Treści na strony www

Stworzymy dla Ciebie profesjonalne treści na stronę www, któe dokłądnie opiszą czym zajmuje sie Twoja firma, a jednocześnie będą zoptymalizowane dla wyszukiwarki Google. Kreujemy wartościowe i atrakcyjne treści opisujące firmę oraz usługi. Odpowiednio sformułowane teksty stanowią zaproszenie do skorzystania z oferty firmy, a także wzbudzają zaufanie. Zanim zajmiemy się dla Ciebie pisaniem tekstów dokłanie poznamy Twoją firmę i przygotowujemy indywidualną koncepcję, dzięki której możemy zbudować dla Ciebie spójne stylistycznie i ciekawe dla odbiorców teksty do poszczególnych podstron strony www. Dbamy o to, aby tworzone przez nas teksty brzmiały naturalnie, a zarazem charakteryzowały się wysoką wartością merytoryczną.

Jakie tworzymy treści do stron www?

Opisy firmy

Opisy firmy

"O firmie" to jedna z najchętniej odwiedzanych zakładek na stronie internetowej lub sklepie internetowym. Niezwykle istotne jest stworzenie dobrego tekstu o firmie, ponieważ klient na jego podstawie określa czy chce skorzystać z usług marki, czy nie. Nasi copywriterzy stworzą dla Twojej firmy opis, który wzbudzi zaufanie potencjalnego klienta. 

Opisy usług

Opisy usług

Informacja na temat asortymentu znajdującego się na stronie pozwoli przybliżyć potencjalnemu klientowi zakres wykonywanych usług - będzie to konkretna wskazówka dla klienta, który dowie się, co masz mu do zaoferowania. Wykorzystanie fraz kluczowych w opisie usługi dodatkowe poprawi pozycjonowanie strony internetowej.

Regulaminy

Regulaminy

Głównie zajmujemy się pisaniem regulaminów świadczenia usług stron www i sklepów internetowych, które obejmują tytuł oraz jasno i precyzyjnie sformułowany spis zasad. 

Polityka prywatności

Polityka prywatności

Jeżeli nie orientujesz się jak napisać politykę prywatności zgodną z aktualnymi przepisami i z RODO? Zostaw to naszym copywriterom, którzy jasno i dokładnie opiszą, w jakim celu zbierane są dane użytkowników strony www - bez zbędnych ogólników, same konkrety. 

Blogi

Blogi

Tworzymy artykuły na blogi firmowe, w których przedstawiamy ciekawe dla odbiorców tematy, jednocześnie promując w nich ważne dla naszych klientów produkty i usługi. Blog jest również formą, która daje nam wiele możliwości reklamy, np. poprzez bannery czy artykuły sponsorowane.

Poradniki

Poradniki

Zalet pisania poradników jest naprawdę dużo, jednakże jedną z najważniejszych jest możliwość pokazania się od strony eksperta w swojej dziedzinie. Za pomocą poradnika nie tylko wypromujesz swoją stronę w wyszukiwarce, ale również zbudujesz społeczność i poznasz swoją docelową grupę odbiorców. 

Potrzebujesz treści na stronę www?

Napisz do nas - przygotujemy Ci ofertę na opracowanie profesjnalnych tekstów.

Wartościowe treści to podstawa strony www

Dopasowane do odbiorców, wartościowe i unikalne treści są podstawą działalności każdej firmy w internecie. To treści na stronie www decydują o wartości serwisy w wyszukiwarce google!. Generują przychód i kreują pozytywny wizerunek firmy. To od tego jakie treści klienci przeczytają na danej witrynie zależy czy skorzystają z oferty i zakupią usługę lub produkt. Tworzenie treści dopasowanych do stylu, potrzeb i języka danej grupy docelowej wymaga nie tylko umiejętności i tzw. "lekkiego pióra", ale także konkretnej wiedzy i doświadczenia. Unikalne, wartościowe teksty nie tylko dadzą wiedzę, ale przede wszystkim skutecznie zachęcą Twoich klientów do podjęcia działania. Dobre i angażujące treści to przepis na wzmocnienie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania, zwiększenie konwersji oraz zbudowanie pozytywnego wizerunku marki. Zależy Ci by treści na Twojej stroniue www były unikalne, przyciągające uwagę i aby skutecznie sprzedawały? Skontaktuj się z nami. Tworzymy treści, które nie tylko przyjemnie się czyta, ale też przekonują do zakupu produktów i usług.

Profesjonalne budowanie contentu wymaga sporo czasu, umiejętności, doświadczenia i zaangażowania. Dobra treść wyróżnia stronę internetową na tle innych. Wartościowe teksty to droga do przekonania klienta o wyższości jednej oferty od innej i nakierowania klientów do podjęcia konkretnego działania.

Profesjonalne treści powinny:

  • Skutecznie zwracać uwagę,
  • Zainteresować,
  • Wzbudzić chęć posiadania,
  • Pobudzić działanie do zakupu - poprzez zrozumiałe i konkretne wezwanie do działania.


Głównym zadaniem każdej strony internetowej jest sprzedaż, dlatego tak ważne jest by klient przeglądając Twoją witrynę odpowiednio zrozumiał najważniejsze informacje, które ma ona przekazać.

Pisząc teksty na strony firmowe trzeba brać pod uwagę wiele czynników, między innymi: branża, wielkość biznesu, jakie odczucia mają zostać wzbudzone u potencjalnych klientów.

Etapy tworzenia wartościowych treści na stronę www:

  • Badanie potrzeb - to jakie opisyzostaną umieszczone na stronie internetowej powinno być zaplanowane i dokładnie przemyślane jeszcze przed jej stworzeniem. Dzięki temu układ i wygląd witryny jest dostosowany do przekazu strony. Przejrzysta, trafna treść, która dostarcza odpowiednią informację z właściwą siłą przekazu jest kluczem do sukcesu sprzedażowego. Pierwszym etapem jest więc badanie potrzeb danej grupy docelowej. Wiedza jakiej treści będą szukać potencjalni klienci i co jest w stanie przekonać ich do podjęcia decyzji zakupowej pozwoli napisać teksty, które od początku będą zorientowane na klienta, odpowiednio go zainteresują i zaangażują do podjęcia konkretnych działań.
  • Identyfikacja grupy odbiorców i realizacja ich potrzeb w napisanych treściach - stworzone treści powinny rozwiązywać problemy czytelników i odpowiadać na zadane przez nich pytania. Dobre treści mają być ukierunkowane pod konkretną grupę docelową, nawet jeśli będą niszowe, tym bardziej wyróżnią się na tle innych. Warto skupić się na tematach, które dają konkretną wiedzę na to czego czytelnicy szukają w internecie.
  • Prosty język, a siła przekazu - w profesjonalnych treściach na stronę internetową  nie chodzi o to by były one skomplikowane i elokwentne. Lepszy efekt uzyskuje się kiedy opisy są napisane prostym językiem. Dzięki temu czytanie nie będzie nużące, a przekaże to co najważniejsze. Użyteczna treść powinna jasno przekazać to co dana firma ma do przekazania. Łatwa do czytania treść ma składać się z krótkich, maksymalnie czterech/pięciu zdań w jednym akapicie. Warto zwracać się bezpośrednio do odbiorcy i pomijać słowa, które niczego nie wnoszą do tekstu.
  • Ciekawe nagłówki - nagłówki najbardziej przykuwają uwagę, dlatego powinny być interesujące. Jeśli będą jasno pokazywać o czym jest tekst, wskazywać jego przesłanie i najważniejsze punkty, przekonają odbiorcę do czytania pozostałych informacji. Nagłówki h1, h2, h3, h4 są niezbędne w każdym opisie.

Analiza potrzeb - jakie treści na stronę www potrzebujemy

Jakie treści umieszcza się na stronie głównej i na stronach ofertowych?

  • Strona główna - powinna zawierać najważniejsze informacje, odpowiadać na pytania czym zajmuje się firma i jak pomaga swoim klientom. Trzeba zawrzeć na niej treści, które dadzą docelowemu odbiorcy dokładnie to czego szuka i zachęcą do przejrzenia całej oferty. Na stronie głównej umieszcza się treści pokazujące co wyróżnia daną firmę na tle innych, muszą też być one nasycone językiem korzyści.
  • Podstrony ofertowe - opisują całą ofertę firmy. Produkty i usługi opisuje się na osobnych podstronach. Powinny zawierać krótką treść pokazującą w jaki sposób dana rzecz pomaga klientowi. Uwidocznienie korzyści z produktów lub usług jest nieodzowne w każdej treści.


Treści w sklepach internetowych

  • strona główna sklepu - umieszczone na niej treści powinny jasno określać jakie produkty klient w nim znajdzie.
  • opisy kategorii - teksty powinny wskazywać korzyści z zakupu danej grupy produktów, odpowiadać na najważniejsze pytania na ich temat i do czego można je wykorzystać.
  • opisy produktów - ważne by określały do czego przyda się produkt i opisywały jego najważniejsze cechy


Teksty na bloga firmowego

Treści na bloga firmowego to artykuły eksperckie i poradnikowe, które pomogą lepiej zrozumieć daną branżę i firmę klientom i sprawią, że zyska ona ich lojalność. Teksty, które będą unikalne, rzetelne merytorycznie zbudują wizerunek eksperta i sprawią, że zyskasz nowe grono klientów- część osób trafi na Twoją stronę bo szukali porady na dany temat. Wartościowe teksty na blogu sprawią, że czytelnicy będą nie tylko wracać po kolejne porady, ale także polecą je innym -dzieląc się nimi w mediach społecznościowych.

Korzyści z umieszczenia profesjonalnych treści na stronie www:

  • szansa na dotarcie do osób, które nie znają Twojej firmy i nie wiedzą co oferujesz,
  • zwiększenie ruchu na stronie,
  • zdobycie zaufania,
  • wzrost sprzedaży produktów i usług.


Stworzymy dla Ciebie profesjonalne treści na stronę www oraz opisy produktów do sklepów internetowych, które dotrą do potencjalnego klienta, a jednocześnie będą zoptymalizowane dla wyszukiwarki Google. Kreujemy wartościowe i atrakcyjne treści opisujące firmę oraz usługi. Odpowiednio sformułowane teksty stanowią zaproszenie do skorzystania z oferty firmy, a także wzbudzają zaufanie. Zanim zajmiemy się dla Ciebie pisaniem tekstów wykonujemy research słów kluczowych i przygotowujemy indywidualną koncepcję dla każdego Klienta, dzięki której możemy zbudować dla Ciebie spójne stylistycznie i ciekawe dla odbiorców teksty do poszczególnych podstron. Dbamy o to, aby tworzone przez nas teksty brzmiały naturalnie, a zarazem charakteryzowały się wysoką wartością merytoryczną.

Na czym polega tworzenie treści na strony www?

Tworzenie treści na strony www polega na starannym opracowywaniu unikalnych tekstów użytkowych, np. opisów firm, opisów usług czy artykułów blogowych. Celem wspomnianych treści jest najczęściej budowanie wizerunku eksperta (poradniki), dzięki czemu potencjalny klient zyska zaufanie do firmy, co przyczyni się do zwiększenia sprzedaży. Treści na strony www mają dostarczyć użytkownikom Internetu ważnych informacji na temat firmy oraz oferowanych przez nią usług. Wszystkie treści pisane przez copywritera na strony www mają na celu pozycjonowanie strony z wykorzystaniem słów kluczowych, aby strona www wyświetlała się na wysokich miejscach w wyszukiwarce, co przyczyni się do pozyskania nowych potencjalnych klientów.

Napisz do nas i zamów wycenę
wyślij

Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?