Case Study - Jak budować profesjonalną stronę produktową?
serwisy www

Case Study - Jak budować profesjonalną stronę produktową?

Strony Produktowe - budowanie konwersji oraz wizerunku

Pozyskanie ruchu na stronie internetowej jest często niełatwym zadaniem. Nawet jeśli witryna odwiedzana jest przez dużą liczbę użytkowników, to nie zawsze przekłada się to na sprzedaż. W jaki sposób można poprawić zainteresowanie ofertą? Kluczem do sukcesu są strony produktowe, które ułatwiają konwersję, ponieważ nie są przesycone zbędnymi informacjami, a ich budowa pozwala na szybkie dokonanie zakupu lub skontaktowanie się z firmą.

Strony produktowe - skuteczny sposób na pozyskanie klientów

Strony produktowe pozwalają w efektywny sposób promować produkty lub popularyzować konkretne usługi. Muszą być odpowiednio przygotowywane nie tylko dla klientów, ale także dla robotów Google, które będą indeksować i interpretować całą zawartość, decydując o zajmowanych przez te strony pozycjach w wyszukiwarce. Tworząc strony produktowe możemy skupić się ściśle na wartości informacyjnej, dostosowując witrynę do potrzeb użytkowników. W ten sposób dostarczy ona wszystkich informacji niezbędnych do podjęcia decyzji o zakupie produktu lub skorzystania z usługi. Dodatkową korzyścią, którą oferują strony produktowe jest możliwość przekierowania użytkowników na inne strony posiadane przez firmę, co pozwala pozyskać klientów na inne produkty lub usługi z oferty.

Podstawowe elementy budowy strony produktowej

W Argonium jesteśmy w stanie wypromować produkty lub usługi w nieograniczony sposób. Jak to robimy? Tworzymy strony produktowe, które mają za zadanie pozyskiwać dokładnie sprecyzowany ruch z wyszukiwarki Google na określone frazy. Dodatkowo, przy pomocy stron produktowych zwiększamy liczbę witryn widocznych na najwyższych pozycjach w Google. Strony produktowe wykorzystujemy również do budowania wizerunku marki. Jeśli w wynikach wyszukiwania pojawia się więcej wyników naturalnych dla danej firmy, jej usługi bądź produktów, zwiększa to wiarygodność i zaufanie potencjalnych klientów do marki. Dbamy, aby strona produktowa była wysokiej jakości i zawierała niezbędne elementy, takie jak:

  • Użyteczna nawigacja. Jeśli chcemy aby klient pozostał na stronie jak najdłużej, musimy zadbać o funkcjonalne menu oraz intuicyjny mechanizm poruszania się po stronie. Strony produktowe powinny być proste, a ilość elementów, które się na niej znajdują powinna zostać ograniczona do niezbędnego minimum, aby nie rozpraszała uwagi.  
  • Wartościowy content. Treści oraz grafika na stronie produktowej są bardzo ważnymi elementami. To, w jaki sposób przedstawimy produkty czy usługi może w znaczący sposób zwiększyć ich sprzedaż lub przeciwnie - zniechęcić klienta do zapoznania się z ofertą. Wśród użytkowników sieci duża grupa to wzrokowcy, dlatego projektując strony produktowe należy zadbać o zdjęcia. Muszą być one w wysokiej jakości i oferować możliwość powiększenia, aby użytkownik mógł zobaczyć każdy szczegół. Oprócz fotografii ważna jest treść, która powinna przedstawiać właściwości produktu, jego zalety oraz zastosowanie.  
  • Słowa kluczowe. Zadaniem stron produktowych jest dotarcie z ofertą do klientów. Aby tego dokonać, należy sprecyzować grupę docelową oraz ustalić, jakie frazy wpisują użytkownicy w wyszukiwarkę poszukując danych produktów bądź usług. Analiza słów kluczowych pomoże w stworzeniu opisów produktów, które ułatwią pozyskanie potencjalnych klientów.  
  • Optymalizacja. Przy tworzeniu strony produktowej należy przestrzegać podstawowych standardów optymalizacji. Tytuł strony oraz opisy powinny zawierać słowa kluczowe, jednak nie należy "upychać" ich w sposób przesadny, aby nie doprowadzić do nałożenia przez Google kary. Na stronie produktowej powinny znaleźć się również linki do innych podstron, które zachęcą użytkowników do dalszego zapoznania się z ofertą. Wewnętrzne linkowanie stanowi również wsparcie w pozycjonowaniu twojej strony. 
  • Call to action. Call to action, czyli zachęcenie użytkownika do tego, aby wykonał oczekiwaną czynność jest głównym celem strony produktowej. Potencjalny klient nie powinien mieć problemu, aby podjąć ostateczny krok w procesie sprzedaży. 

Strony produktowe w praktyce

Przygotowaliśmy strony produktowe dla Uniqmetal - firmy, która zajmuje się zagospodarowaniem odpadów z metali. Opracowaliśmy osobne strony, które zostały mocno ukierunkowane na konkretne usługi. Firma oferuje m.in.: skup platyny, skup stali narzędziowej i skup węglików spiekanych. Dla każdej z tych usług stworzyliśmy odrębną podstronę. Firmy działające w tej samej branży co Uniqmetal mogą różnić się w znaczny sposób oferowanymi usługami, dlatego osoby, które mają do oddania odpady złomowe z platyny, nie wpisują więc w wyszukiwarkę zapytań ogólnych takich jak "skup złomu" lecz konkretnie sprecyzowaną frazę, tj. "skup platyny". Trafiając na stronę produktową naszego klienta mają pewność, że w tym miejscu mogą dokonać sprzedaży. W ten sposób strony pozyskują wejścia na frazy związane ściśle z oferowaną usługą. Strony produktowe mają za zadanie umocnić pozycjonowanie strony głównej. Każda z nich zbudowana jest w sposób staranny i posiada unikalne oraz wartościowe treści. Zaprojektowane są również w sposób zgodny z identyfikacją wizualną firmy.

autor
Autor artykułu
Konrad Sobański
Specjalista od stron www, sklepów online
Napisz do mnie
Udostępnij
Oceń artykuł
Case Study - Jak budować profesjonalną stronę produktową?
4.1/5 na podstawie 69 głosów
Poznaj naszą bazę wiedzy
01
Co to jest mailing ?
Mailing to termin odnoszący się do wysyłki masowej wiadomości e-mail do grupy odbiorców. Jest to popularna forma marketingu internetowego, która polega na wysyłaniu elektronicznych wiadomości do potencjalnych lub obecnych klientów.
Mailing to termin odnoszący się do wysyłki masowej wiadomości e-mail do grupy odbiorców. Jest to popularna forma marketingu internetowego, która polega na wysyłaniu elektronicznych wiadomości do potencjalnych lub obecnych klientów.
02
Co to jest SEO
SEO, czyli Search Engine Optimization (Optymalizacja dla Wyszukiwarek Internetowych), to zestaw strategii i praktyk mających na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w organicznych (niepłatnych) wynikach wyszukiwania.
SEO, czyli Search Engine Optimization (Optymalizacja dla Wyszukiwarek Internetowych), to zestaw strategii i praktyk mających na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w organicznych (niepłatnych) wynikach wyszukiwania.
03
Co to jest Afiliacja?
Afiliacja, znana również jako marketing afiliacyjny, to rodzaj marketingu opartego na wynikach, w którym przedsiębiorstwo wynagradza jedną lub więcej stron afiliacyjnych za każdego klienta lub odwiedzającego, który został przekierowany przez działania marketingowe afilianta.
Afiliacja, znana również jako marketing afiliacyjny, to rodzaj marketingu opartego na wynikach, w którym przedsiębiorstwo wynagradza jedną lub więcej stron afiliacyjnych za każdego klienta lub odwiedzającego, który został przekierowany przez działania marketingowe afilianta.
04
Co to jest SEO marketing
SEO (Search Engine Optimization) marketing to strategia marketingowa skoncentrowana na optymalizacji strony internetowej w celu zwiększenia jej widoczności w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych.
SEO (Search Engine Optimization) marketing to strategia marketingowa skoncentrowana na optymalizacji strony internetowej w celu zwiększenia jej widoczności w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych.
05
Co to jest DTP?
DTP (Desktop Publishing) to skrót od angielskiego terminu "Desktop Publishing," który można przetłumaczyć na polski jako "składanie materiałów wydawniczych na komputerze." DTP jest procesem tworzenia, projektowania i przygotowywania różnych materiałów wydawniczych, takich jak broszury, ulotki, czasopisma, gazety, plakaty, katalogi, książki, banery reklamowe i wiele innych, przy użyciu specjalistycznego oprogramowania komputerowego.
DTP (Desktop Publishing) to skrót od angielskiego terminu
Zainteresowany?
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami i zapytaj o ofertę

Dla kogo pracujemy?

Zarkes działań - strona internetowa. Warszawski Instytut Naczyniowy w Warszawie zajmuje się kompleksowym leczeniem nóg, m.in. żylaków kończyn dolnych, niewydolności żylnej oraz obrzęków tłuszczowych. Klinika Doppler Instytut powstała po to, aby pacjent w jednej placówce mógł otrzymać kompletną pomoc na najwyższym...

Zakres działań - strona internetowa. Meble.pl to nowoczesny sklep internetowy, którego asortyment składa się ze stylowych, praktycznych, a zarazem wysokojakościowych mebli oraz wyposażenia wnętrz. W bogatej ofercie sklepu internetowego dostępne są meble, dzięki którym zaaranżujesz swoje wymarzone wnętrze. Wychodząc naprzeciw potrzebom swoich...

Zakres działań - strona internetowa. ID Point to dystrybutor włoskich mebli i dodatków, dzięki którym aranżowane wnętrza zyskają na luksusowym, a zarazem nowoczesnym charakterze. Architekci pracujący w firmie Id Point pomagają klientom tworzyć koncepcje aranżacyjne poszczególnych wnętrz, do których następnie dobierają...

Zakres działań: hosting strony www. Tworzywa Sztuczne PZL Mielec to firma specjalizująca się w produkcji części oraz zespołów kompozytowych dla kolejnictwa i motoryzacji, lotnictwa, a także innych wyrobów specjalnych.

Dla firmy Impresja Ślubna Rzeszów przygotowaliśmy ofertę, w której znajduje się skuteczna usługa pozycjonowania strony www, którą zaprojektowaliśmy zgodnie z indywidualnymi preferencjami klienta. Impresja korzysta również z usług z zakresu hostingu, który jest przydatny w przypadku korzystania z indywidualnej domeny oraz poczty e-mail.

Podkarpackim Fundusz Rozwoju to spółka specjalizująca się w finansowaniu mikro-, małych oraz średnich firm zlokalizowanych na terenie województwa podkarpackiego. Dla PFR rozbudowaliśmy stronę www, dla której prowadzimy skuteczny marketing internetowy, budując wizerunek marki. Podkarpacki Fundusz...

Dla firmy Aparo serwis samochodowy Rzeszów przygotowaliśmy ofertę, w której znajduje się skuteczne pozycjonowanie nowej strony www. Dla serwisu pojazdów Aparo Rzeszów działamy również w zakresie marketingu internetowego, dzięki czemu mamy możliwość zwrócenia uwagi...

Dla firmy Movitech zmodernizowaliśmy stronę www oraz świadczymy usługę kolokacji serwerów. Firmie Movitech zaproponowaliśmy również usługę pomocy technicznej oraz hosting strony www, który odpowiada indywidualnym potrzebom firmy. Movitech to firma,...

elipsa elipsa
Poznaj nasze Realizacje
Realizacja konfiguratora drzwi zewnętrznych El Prema Premium
Konfigurator drzwi
Konfiguratory
Realizacja dedykowanego sklepu z farbami
Rzecz Gustu
Sklepy online
Bendiks Rzeszów - nowa strona internetowa
Bendiks Rzeszów
Strony www
Strona www dla producenta okien
Hensfort
Strony www
Profesjonalna medyczna strona produktowa dla produktu Aftident
Aftident
Strony www
Facebook Argonium
Polub nas na Facebook'u
Facebook Argonium