Tworzenie opisów Tworzenie opisów

Tworzenie opisów

Napiszemy opisy produktów do Twojego sklepu internetowego

Unikalne opisy produktów to podstawa na osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarkach i skuteczne pozycjonownaie. Powinny zawierać nie tylko podstawowe dane techniczne produktu, ale także dobrze dobrane frazy i słowa kluczowe, odpowiednie formatowanie, język korzyści oraz wezwanie do działania dla klienta. Tylko dobry, profesjonalny i napisany pod kątem SEO opis produktu przebije się wśród tysięcy innych i zwróci uwagę potencjalnych klientów. Produkt przedstawiony w prosty i przystępny sposób, stworzony pod konkretną grupę docelową jest bardziej przekonujący niż ładne zdjęcie. Działa to podobnie jak w sklepie stacjonarnym gdzie miły, uśmiechnięty i kompetentny sprzedawca, dzięki krótkiej rozmowie potrafi przekonać klienta do zakupu danej rzeczy. Zależy Ci aby Twój sklep internetowy zwiększał sprzedaż? Postaw na dobre opisy i skontaktuj się z nami. Nasze opisy nie tylko sprawią, że klient zdecyduje się na zakup u Ciebie, ale zechce zostać z Tobą na dłużej.

Jakie opisy tworzymy?

Opisy produktów

Opisy produktów

Stworzymy dla Twojego sklepu internetowego unikalne opisy produktów, dzięki którym wygenerujemy ruch na stronie oraz zwiększymy sprzedaż. Przygotowane przez nas teksty są czytelne i napisane zgodnie z zasadami ortografii i interpunkcji.

Opisy kolekcji

Opisy kolekcji

Zajmujemy się tworzeniem profesjonalnych opisów kolekcji, jak również przygotowujemy teksty z inspiracjami i poradami, a także rekomendacjami - przekazujemy fachową wiedzę w prosty i użyteczny sposób. Opisami wspieramy działania SEO oraz pozycjonowanie w Google. 

Opisy kategorii

Opisy kategorii

Tworzymy wartościowe treści i dostosowujemy je do oczekiwań Twoich potencjalnych klientów. Do tekstów kategorii wplatamy słowa kluczowe, dzięki którym opisy są przydatne w pozycjonowaniu. Opis kategorii pozwoli klientowi łatwo zorientować się jakie produkty są w niej dostępne.

Jakie powinny być profesjonalne opisy produktów

  • Określenie profilu klienta - zanim powstaną odpowiednie opisy, należy zebrać jak najwięcej informacji o grupie, do której kierowany jest produkt. Klientów nie interesuje to co Ty chcesz sprzedać, a to co oni chcą w danym momencie kupić. Znając ich potrzeby, motywacje i wątpliwości dużo łatwiej stworzyć opis, który na nie odpowie.
  • Język korzyści - skuteczna sprzedaż powinna opierać się na opisie językiem korzyści oczywiście konkretnym i popartym prawdziwymi cechami produktu. Stosowanie utartych frazesów nie zadziała na klientów. Dobry opis wprost powie jakie problemy rozwiąże dany produkt i do czego się przyda.
  • Skupienie na emocjach - wzbudzenie odpowiednich emocji to podstawa w sprzedaży produktów. Wskazanie co zyskują klienci kupując dany produkt , co dzięki niemu odczują z pewnością przekona ich do jego zakupu.
  • odpowiednia długość tekstu - optymalna długość tekstu to około 1000-1500 znaków ze spacjami. Jest to pozytywnie odbierane zarówno przez osoby czytające jak i wyszukiwarki internetowe.
  • najważniejsze dane i krótki konkretny tytuł - typ produktu, marka, model, kolor, wymiary- to wystarczy by przykuć uwagę, a jednocześnie by tekst był łatwy do przyswojenia. Skomplikowane i bardzo szczegółowe informacje tylko zniechęcą do czytania.
  • wyjaśnienie funkcji produktu i zachęcenie do zakupu - teksty można podzielić na dwie części. Pierwsza, która ogólnie przedstawi najważniejsze dane o produkcie i słowa kluczowe oraz druga bardziej szczegółowa, wskazująca korzyści i zalety danej rzeczy, ale także do czego można ją zastosować.
  • spełnienie wymogów SEO copywritingu - teksty muszą być zgodne z zasadami SEO, aby wyświetlać się wysoko w wyszukiwarkach internetowych. Bez tego podczas wyszukiwania produktów Twoja witryna nie wyświetli się klientowi. Jednoczesne dopasowanie tekstów do algorytmów Google i wymagań klientów jest nie lada wyzwaniem, ale przynosi wiele korzyści. Odpowiednia ilość fraz i słów kluczowych, podział na sekcje oraz unikalność to podstawa by spełnić te wymagania.

Korzyści, które przynoszą unikalne opisy produktów:

  • wyróżnienie na tle konkurencji
  • zaangażowanie i zaufanie klientów
  • zwiększenie konwersji
  • wyższa pozycja w wyszukiwarce
  • wzrost sprzedaży

Jakie są nasze opisy produktów:

  • unikalne
  • poprawne merytorycznie i stylistycznie
  • przyjemne w odbiorze
  • napisane językiem korzyści
  • odpowiednio zoptymalizowane i zgodne z zasadami SEO
  • zachęcające do zakupu



Aby skutecznie sprzedawać w internecie trzeba działać wielowymiarowo. Wygląd sklepu internetowego, odpowiednia grafika, zdjęcia, a przede wszystkim ciekawe i wartościowę dla użytkownika opisy produktów dają gwarancję sukcesu. Tworzymy opisy produktów, które są zrozumiałe, a jednocześnie zachęcają potencjalnego klienta do zakupu. Samo zdjęcie produktu nie jest w stanie przedstawić wszystkich jego zalet, dlatego opis jest kluczowym źródłem informacji. Kreowane przez copywriterów treści nie tylko mają przekonać klienta do zakupu, ale również zwiększyć pozycję sklepu internetowego w wyszukiwarce. Dzięki profesjonalnie opracowanym opisom produktów wzrośnie Twoja sprzedaż, zbudujesz ruch organiczny, zyskasz wyższą pozycję w wyszukiwarce i przede wszystkim zwiększysz swoją przewagę nad konkurencją. Tym samym osiągniesz sukces sprzedażowy i finansowy.

Opisy produktów to podstawa pozycjonowania sklepu

Sprawimy, że więcej klientów będzie odwiedzało Twój sklep internetowy i częściej dokonywało w nim zakupów! Tworzymy opisy produktów, które są zrozumiałe, a jednocześnie zachęcają potencjalnego klienta do zakupu. Samo zdjęcie produktu nie jest w stanie przedstawić wszystkich jego zalet, dlatego opis jest kluczowym źródłem informacji. Kreowane przez copywriterów treści nie tylko mają przekonać klienta do zakupu, ale również zwiększyć pozycję sklepu internetowego w wyszukiwarce. Dzięki profesjonalnie opracowanym opisom produktów wzrośnie Twoja sprzedaż, zbudujesz ruch organiczny, zyskasz wyższą pozycję w wyszukiwarce i przede wszystkim zwiększysz swoją przewagę nad konkurencją.

Unikalne opisy produktów, kolekcji oraz kategorii powinny zachęcić potencjalnego klienta do kupna towaru lub usługi. Tworzone przez copywriterów opisy zawierają w sobie konkretne cechy produktów podkreślające ich zalety w dość zwartej, wręcz skondensowanej wersji. Oczywiście opisy produktów i kategorii muszą być również dostosowane do potencjalnego odbiorcy - powinny być łatwe w odbiorze, przejrzyste, a także napisane poprawnie zarówno pod względem ortografii, jak i interpunkcji. Żeby przygotowane przez copywritera opisy dodatkowo służyły SEO, konieczne jest wprowadzenie do nich w naturalny sposób słów kluczowych odczytywanych przez algorytmy Google. Opisy nie tylko zachęcają klientów do kupna produktu, ale również pomagają w zwiększeniu konwersji sklepu internetowego, czyli przyczyniają się do skuteczniejszego pozycjonowania witryny internetowej.

Kontakt
Napisz do nas i zamów wycenę
wyślij wyślij

Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?

Pozycjonowanie
Pozycjonowanie
  • Pozycjonowanie stron
  • Optymalizacja
  • Audyty
  • Pozycjonowanie sklepów
  • Pozycjonowanie lokalne
  • Wyciąganie strony z filtra Google
Sklepy online
Sklepy online
  • Sklepy internetowe
  • Integracja
  • Konfiguratory
  • Wsparcie techniczne
  • Obsługa sklepów internetowych
Strony internetowe
Strony internetowe
  • Strony www
  • Intranet
  • Strony produktowe
  • Hosting
  • Identyfikacja wizualna
Marketing internetowy
Marketing internetowy
  • Tworzenie opisów
  • Social media
  • Treści na strony www
  • Marketing szeptany
  • Marketing medyczny
  • Content Marketing

Dla kogo pracujemy?

Onkomedica to placówka jednocząca specjalistów z województwa mazowieckiego zajmujących się diagnostyka i leczeniem chorób onkologicznych u osób dorosłych. Dla Centrum Terapii Nowotworów przygotowaliśmy profesjonalną stronę internetową wraz z usługą hostingu, administracji strony...

Dla firmy Aparo serwis samochodowy Rzeszów przygotowaliśmy ofertę, w której znajduje się skuteczne pozycjonowanie nowej strony www. Dla serwisu pojazdów Aparo Rzeszów działamy również w zakresie marketingu internetowego, dzięki czemu mamy możliwość...

Zakres działań: budowa profesjonalnej strony www, migracja strony www na nowy serwer, marketing internetowy, identyfikacja wizualna - logo, projektowanie materiałów reklamowych.  Stelmet to firma, która zajmuje się produkcją słupów...

Zakres działąń: tworzenie opisów produktów do sklepu internetowego, tworzenie opisów produktów zgodnie z prawem farmaceutycznym. Dla firmy  Floslek stworzyliśmy opisy produktów na stron internetową. Każdy opis produktu został dokładnie sprawdzony oraz w unikalny sposób opisany zgodnie z prawem...

Poznaj nasze Realizacje
Realizacja strony www medycznej - Hyper Pulse Imeso
A.L.T Hyper Pulse
Strony www
Zaprojektowanie logo dla firmy geologicznej
G&G Wiercenia
Identyfikacja wizualna
Realizacja strony internetowej dystrybutora mebli ID Point
ID Point
Strony www