Strony produktowe (Landing pages)

Planujesz wprowadzić do swojej oferty nowy produkt? Chcesz zwiększyć skuteczność Twojej kampanii Google Ads, Facebook Ads, mailingu lub innej kampanii e-marketingowej? Możesz to osiągnąć poprzez stworzenie odpowiednio zoptymalizowanej strony produktowej.

Strony produktowe należą do kategorii tzw. landing page, czyli stron docelowych. Najczęściej trafia się na nie poprzez kliknięcie w banner lub link sponsorowany. Każda strona produktowa tworzona jest po to, aby realizować tylko jeden cel. Strona firmowa lub sklep internetowy są często bardzo rozbudowane i dostarczają odbiorcy wielu informacji dotyczących oferty. Zdarza się, że w konsekwencji użytkownik zostaje rozproszony i nie realizuje celu w jakim został sprowadzony. W tym przypadku pomocne jest utworzenie osobnej strony, która będzie skupiała się wyłącznie na realizacji określonego zadania. Celem landing page może być rozpoczęcie procesu zakupowego, rejestracja w serwisie bądź zapisanie na newsletter. Strony produktowe koncentrują natomiast swoją uwagę na promocji konkretnego produktu. 

Dowiedz się więcej o stronach produktowych

Sprawdz jak możemy rozwinąć Twój biznes wykorzystując strony produktowe do zwiększenia widoczności w wyszukiwarce google produktow oraz uslug. 

czytaj więcej...
Dowiedz się więcej o stronach produktowych

Jakie korzyści oferują strony produktowe?

  • Koncentrują użytkownika na konkretnym działaniu, na którym Ci zależy. Brak szumu informacyjnego jaki zapewnia prosty i przejrzysty układ strony docelowej, nie odciąga potencjalnego klienta od akcji, jaką powinien podjąć.
  • Generują leady. Landing page skutecznie filtrują ruch, dzięki czemu kierują do Twojej oferty tylko zainteresowanych użytkowników.
  • Zwiększają skuteczność Twoich kampanii reklamowych. Landing page to doskonały pomysł, jeżeli korzystasz już z reklam Google Ads, Facebook Ads, mailingów lub prowadzisz inne kampanie e-marketingowe. Osobna strona własnej domenie skutecznie wspiera również pozycjonowanie.
  • Oferują relatywnie niskie koszty w stosunku do korzyści. Pozyskanie klienta przez landing page jest tańsze niż w przypadku tradycyjnych witryn. 

 

Jak w Argonium wygląda tworzenie strony produktowej?

  • Pierwszym krokiem jest dokładnie określenie celu, jaki ma spełniać landing page.
  • Następnie określamy grupę docelową, do której zamierzamy skierować stronę produktową i dostosowujemy do niej wszystkie treści i przekaz.
  • Koncentrujemy się na działaniu, które ma zostać dokonane. Unikamy zamieszczania zbędnych informacji, które będą nieprzydatne i mogą odciągnąć użytkownika od podjęcia akcji.
  • Zachowujemy spójność z Twoją witryną internetową i prowadzonymi działaniami promocyjnymi, dzięki czemu skojarzenia użytkownika z Twoją marką ulegają wzmocnieniu.


W Argonium przygotujemy stronę produktową, która przekona klientów do skorzystania z oferty Twojej firmy. Dzięki temu narzędziu skutecznie nakłonisz użytkownika do podjęcia oczekiwanego działania. W efekcie dotrzesz do większej liczby użytkowników, zyskując szansę zainteresowania ich swoją ofertą, a także wypromujesz swoją markę i zwiększysz obroty ze sprzedaży. Landing page przynoszą świetne efekty jako uzupełnienie sklepów internetowych. Możemy jednak również zaprojektować taką stronę do celów niezwiązanych ze sprzedażą internetową.

Jak wykorzystujemy strony produktowe w pozycjonowaniu ?

Sprawedz nasze case study jak strona produktowa wspiera działania marketingu internetowego. Odpowiednio zbudowany serwis www o wybranej tematyce pozwala bardzo szczegółowo przedstawić...

czytaj więcej...
Jak wykorzystujemy strony produktowe w pozycjonowaniu ?

Możemy dla Ciebie zrobić więcej:

Marketing szeptany
Opisy produktów
Teksty na strony WWW
Identyfikacja wizualna
budowanie_wizerunku_marki
Budowanie wizerunku marki
Marketing internetowy