Marketing medyczny

Marketing  medyczny w internecie obejmuje wszelkie działania mające na celu wykreowanie odpowiedniego wizerunku firmy, kliniki, przychodnii oraz wspiera sprzedaż usług i produktów. Dzięki sprawnemu wykorzystaniu marketingu medycznemu w sieci można osiągnąć spore korzyści nie tylko zdobywając nowych pacjentów, klientów, informacji o nich, czy stałego poszerzania grona odbiorców, ale także poprawy i intensyfikacji relacji z stałymi oraz nowymi klientami.

Branża medycznego e-marketingu rozwija się bardzo szybko, właściwie wypierając tradycyjny marketing, który zmienia sie w marketing rekomendacji oraz poleceń. W marketingu medycznym wykorzystuje się też coraz więcej różnych narzędzi, między innymi: pozycjonowanie, copywriting, social media czy Content Marketing. Chcesz zrobić kampanię reklamową swojej przychodni, kliniki, apteki a mozę producenta wyrobów farmaceutycznych w sieci? Zgłoś się do nas. Profesjonalne poprowadzony marketing medyczny, oraz pharmamarketing nie łamiąc prawa farmaceutycznego. 

Fora internetowe

Fora internetowe

Zadbamy o stworzenie pozytywnego wizerunku Twojej kliniki lub sprzedawanych produktów medycznych na forach internetowych. Zamieszczany komentarze o neutralnym lub pozytywnym wydźwięku i szybko reagujemy na negatywne opinie.

Komentarze

Komentarze

Budujemy pozytywne komentarze i opinie na temat oferowanych usług medycznych, a także produktów farmaceutycznych dostępnych w aptekach internetowych.

Opinie

Opinie

Tworzymy pozytywne opinie, które zwiększą wiarygodność Twojej kliniki lub przychodni. Dbamy o Twój wizerunek, dzięki czemu pacjenci wybiorą właśnie Twoją ofertę medyczną lub farmakologiczną.

Potrzebujesz skutecznego marketingu internetowego ?

Napisz do nas, zadzwoń  porozmawiamy o mozliwościach promocji usług medycznych oraz jak mozemy je wykorzystać dla Ciebie

Co robimy w ramach Marketingu Medycznego?

  • Content Marketing - jego strategia opiera się na tworzeniu i dystrybucji unikalnych i angażujących treści. Do prowadzenia Content Marketingu wykorzystywane są różne narzędzia ( blogi, infografiki, e-booki itp.), na których umieszcza się odpowiednie teksty. Pozwala to na dotarcie z przekazem bezpośrednio do docelowej grupy odbiorców.
  • Social Media - z tych narzędzi korzystają już niemal wszyscy użytkownicy internetu. Nic dziwnego, że różnego rodzaju media społecznościowe stały się także świetnym obszarem do promocji produktów i usług. Warto jednak profesjonalnie prowadzić kampanie marketingowe na portalach społecznościowych. Odpowiednio dobrana platforma i przemyślane kreatywne działania nie tylko przyciągną klientów, ale także wywołają u nich pożądane zachowania.
  • Instagram, Facebook - to najbardziej popularne platformy, które dają możliwość najskuteczniejszej reklamy w internecie. Dobrze rozbudowana i zaplanowana platforma z zapleczem reklamowym pozwala dotrzeć bezpośrednio do grupy klientów, którzy dokonają zakupu lub skorzystają z usług.
  • Google Ads Linki sponsorowane - kampanie reklamowe Google Ads mają na celu zyskanie obecności w płatnych wynikach wyszukiwania i specjalnie do tego wyznaczonych obszarach. Dzięki temu można samodzielnie i dynamicznie ustalać stawki za kliknięcie, dodatkowo pozwala to dokładnie targetować reklamy na konkretnych odbiorców, docelowe miejsca i zasięg geograficzny.
  • Landing page - strony produktowe, na którą trafia klient pozyskany w skutek działań marketingowych. Ma ona przyciągnąć uwagę odwiedzających i zaprezentować najważniejsze informacje, a także zachęcić do działania. Skuteczna i profesjonalna landing page powinna mieć prosty, ale przykuwający wzrok design oraz zwięzłą treść, a to wszystko by osiągnąć konkretny cel- nakierowanie na wskazaną czynność czyli call to action.
  • Marketing szeptany - to wykorzystanie różnych technik mających na celu skłonić konsumentów do rozmów na temat danej marki, a tym samym generowaniu pozytywnych opinii o jej produktach lub usługach. Skutecznie wykonany marketing szeptany znacznie zwiększa zasięg marki i kreuje jej wizerunek. Wynika to z faktu, że ponad 85% osób ufa recenzjom, które zostawili inni konsumenci. Buzz marketing wykorzystuje popularne kanały komunikacyjne takie jak: social media, fora, blogi, serwisy tematyczne. Dzięki temu docierasz ze swoją ofertą bezpośrednio do tej grupy klientów, którzy są nią potencjalnie zainteresowani.

Korzyści z skutecznego marketingu medycznego

  • oszczędność pieniędzymedyczny marketing internetowy jest dużo tańszy niż tradycyjny, a przynosi dużo lepsze i długotrwale efekty,
  • brak ograniczeń czasowych i lokalnych - dobrze poprowadzony marketing internetowy działa całą dobę 7 dni w tygodniu - ma nieograniczony zasięg czasowy i geograficzny,
  • kreowanie spójnego wizerunku przychodni, kliniki, produów medycznych
  • precyzyjny profil klienta - dzięki analizie i skutecznemu marketingowi medycznemu poznajesz swoich klientów i ich potrzeby, a tym samym łatwiej dotrzeć Ci do grupy docelowej,
  • sprawny i bezpośredni kontakt z klientem - umożliwiają to różne formy komunikacji np. czat, formularze kontaktowe
  • Google Analityics- to narzędzie, które pozwala otrzymać informacje o skuteczności prowadzonego marketingu internetowego Twojej firmy. Dzięki niemu dowiesz się między innymi na jakim urządzeniu odwiedzano Twoja witrynę i jak długo ją oglądano. Taka wiedza pozwoli w dowolnym momencie zmienić strategię marketingową bez dodatkowych kosztów.


Skuteczny marketing medyczny w internecie powinien opierać się na opracowaniu strategi reklamowych i umiejętnym zarządzaniu nimi, dużej wiedzy technicznej, a także praktycznych umiejętnościach i doświadczeniu. Tylko profesjonalne poprowadzenie digital marketingu przyniesie oczekiwane efekty. By odnieść sukces sprzedażowy w sieci nie wystarczy tylko atrakcyjna wizualnie strona internetowa. Kluczem do celu jest umiejętne połączenie różnych kanałów reklamy w sieci i odpowiednie wypromowanie i rozpowszechnienie marki. Z pewnością jednak warto to zrobić by móc cieszyć się z osiągniętych korzyści.

Prawo marketing medyczny

Z uwagi na dość rygorystyczne zakazy w zakresie promocji usług medycznych i produktów farmaceutycznych wypracowaliśmy efektowne metody pharmamarketingu, dzięki którym zbudujesz świadomość kliniki, apteki,  jak również zwiększysz sprzedaż produktów farmaceutycznych online. Z Internetu korzystają praktycznie wszyscy, dlatego dbamy o zwiększenie wiarygodności klinik medycznych, klinik medycyny estetycznej, kliniki stomatologii, szpitali czy indywidualnych praktyk lekarskich. Dzięki skutecznym działaniom naszej Agencji interaktywnej  więcej pacjentów wybierze właśnie Twoją ofertę!

 

Realizując działania pharmamarketingowe wykorzystujemy innowacyjne narzędzia mediowe, które uzupełniamy o oryginalne treści zgodne z prawem farmaceutycznym. Dla każdego klienta przygotowujemy indywidualną strategię, w czym pomaga nam szeroka wiedza w zakresie marketingu medycznego i farmaceutycznego oraz wieloletnie doświadczenie. W Argonium oferujemy proste rozwiązania, dzięki którym wszystkie prowadzone działania są naprawdę skuteczne i pozostawiają na pacjentach pozytywne wrażenie.

Napisz do nas i zamów wycenę
wyślij

Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?