Wyciąganie strony z filtra Google Wyciąganie strony z filtra Google

Wyciąganie strony z filtra Google

Zwiększamy ruch z wyszukiwarek

Pozycja twojej strony spadła w wynikach wyszukiwania, a ruch organiczny zmniejszył się nieoczekiwanie? Istnieje duże prawdopodobieństwo, że Google obciążyło Cię karą za niestosowanie się do zasad wyszukiwarki google. Dla nas nie ma jednak sytuacji bez wyjścia. W Argonium sprawdzimy, czy na twoją stronę został nałożony filtr, a jeśli tak się stało to znajdziemy przyczynę i ją usuniemy.

 

Analiza ruchu na stronie www

Analiza ruchu na stronie www

Analizujemy wykresy ruchu organicznego strony www / sklepu internetowego w maksymalnym okresie czasu i szukamy krytycznego momentu spadku wejść z wyszukiwarki Google. Ruch porównujemy do konkurencyjnych stron 

Analiza linków przychodzących

Analiza linków przychodzących

Sprawdzamy jakie dodeny linkują do strony www / sklepu internetowego. Linki przychodzące mają duże znaczenie - zbyt duża ilość linków w krótkim czasie możne spowodować nałożenie filtra na hasła/domenę.

Analiza struktury strony oraz treści

Analiza struktury strony oraz treści

Dokłądnie analizujemy stronę pod kątem linkowania wewnętrzengo, sprawdzamy jak zbudowana jest nawigacja na stornie oraz dokłądnie analizujemy wszytkei treści na stronie www / sklepie internetowym

Jak rozpoznać karę od Google?

Z wyszukiwarki korzystają obecnie miliardy ludzi na całym świecie. Google, chcąc zapewnić im wysoką jakość wyszukiwania stworzyło wytyczne, w celu wyeliminowania spamu i stron o niskiej wartości. Jeśli dostosujemy do nich witrynę, to jest duża szansa, że znajdzie się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Jest to niestety proces dość trudny, długofalowy i wymagający dużej ilości czasu oraz zaangażowania. Wiele osób z tego względu szuka dróg na skróty, aby wysoką pozycję osiągnąć szybciej i niskim wysiłkiem. Nadmierna optymalizacja strony, przesycenie treści słowami kluczowymi czy niewłaściwy profil linków to najczęstsze przewinienia, prowadzące do otrzymania przez Google kary w postaci filtra.

Cytat

Aby sprawdzić, czy spadek ruchu i pozycji jest wynikiem nałożenia kary, a nie awarią serwera lub zmianą treści na stronie, należy wziąć pod uwagę, że Google stosuje filtry ręczne i algorytmiczne. Przy każdym z nich należy postępować w inny sposób.

Spadła Ci ilość odwiedzin na stronie www?

Napisz do nas - sprawdzimy dokładnie Twoją stronę www i wdrożymy odpowienie działania.

Filtry ręczne

Nałożenie filtra ręcznego przez Google sprawdzimy najprościej poprzez zalogowanie się do Google Search Console. W narzędziu tym należy sprawdzić powiadomienia. Jeśli znajdziemy w nich informację o tym, że zostały podjęte działania ręczne będziemy mieć pewność, że aktualna sytuacja strony jest wynikiem działania filtra, a nie innych czynników. Treść powiadomienia wskaże nam dodatkowo powód, za jaki strona otrzymała karę, oraz czy dotyczy ona całej witryny, czy tylko poszczególnych podstron.
Wyciąganie strony z ręcznego filtra, wymaga wykonania wszystkich zmian, aby strona była zgodna z wytycznymi Google. Jeśli przyczyną nałożenia filtra są niewłaściwe linki, które kierują do witryny, należy je wszystkie przeanalizować i sprawdzić, które z nich mogły spowodować nałożenie filtra. Aby się ich pozbyć, należy zwrócić się do właścicieli serwisów, na których się znajdują z prośbą o usunięcie. Jeśli jednak nie będzie to możliwe, warto skorzystać z narzędzia Disavow Links, dzięki któremu można się zrzec linków. Filtry nakładane są nie tylko za linki przychodzące, ale również za wychodzące, dlatego je też trzeba dokładnie sprawdzić. Należy również zwrócić uwagę, aby każdy z linków reklamowych oznaczony był atrybutem nofollow. W sytuacji, gdy Google ukarało nas za nadmierną optymalizację, sprawdźmy przede wszystkim treści na stopnie pod kątem keyword stuffing, czyli nadmiernego nasycenia słowami kluczowymi.
Po przeprowadzeniu wszystkich działań mamy dwie opcje. Pierwsza z nich, to zaczekanie aż filtr samoistnie wygaśnie. Czas oczekiwania może wynieść jednak nawet kilkanaście miesięcy, dlatego jeśli chcemy poprawić sytuację witryny szybciej, musimy napisać prośbę o ponowne jej rozpatrzenie. W prośbie musi zostać zawarta informacja w jaki sposób strona naruszyła zasady oraz jakie kroki podjęto w kierunku zmian. Czas oczekiwania na odpowiedź wynosi około 7-30 dni, a w przypadku pozytywnego odzewu po około tygodniu będą widoczne pierwsze efekty związane ze zdjęciem filtra.

Filtry algorytmiczne

Filtry algorytmiczne nakładane są na strony automatycznie. W sytuacji, gdy powiadomienia nie wskazują na wszczęcie ręcznych działań, a pozycja i statystyki idą nieoczekiwanie w dół, prawdopodobnie Google nałożyło karę algorytmiczną. Nie można w tym przypadku napisać prośby o ponowne rozpatrzenie strony. W przypadku filtrów automatycznych, potrzebna będzie cała historia działań, jakie w ostatnim czasie zostały wykonane w obrębie strony i poza nią. Dzięki temu zdiagnozujemy powód kary i podejmiemy odpowiednie działania, które pomogą rozwiązać problem. Po wprowadzeniu wszystkich zmian trzeba zaczekać, aż zostaną zaindeksowane.

Kontakt
Napisz do nas i zamów wycenę
wyślij wyślij

Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?

Pozycjonowanie
Pozycjonowanie
  • Pozycjonowanie stron
  • Optymalizacja
  • Audyty
  • Pozycjonowanie sklepów
  • Pozycjonowanie lokalne
  • Wyciąganie strony z filtra Google
Sklepy online
Sklepy online
  • Sklepy internetowe
  • Integracja
  • Konfiguratory
  • Wsparcie techniczne
  • Obsługa sklepów internetowych
Strony internetowe
Strony internetowe
  • Strony www
  • Intranet
  • Strony produktowe
  • Hosting
  • Identyfikacja wizualna
Marketing internetowy
Marketing internetowy
  • Tworzenie opisów
  • Social media
  • Treści na strony www
  • Marketing szeptany
  • Marketing medyczny
  • Content Marketing

Dla kogo pracujemy?

Zakres działań: Identyfikacja wizualna, marketing internetowy, pozycjonowanie lokalne, budowa profesjonalnej strony www opartej o autorski system CMS.  Folwark Center Rzeszów to kompleks budynków handlowo-usługowych zlokalizowanych w centrum osiedla Słocina w Rzeszowie. Folwark Center...

Dla Firmy Hasborg - zbudowaliśmy stronę www dla producenta linii produkujących ciastka. Z Hasborg współpracujemy od ponad 10 lat obsługując stronę www oraz skutecznie pozycjonując stronę www w wyszukiwarce google .

Zakres działań - strona www, budowa sklepu on-line, marketing internwtowy, pozycjonowanie.  Dla DMD Tonery Rzeszów zbudowaliśmy stronę www dla producenta Tonerów, oraz  stworzyliśmy sklep internetowy. Współpracujemy od ponad 5 lat w zakresie...

Kompleksowo współpracujemy z firmą Rad-Pol. Zbudowaliśmy profesjonalną stronę www dla firmy meblowej, rozwijamy oraz optymalizujemy sklep internetowy. Dodatkowo zajmujemy się kompleksową usługą pozycjonowania strony www oraz sklepu. 

Poznaj nasze Realizacje
Realizacja strony www dla firmy przemysłowej STELMET
Stelmet
Strony www
Realizacja strony www dla kliniki onkologicznej Onkomedica
Onkomedica
Strony www
Zaprojektowanie logo dla firmy geologicznej
G&G Wiercenia
Identyfikacja wizualna
Realizacja strony www dla hotelu i restauracji Siedlisko Janczar
Siedlisko Janczar
Strony www
Realizacja strony www medycznej - Hyper Pulse Imeso
A.L.T Hyper Pulse
Strony www