:

  • ustalenie profilu odbiorcy - określenie docelowej grupy odbiorców jest priorytetem w prowadzeniu firmowych social mediów. Pozwala to na dostosowanie języka i formy przekazu do odbiorców. Każda grupa ma inne oczekiwania, dlatego podstawą jest opracowanie odpowiedniej formy i treści przekazu aby "nadawać na tych samych falach" ze swoimi klientami.
  • tematyka - ustalenie wartościowego contentu jest równie ważne, korzystając z możliwości dialogu jaki dają media społecznościowe dużo łatwiej wsłuchać się w potrzeby swoich klientów i stworzyć ofertę dopasowaną do ich potrzeb.
  • aktywność w określonym czasie - prowadzenie mediów społecznościowych powinno opierać się na dialogu z grupą docelową, warto więc określić kiedy są oni najbardziej aktywni na danym portalu. Pozwala to podjąć aktywność w takim czasie, kiedy są największe szanse na zaangażowanie z ich strony.
  • relacje na social mediach - jak pokazują badania najwięcej osób podczas korzystanie z mediów społecznościowych skupia się głównie na oglądaniu relacji. Możliwość oznaczania produktów i zakupów podczas transmisji live to przyszłość, która zrewolucjonizuje marketing w sieci.
  • wydarzenia przedstawiane w ciekawy sposób - to tzw. storytelling czyli opowiadanie historii o prowadzonej firmie i życiu jakie się w niej toczy. Ukazanie kultury danej organizacji podnosi zaufanie i wartość przedsiębiorstwa u klientów.

Profesjonalne prowadzenie social mediów obejmuje codzienne wykonywanie takich czynności jak:

  • dodawanie postów i odpowiednich grafik,
  • odpowiadanie na komentarze i wiadomości,
  • obsługa kampanii marketingowych,
  • konkursy,
  • stałe monitorowanie efektów pracy.

Korzyści jakie dają media społecznościowe:

  • kreowanie pozytywnego wizerunku marki,
  • wzrost zasięgu,
  • wyższe wyniki w wyszukiwarkach,
  • wzrost sprzedaży, a tym samym wyższy przychód dla firmy.

Dlaczego warto powierzyć nam obsługę socjal media?

Zbudujemy Twój wizerunek w mediach społecznościowych! Oferujemy prowadzenie profilu na najpopularniejszych serwisach internetowych, tj. FacebookInstagramLinekIn i innych. Co dokładnie zyskujesz, korzystając z social mediów? Budujesz świadomość swojej marki, a także przyczyniasz się do stworzenia wokół niej zaangażowanej społeczności. Social media to skuteczny sposób na dotarcie do potencjalnych klientów, a także prowadzenie interakcji z użytkownikami w czasie rzeczywistym. Zaangażowanie w mediach społecznościowych przekłada się na wzrost ruchu na stronie www, a co za tym idzie dynamiczne i skuteczne rozwijanie sprzedaży.

Media społecznościowe w dzisiejszych czasach to „must have” każdej firmy, ponieważ mogą być one potężnym narzędziem w rękach marki, która wie jak je w pełni wykorzystać. Dzięki social mediom firma ma możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców, dla których taka forma przekazu będzie zgodna z aktualnymi trendami.
Za pomocą prowadzenia strony firmowej prowadzonej na popularnych portalach internetowych można budować świadomość marki, dzięki publikacji wartościowych wpisów zestawionych z przyciągającymi wzrok elementami graficznymi. Dynamicznie prowadzone social media pozwalają również na interakcje z użytkownikami — szybko można odpowiedzieć na ich pytanie i łatwo rozwiązać napotkany problem. Takie działania pozwalają budować zaufanie potencjalnych klientów do produktów lub usług oferowanych przez Twoją markę. Oferujemy kompleksowe prowadzenie profili na portalach społecznościowych, a także związanych z nimi kampanii reklamowych, które wesprą obecność Twojej firmy w Internecie.

Napisz do nas i zamów wycenę
wyślij

Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?