Jak przeprowadzamy audyt SEO strony www?
pozycjonowanie

Jak przeprowadzamy audyt SEO strony www?

Audyt SEO należy do działań, na które firmy posiadające własną stronę www decydują się coraz częściej. Stanowi on podstawę wszystkich działań promocyjnych i optymalizacyjnych. Profesjonalnie przeprowadzony audyt SEO jest w stanie udzielić odpowiedzi na wiele pytań istotnych dla przyszłego pozycjonowania strony i pozwala dowiedzieć się, czy wykorzystywany jest jej pełen potencjał.

Czym jest audyt SEO?

Audyt SEO strony www jest raportem tworzonym na podstawie analizy strony internetowej. Pod ocenę brany jest cały zakres czynników, które wpływają na pozycjonowanie strony w Google. Dokładna analiza pozwala znaleźć wszystkie ewentualne błędy i braki na stronie, które można następnie wyeliminować w wyniku optymalizacji. Strony internetowe często zawierają błędy, które obniżają ich wartość i sprawiają, że ich pozycje w Google ulegają spadkowi. Warto więc inwestować w audyt, ponieważ jest on pierwszym krokiem do poprawy wartości strony i zwiększenia skuteczności prowadzonych działań marketingowych.

Jakie elementy podlegają audytowi?

W naszych audytach skupiamy się wokół kwestii, które mogą mieć w krótszym lub dalszym okresie wpływ na pozycję strony. Podczas analizy strony sprawdzamy m.in. następujące czynniki:

  • treści - opisy, teksty oraz artykuły dostępne na stronie sprawdzane są pod kątem unikalności, tj. czy nie duplikują się z innymi witrynami. Pod uwagę bierzemy również objętość, tzn. czy teksty nie są za krótkie i nie wymagają rozbudowania. Badamy również słowa kluczowe, sprawdzając czy są dopasowane tematycznie do tekstów, naturalnie wkomponowane i czy nie następuje efekt przesycenia. 
  • szybkość ładowania strony - czynnik ten jest jednym z najważniejszych branych pod uwagę aspektów przez Google. Sprawdzamy jak szybko dana witryna ładuje się zarówno w wersji desktopowej, a także na urządzeniu mobilnym. 
  • ergonomia strony - badając ten czynnik oceniamy przede wszystkim użyteczność strony dla użytkownika. Sprawdzamy, czy witryna posiada intuicyjną nawigację, czy informacje przedstawione zostały w sposób, który pozwali użytkownikowi szybko się z nimi zapoznać oraz czy strona nie posiada elementów, które powodują zaburzenie jej struktury i przejrzystości
  • niedziałające linki - martwe linki prowadzące do istniejących stron, czy puste bloki informujące o tym, że strona jest aktualnie w budowie potrafią skutecznie obniżyć wartość witryny i zniechęcić użytkownika do przebywania na niej. 
  • profil linków prowadzących do strony www - zamieszczanie linków w sposób niezgodny z wytycznymi Google, a także linkowanie z niezaufanych stron o niskiej jakości może skutkować karą od Google i spadkiem pozycji strony w wyszukiwarce. 

Przeprowadzamy zarówno audyty kompleksowe, które polegają na sprawdzeniu całej witryny pod kątem poprawności, jak również takie, których zadaniem jest sprawdzenie tylko tych elementów, które ustalone zostały z klientem. Wiele zależy od tego jak bardzo rozbudowana jest dana strona www. W przypadku obszernych serwisów wykonanie audytu wymaga poświęcenia dużej ilości czasu, aby sprawdzić czy każda podstrona i zawarte na niej elementy są zgodne z wytycznymi wyszukiwarki.

Jakie korzyści zapewnia profesjonalnie przeprowadzony audyt SEO?

W wyniku audytu otrzymujemy obszerny raport zawierający informacje o wykrytych błędach, które wymagają poprawy. Efektem takiej analizy jest zidentyfikowanie mocnych i słabych stron witryny, które pomogą firmie zaplanować i podjąć właściwą strategię działań. Dbamy o to, aby przygotowana przez nas dokumentacja zawierała przejrzysty dla klienta układ i dokładny opis danego problemu. Raporty zawierają również wytyczne do optymalizacji oraz wskazówki niezbędne do dalszego rozwoju witryny. Wykonany przez nas audyt SEO nie wiąże się z żadnym zobowiązaniem dotyczącym przyszłych prac rozwojowych. Na podstawie otrzymanych wytycznych możemy jednak podjąć z klientem dalszą współpracę i przeprowadzić optymalizację strony.

Poznaj naszą bazę wiedzy
01
Co to jest system CMS?
CMS z ang. Content Management System to system zarządzania treścią. Najprościej rzec ujmując jest to witryna internetowa wyposażona w panel administracyjny dzięki któremu można bezpłatnie i samodzielnie zmieniać treści bez znajomości programowania.
CMS z ang. Content Management System to system zarządzania treścią. Najprościej rzec ujmując jest to witryna internetowa wyposażona w panel administracyjny dzięki któremu można bezpłatnie i samodzielnie zmieniać treści bez znajomości programowania.
02
Facebook
Facebook stanowi jedno z najczęściej wykorzystywanych narzędzi marketingowych, a w połączeniu z Facebook ADS są nierozłączną część pracy niejednego specjalisty od social mediów oraz SEM.
Facebook stanowi jedno z najczęściej wykorzystywanych narzędzi marketingowych, a w połączeniu z Facebook ADS są nierozłączną część pracy niejednego specjalisty od social mediów oraz SEM.
03
Co to jest Umowa SLA?
Co to jest Umowa SLA i do czego służy ? Dlaczego warto mieć podpisaną umowę SLA ?
Co to jest Umowa SLA i do czego służy ? Dlaczego warto mieć podpisaną umowę SLA ?
04
Co to jest strona www?
Strona internetowa jest niezwykle istotnym elementem tożsamości biznesu w sieci. Jest to miejsce, do którego odsyłasz internautów i adres, po którym można Cię znaleźć w wynikach wyszukiwania.
Strona internetowa jest niezwykle istotnym elementem tożsamości biznesu w sieci. Jest to miejsce, do którego odsyłasz internautów i adres, po którym można Cię znaleźć w wynikach wyszukiwania.
05
Co to jest WCAG?
Internet jest kopalnią wszystkiego. Sklepy, banki, instytucje kultury i państwowe, rozrywka czy nauka - wszystkie te miejsca są dostępne dla nas zarówno w życiu realnym, jak i w Internecie. Nie wyobrażamy sobie już życia bez sieci internetowej.
Internet jest kopalnią wszystkiego. Sklepy, banki, instytucje kultury i państwowe, rozrywka czy nauka - wszystkie te miejsca są dostępne dla nas zarówno w życiu realnym, jak i w Internecie. Nie wyobrażamy sobie już życia bez sieci internetowej.
Zainteresowany?
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami i zapytaj o ofertę

Dla kogo pracujemy?

Linea to firma zajmująca się sprzedażą, wynajmem, jak również serwisowaniem maszyn czyszczących. Dystrybutor urządzeń czyszczących korzysta z usługi profesjonalnego hostingu, pozycjonowania oraz marketingu internetowego. Dla marki Linea rozbudowaliśmy również stronę www, którą dopasowaliśmy do aktualnych potrzeb i preferencji klienta.

Zakres działań - strona intenetowa. Firma Bendiks Rzeszów zajmuje się profesjonalnym serwisem alternatorów, rozruszników, klimatyzacji, jak również układów zapłonowych. Bendiks Rzeszów prowadzi również sprzedaż hurtową i detaliczną części potrzebnych do naprawienia wymienionych podzespołów, a...

Maxton Design jest producentem wysokogatunkowych części samochodowego tuningu optycznego, który znany jest miłośnikom motoryzacji na całym świecie. Polska firma zajmuje się profesjonalną produkcją trwałych, nowoczesnych, a zarazem wysoce estetycznych splitterów, spoilerów, dokładek progów, zderzaków oraz innych akcesoriów potrzebnych do...

Zakres działań - hosting strony www. Kernau to polska marka oferująca nowoczesny sprzęt AGD oraz RTV, która zajmuje ugruntowaną pozycję na rynku. Urządzenia marki Kernau spełniają wysokie oczekiwania użytkowników pod względem parametrów technicznych, jak i modernistycznego designu.

 

Poznaj nasze Realizacje
strona www okręgowej izby lekarskiej Tarnów
OIL Tarnów
Strony www
Strona produktowa piwa rzemieślniczego
Browar Janczar
Strony www
Realizacja strony www medycznej - Hyper Pulse Imeso
A.L.T Hyper Pulse
Strony www
realizacja sklepu internetowego akcesoria biurowe
Najlepszy toner
Sklepy online