Jakie treści umieszcza się na stronie głównej i na stronach ofertowych?
- Strona główna - powinna zawierać najważniejsze informacje, odpowiadać na pytania czym zajmuje się firma i jak pomaga swoim klientom. Trzeba zawrzeć na niej treści, które dadzą docelowemu odbiorcy dokładnie to czego szuka i zachęcą do przejrzenia całej oferty. Na stronie głównej umieszcza się treści pokazujące co wyróżnia daną firmę na tle innych, muszą też być one nasycone językiem korzyści.
- Podstrony ofertowe - opisują całą ofertę firmy. Produkty i usługi opisuje się na osobnych podstronach. Powinny zawierać krótką treść pokazującą w jaki sposób dana rzecz pomaga klientowi. Uwidocznienie korzyści z produktów lub usług jest nieodzowne w każdej treści.
Treści w sklepach internetowych
- strona główna sklepu - umieszczone na niej treści powinny jasno określać jakie produkty klient w nim znajdzie.
- opisy kategorii - teksty powinny wskazywać korzyści z zakupu danej grupy produktów, odpowiadać na najważniejsze pytania na ich temat i do czego można je wykorzystać.
- opisy produktów - ważne by określały do czego przyda się produkt i opisywały jego najważniejsze cechy.
Teksty na bloga firmowego
Treści na bloga firmowego to artykuły eksperckie i poradnikowe, które pomogą lepiej zrozumieć daną branżę i firmę klientom i sprawią, że zyska ona ich lojalność. Teksty, które będą unikalne, rzetelne merytorycznie zbudują wizerunek eksperta i sprawią, że zyskasz nowe grono klientów- część osób trafi na Twoją stronę bo szukali porady na dany temat. Wartościowe teksty na blogu sprawią, że czytelnicy będą nie tylko wracać po kolejne porady, ale także polecą je innym -dzieląc się nimi w mediach społecznościowych.
Korzyści z umieszczenia profesjonalnych treści na stronie www:
- szansa na dotarcie do osób, które nie znają Twojej firmy i nie wiedzą co oferujesz,
- zwiększenie ruchu na stronie,
- zdobycie zaufania,
- wzrost sprzedaży produktów i usług.
Stworzymy dla Ciebie profesjonalne treści na stronę www oraz opisy produktów do sklepów internetowych, które dotrą do potencjalnego klienta, a jednocześnie będą zoptymalizowane dla wyszukiwarki Google. Kreujemy wartościowe i atrakcyjne treści opisujące firmę oraz usługi. Odpowiednio sformułowane teksty stanowią zaproszenie do skorzystania z oferty firmy, a także wzbudzają zaufanie. Zanim zajmiemy się dla Ciebie pisaniem tekstów wykonujemy research słów kluczowych i przygotowujemy indywidualną koncepcję dla każdego Klienta, dzięki której możemy zbudować dla Ciebie spójne stylistycznie i ciekawe dla odbiorców teksty do poszczególnych podstron. Dbamy o to, aby tworzone przez nas teksty brzmiały naturalnie, a zarazem charakteryzowały się wysoką wartością merytoryczną.