Zanim przechodzimy do realizacji pozycjonowania Lublin dla danej strony www, przeprowadzamy szczegółowy wywiad z naszym Klientem. Podczas tej rozmowy interesują nas oczekiwania właściciela lubelskiej firmy, charakter jego działalności wraz z jej grupą docelową oraz konkurencja i rynek, z jakim mamy do czynienia. W następnym etapie analizujemy działania i narzędzia marketingowe, jakie powinniśmy zastosować, aby uczynić stronę internetową widoczną w wynikach wyszukiwania Google i osiągnąć sukces.
Opracowujemy ofertę oraz strategię marketingową, po których akceptacji przez Klienta przechodzimy do działania. Wykonujemy optymalizację strony internetowej, audyt SEO, rozbudowujemy treści w oparciu o frazy kluczowe, pozyskujemy linki z naszych zaplecz oraz zajmujemy się marketingiem szeptanym. Przedsiębiorstwom funkcjonującym na rynku lubelskim proponujemy również pozycjonowanie w Google Maps, które pomaga dotrzeć nie tylko do mieszkańców Lublina, ale też do osób odwiedzających to miasto. Wszystkie podejmowane przez nas działania w ramach pozycjonowania Lublin są zawsze monitorowane pod kątem efektywności i raportowane Klientowi.