Pierwszym etapem współpracy przy pozycjonowaniu Wrocław jest rozmowa z Klientem, podczas której zapoznajemy się ze specyfiką prowadzonej przez niego firmy, oczekiwanymi wynikami oraz rynkiem, na którym działa. Następnie przechodzimy do analizy jego konkurencji i opracowania strategii marketingowej uwzględniającej nasze realne możliwości. Kolejnym etapem są działania podjęte w celu wypozycjonowania biznesu na wrocławskim rynku poprzez m.in.: audyt SEO, optymalizację strony www, pozyskanie wartościowych linków, marketing szeptany oraz opublikowanie unikalnych i wartościowych treści zawierających odpowiednie frazy kluczowe. Uwzględniają one miasto Wrocław, jego dzielnice lub konkretne ulice, po których potencjalni klienci mogą wyszukiwać w Internecie interesujące ich usługi. Skuteczność podejmowanych przez nas działań poddajemy regularnej ocenie i w razie uzyskania niezadowalających wyników obieramy inny ich kierunek. Gwarantujemy przejrzystość współpracy, ponieważ co miesiąc przedstawiamy naszym Klientom stosowne raporty.