Case Study - Jak budować profesjonalną stronę produktową?
serwisy www

Case Study - Jak budować profesjonalną stronę produktową?

Strony Produktowe - budowanie konwersji oraz wizerunku

Pozyskanie ruchu na stronie internetowej jest często niełatwym zadaniem. Nawet jeśli witryna odwiedzana jest przez dużą liczbę użytkowników, to nie zawsze przekłada się to na sprzedaż. W jaki sposób można poprawić zainteresowanie ofertą? Kluczem do sukcesu są strony produktowe, które ułatwiają konwersję, ponieważ nie są przesycone zbędnymi informacjami, a ich budowa pozwala na szybkie dokonanie zakupu lub skontaktowanie się z firmą.

Strony produktowe - skuteczny sposób na pozyskanie klientów

Strony produktowe pozwalają w efektywny sposób promować produkty lub popularyzować konkretne usługi. Muszą być odpowiednio przygotowywane nie tylko dla klientów, ale także dla robotów Google, które będą indeksować i interpretować całą zawartość, decydując o zajmowanych przez te strony pozycjach w wyszukiwarce. Tworząc strony produktowe możemy skupić się ściśle na wartości informacyjnej, dostosowując witrynę do potrzeb użytkowników. W ten sposób dostarczy ona wszystkich informacji niezbędnych do podjęcia decyzji o zakupie produktu lub skorzystania z usługi. Dodatkową korzyścią, którą oferują strony produktowe jest możliwość przekierowania użytkowników na inne strony posiadane przez firmę, co pozwala pozyskać klientów na inne produkty lub usługi z oferty.

Podstawowe elementy budowy strony produktowej

W Argonium jesteśmy w stanie wypromować produkty lub usługi w nieograniczony sposób. Jak to robimy? Tworzymy strony produktowe, które mają za zadanie pozyskiwać dokładnie sprecyzowany ruch z wyszukiwarki Google na określone frazy. Dodatkowo, przy pomocy stron produktowych zwiększamy liczbę witryn widocznych na najwyższych pozycjach w Google. Strony produktowe wykorzystujemy również do budowania wizerunku marki. Jeśli w wynikach wyszukiwania pojawia się więcej wyników naturalnych dla danej firmy, jej usługi bądź produktów, zwiększa to wiarygodność i zaufanie potencjalnych klientów do marki. Dbamy, aby strona produktowa była wysokiej jakości i zawierała niezbędne elementy, takie jak:

  • Użyteczna nawigacja. Jeśli chcemy aby klient pozostał na stronie jak najdłużej, musimy zadbać o funkcjonalne menu oraz intuicyjny mechanizm poruszania się po stronie. Strony produktowe powinny być proste, a ilość elementów, które się na niej znajdują powinna zostać ograniczona do niezbędnego minimum, aby nie rozpraszała uwagi.  
  • Wartościowy content. Treści oraz grafika na stronie produktowej są bardzo ważnymi elementami. To, w jaki sposób przedstawimy produkty czy usługi może w znaczący sposób zwiększyć ich sprzedaż lub przeciwnie - zniechęcić klienta do zapoznania się z ofertą. Wśród użytkowników sieci duża grupa to wzrokowcy, dlatego projektując strony produktowe należy zadbać o zdjęcia. Muszą być one w wysokiej jakości i oferować możliwość powiększenia, aby użytkownik mógł zobaczyć każdy szczegół. Oprócz fotografii ważna jest treść, która powinna przedstawiać właściwości produktu, jego zalety oraz zastosowanie.  
  • Słowa kluczowe. Zadaniem stron produktowych jest dotarcie z ofertą do klientów. Aby tego dokonać, należy sprecyzować grupę docelową oraz ustalić, jakie frazy wpisują użytkownicy w wyszukiwarkę poszukując danych produktów bądź usług. Analiza słów kluczowych pomoże w stworzeniu opisów produktów, które ułatwią pozyskanie potencjalnych klientów.  
  • Optymalizacja. Przy tworzeniu strony produktowej należy przestrzegać podstawowych standardów optymalizacji. Tytuł strony oraz opisy powinny zawierać słowa kluczowe, jednak nie należy "upychać" ich w sposób przesadny, aby nie doprowadzić do nałożenia przez Google kary. Na stronie produktowej powinny znaleźć się również linki do innych podstron, które zachęcą użytkowników do dalszego zapoznania się z ofertą. Wewnętrzne linkowanie stanowi również wsparcie w pozycjonowaniu twojej strony. 
  • Call to action. Call to action, czyli zachęcenie użytkownika do tego, aby wykonał oczekiwaną czynność jest głównym celem strony produktowej. Potencjalny klient nie powinien mieć problemu, aby podjąć ostateczny krok w procesie sprzedaży. 

Strony produktowe w praktyce

Przygotowaliśmy strony produktowe dla Uniqmetal - firmy, która zajmuje się zagospodarowaniem odpadów z metali. Opracowaliśmy osobne strony, które zostały mocno ukierunkowane na konkretne usługi. Firma oferuje m.in.: skup platyny, skup stali narzędziowej i skup węglików spiekanych. Dla każdej z tych usług stworzyliśmy odrębną podstronę. Firmy działające w tej samej branży co Uniqmetal mogą różnić się w znaczny sposób oferowanymi usługami, dlatego osoby, które mają do oddania odpady złomowe z platyny, nie wpisują więc w wyszukiwarkę zapytań ogólnych takich jak "skup złomu" lecz konkretnie sprecyzowaną frazę, tj. "skup platyny". Trafiając na stronę produktową naszego klienta mają pewność, że w tym miejscu mogą dokonać sprzedaży. W ten sposób strony pozyskują wejścia na frazy związane ściśle z oferowaną usługą. Strony produktowe mają za zadanie umocnić pozycjonowanie strony głównej. Każda z nich zbudowana jest w sposób staranny i posiada unikalne oraz wartościowe treści. Zaprojektowane są również w sposób zgodny z identyfikacją wizualną firmy.

Poznaj naszą bazę wiedzy
01
Co to jest budowanie wizerunku w internecie?
Budowanie wizerunku w internecie, znane również jako budowanie reputacji online, to proces kształtowania i zarządzania wizerunkiem, jaki osoba, firma, marka lub organizacja prezentują w przestrzeni internetowej.
Budowanie wizerunku w internecie, znane również jako budowanie reputacji online, to proces kształtowania i zarządzania wizerunkiem, jaki osoba, firma, marka lub organizacja prezentują w przestrzeni internetowej.
02
Co to jest rebranding?
Rebranding marki to proces zmiany wizerunku, nazwy, logo, strategii marketingowej lub innych elementów związanych z identyfikacją marki w celu odświeżenia, ulepszenia lub dostosowania jej do zmieniających się potrzeb i oczekiwań klientów, rynku lub celów firmy. Jest to strategiczne podejście, które ma na celu zwiększenie atrakcyjności marki, poprawę percepcji klientów, zwiększenie konkurencyjności i przyspieszenie wzrostu.
Rebranding marki to proces zmiany wizerunku, nazwy, logo, strategii marketingowej lub innych elementów związanych z identyfikacją marki w celu odświeżenia, ulepszenia lub dostosowania jej do zmieniających się potrzeb i oczekiwań klientów, rynku lub celów firmy. Jest to strategiczne podejście, które ma na celu zwiększenie atrakcyjności marki, poprawę percepcji klientów, zwiększenie konkurencyjności i przyspieszenie wzrostu.
03
Audyt SEO
Co to jest audyt SEO? To szczegółowa analiza Twojej strony www pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych.
Co to jest audyt SEO? To szczegółowa analiza Twojej strony www pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych.
04
Co to jest link follow
Link follow to atrybut linka, który nie jest powszechnie używany w kontekście linków internetowych. Niemniej jednak, jeśli miałbym wyjaśnić go na podstawie terminologii związanej z linkami, można by go zrozumieć jako odniesienie do standardowych linków, które nie posiadają atrybutu "nofollow".
Link follow to atrybut linka, który nie jest powszechnie używany w kontekście linków internetowych. Niemniej jednak, jeśli miałbym wyjaśnić go na podstawie terminologii związanej z linkami, można by go zrozumieć jako odniesienie do standardowych linków, które nie posiadają atrybutu
05
Co to jest analiza konkurencji w pozycjonowaniu?
Analiza konkurencji SEO to proces badania i oceny działań konkurencyjnych stron internetowych pod kątem pozycjonowania organicznego w wyszukiwarkach.
Analiza konkurencji SEO to proces badania i oceny działań konkurencyjnych stron internetowych pod kątem pozycjonowania organicznego w wyszukiwarkach.
Zainteresowany?
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami i zapytaj o ofertę

Dla kogo pracujemy?

Współpraca z Kancelarią Notarialną Aleksandra Jurczak umożliwiła modernizację strony www, jak również dostosowane do indywidualnych potrzeb kancelarii hostingu witryny internetowej. Kancelaria Notarialna Aleksandra Jurczak specjalizuje się w usługach z zakresu czynności notarialnych.

Zakres działań - strona www. Siedlisko Janczar to kompleks wypoczynkowo-rekreacyjny, w którym można odpocząć od zgiełku miasta i codziennych obowiązków. Siedlisko janczar jest przyjazne dla osób, które poszukują wytchnienia od szybkiego tempa życia, jak również dla osób ceniących aktywny wypoczynek. W...

Zarkes działań - strona internetowa. Warszawski Instytut Naczyniowy w Warszawie zajmuje się kompleksowym leczeniem nóg, m.in. żylaków kończyn dolnych, niewydolności żylnej oraz obrzęków tłuszczowych. Klinika Doppler Instytut powstała po to, aby pacjent w jednej placówce mógł otrzymać kompletną pomoc na najwyższym...

Zakres działań: hosting strony www. Tworzywa Sztuczne PZL Mielec to firma specjalizująca się w produkcji części oraz zespołów kompozytowych dla kolejnictwa i motoryzacji, lotnictwa, a także innych wyrobów specjalnych.

Aby wzmocnić pozycję marki Hensfort w Internecie, zaoferowaliśmy firmie usługi marketingu internetowego. Prowadzone przez nas działania promocyjne przyczynią się do zwiększenia wyników sprzedaży. Dla producenta okien i drzwi energooszczędnych Hensfort zbudowaliśmy profesjonalną stronę internetową wraz z konfiguratorami online.

Dla firmy Movitech zmodernizowaliśmy stronę www oraz świadczymy usługę kolokacji serwerów. Firmie Movitech zaproponowaliśmy również usługę pomocy technicznej oraz hosting strony www, który odpowiada indywidualnym potrzebom firmy. Movitech to firma,...

Działającej lokalnie Kancelarii Prawniczej M. Wojciechowska i Wspólnicy w Rzeszowie zaoferowaliśmy dostosowany do indywidualnych potrzeb hosting, dzięki czemu zarządzanie pocztą oraz stroną www jest bezpieczne i w pełni intuicyjne. Co więcej, dla M. Wojciechowska i Wspólnicy Kancelaria...

DMD to firma, która zajmuje się nie tylko produkcją, ale także sprzedażą najwyższej jakości tuszy oraz tonerów do drukarek pod własną marką, jak również materiałów eksploatacyjnych pochodzących od renomowanych marek, np. Canon czy HP. Podkarpacka firma oprócz sprzedaży materiałów eksploatacyjnych do drukarek zajmuje się...

elipsa elipsa
Poznaj nasze Realizacje
Realizacja strony www dla firmy przemysłowej STELMET
Stelmet
Strony www
Strona www dla producenta urządzeń pakujących
LS Tech
Strony www
konfigurator online kostki brukowej
Konfigurator kostki
Strony www
Boost Genius
Strony www