Case Study - Jak budować profesjonalną stronę produktową?
serwisy www

Case Study - Jak budować profesjonalną stronę produktową?

Strony Produktowe - budowanie konwersji oraz wizerunku

Pozyskanie ruchu na stronie internetowej jest często niełatwym zadaniem. Nawet jeśli witryna odwiedzana jest przez dużą liczbę użytkowników, to nie zawsze przekłada się to na sprzedaż. W jaki sposób można poprawić zainteresowanie ofertą? Kluczem do sukcesu są strony produktowe, które ułatwiają konwersję, ponieważ nie są przesycone zbędnymi informacjami, a ich budowa pozwala na szybkie dokonanie zakupu lub skontaktowanie się z firmą.

Strony produktowe - skuteczny sposób na pozyskanie klientów

Strony produktowe pozwalają w efektywny sposób promować produkty lub popularyzować konkretne usługi. Muszą być odpowiednio przygotowywane nie tylko dla klientów, ale także dla robotów Google, które będą indeksować i interpretować całą zawartość, decydując o zajmowanych przez te strony pozycjach w wyszukiwarce. Tworząc strony produktowe możemy skupić się ściśle na wartości informacyjnej, dostosowując witrynę do potrzeb użytkowników. W ten sposób dostarczy ona wszystkich informacji niezbędnych do podjęcia decyzji o zakupie produktu lub skorzystania z usługi. Dodatkową korzyścią, którą oferują strony produktowe jest możliwość przekierowania użytkowników na inne strony posiadane przez firmę, co pozwala pozyskać klientów na inne produkty lub usługi z oferty.

Podstawowe elementy budowy strony produktowej

W Argonium jesteśmy w stanie wypromować produkty lub usługi w nieograniczony sposób. Jak to robimy? Tworzymy strony produktowe, które mają za zadanie pozyskiwać dokładnie sprecyzowany ruch z wyszukiwarki Google na określone frazy. Dodatkowo, przy pomocy stron produktowych zwiększamy liczbę witryn widocznych na najwyższych pozycjach w Google. Strony produktowe wykorzystujemy również do budowania wizerunku marki. Jeśli w wynikach wyszukiwania pojawia się więcej wyników naturalnych dla danej firmy, jej usługi bądź produktów, zwiększa to wiarygodność i zaufanie potencjalnych klientów do marki. Dbamy, aby strona produktowa była wysokiej jakości i zawierała niezbędne elementy, takie jak:

  • Użyteczna nawigacja. Jeśli chcemy aby klient pozostał na stronie jak najdłużej, musimy zadbać o funkcjonalne menu oraz intuicyjny mechanizm poruszania się po stronie. Strony produktowe powinny być proste, a ilość elementów, które się na niej znajdują powinna zostać ograniczona do niezbędnego minimum, aby nie rozpraszała uwagi.  
  • Wartościowy content. Treści oraz grafika na stronie produktowej są bardzo ważnymi elementami. To, w jaki sposób przedstawimy produkty czy usługi może w znaczący sposób zwiększyć ich sprzedaż lub przeciwnie - zniechęcić klienta do zapoznania się z ofertą. Wśród użytkowników sieci duża grupa to wzrokowcy, dlatego projektując strony produktowe należy zadbać o zdjęcia. Muszą być one w wysokiej jakości i oferować możliwość powiększenia, aby użytkownik mógł zobaczyć każdy szczegół. Oprócz fotografii ważna jest treść, która powinna przedstawiać właściwości produktu, jego zalety oraz zastosowanie.  
  • Słowa kluczowe. Zadaniem stron produktowych jest dotarcie z ofertą do klientów. Aby tego dokonać, należy sprecyzować grupę docelową oraz ustalić, jakie frazy wpisują użytkownicy w wyszukiwarkę poszukując danych produktów bądź usług. Analiza słów kluczowych pomoże w stworzeniu opisów produktów, które ułatwią pozyskanie potencjalnych klientów.  
  • Optymalizacja. Przy tworzeniu strony produktowej należy przestrzegać podstawowych standardów optymalizacji. Tytuł strony oraz opisy powinny zawierać słowa kluczowe, jednak nie należy "upychać" ich w sposób przesadny, aby nie doprowadzić do nałożenia przez Google kary. Na stronie produktowej powinny znaleźć się również linki do innych podstron, które zachęcą użytkowników do dalszego zapoznania się z ofertą. Wewnętrzne linkowanie stanowi również wsparcie w pozycjonowaniu twojej strony. 
  • Call to action. Call to action, czyli zachęcenie użytkownika do tego, aby wykonał oczekiwaną czynność jest głównym celem strony produktowej. Potencjalny klient nie powinien mieć problemu, aby podjąć ostateczny krok w procesie sprzedaży. 

Strony produktowe w praktyce

Przygotowaliśmy strony produktowe dla Uniqmetal - firmy, która zajmuje się zagospodarowaniem odpadów z metali. Opracowaliśmy osobne strony, które zostały mocno ukierunkowane na konkretne usługi. Firma oferuje m.in.: skup platyny, skup stali narzędziowej i skup węglików spiekanych. Dla każdej z tych usług stworzyliśmy odrębną podstronę. Firmy działające w tej samej branży co Uniqmetal mogą różnić się w znaczny sposób oferowanymi usługami, dlatego osoby, które mają do oddania odpady złomowe z platyny, nie wpisują więc w wyszukiwarkę zapytań ogólnych takich jak "skup złomu" lecz konkretnie sprecyzowaną frazę, tj. "skup platyny". Trafiając na stronę produktową naszego klienta mają pewność, że w tym miejscu mogą dokonać sprzedaży. W ten sposób strony pozyskują wejścia na frazy związane ściśle z oferowaną usługą. Strony produktowe mają za zadanie umocnić pozycjonowanie strony głównej. Każda z nich zbudowana jest w sposób staranny i posiada unikalne oraz wartościowe treści. Zaprojektowane są również w sposób zgodny z identyfikacją wizualną firmy.

autor
Autor artykułu
Konrad Sobański
Specjalista od stron www, sklepów online
Napisz do mnie
Udostępnij
Oceń artykuł
Case Study - Jak budować profesjonalną stronę produktową?
4.1/5 na podstawie 69 głosów
Poznaj naszą bazę wiedzy
01
Co to jest WebDesign?
Webdesign to proces tworzenia stron internetowych, który obejmuje zarówno aspekty wizualne, jak i funkcjonalność.
Webdesign to proces tworzenia stron internetowych, który obejmuje zarówno aspekty wizualne, jak i funkcjonalność.
02
Co to jest elektroniczny obieg dokumentów intranet ?
Elektroniczny obieg dokumentów w intranecie to proces zarządzania dokumentami, który odbywa się wewnątrz organizacji za pomocą systemu intranetowego.
Elektroniczny obieg dokumentów w intranecie to proces zarządzania dokumentami, który odbywa się wewnątrz organizacji za pomocą systemu intranetowego.
03
Co to jest domena?
Domena, inaczej nazwa domenowa, to unikalny adres internetowy, który pozwala użytkownikom na łatwe odnalezienie i dostęp do strony internetowej.
Domena, inaczej nazwa domenowa, to unikalny adres internetowy, który pozwala użytkownikom na łatwe odnalezienie i dostęp do strony internetowej.
04
Co to jest SEO
SEO, czyli Search Engine Optimization (Optymalizacja dla Wyszukiwarek Internetowych), to zestaw strategii i praktyk mających na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w organicznych (niepłatnych) wynikach wyszukiwania.
SEO, czyli Search Engine Optimization (Optymalizacja dla Wyszukiwarek Internetowych), to zestaw strategii i praktyk mających na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w organicznych (niepłatnych) wynikach wyszukiwania.
05
Jakie formy dostawy są w sklepach internetowych ?
Sklepy internetowe oferują różne formy dostawy, aby zapewnić klientom wygodną i efektywną dostawę zamówionych produktów.
Sklepy internetowe oferują różne formy dostawy, aby zapewnić klientom wygodną i efektywną dostawę zamówionych produktów.
Zainteresowany?
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami i zapytaj o ofertę

Dla kogo pracujemy?

Zakres dziłań - treści na strony www. Bispol to rodzinna firma, która od 1993 roku produkuje na nowoczesnych liniach produkcyjnych świece zapachowe i bezzapachowe, podgrzewacze, dyfuzory i woski zapachowe, wkłady oraz znicze dystrybuując je na terenie całej Europy.

Zakres działań - strona www. Rad-Pol jest dystrybutorem klasycznych mebli włoskiej produkcji, które wykonane są z wysokogatunkowych materiałów i odznaczają się ponadczasowo pięknym wykończeniem. Firma Rad-Pol, która na rynku meblowym działa od 1986 roku zajmuje się również produkcją eleganckich mebli, jak również...

Zakres działań - hosting, administracja strony www. Z grupą Cellfast współpracujemy od  ponad 6 lat nad utrzymaniem stabilnego i szybkiego hostingu dla serwisu www oraz utrzymanie/ aktualziację strony www.

Zakres działań: hosting strony www. Van Pur to jedna z największych spółek piwowarskich w Polsce, która w swojej działalności skupia się na budowaniu i wzmacnianiu wizerunku marek regionalnych browarów oraz produkcji oryginalnych opakowań, czyli etykiet dla piw.

Stworzyliśmy nowoczesną i funkcjonalną stronę internetową dla niepublicznego przedszkola Akademia Małych Odkrywców w Rzeszowie, która doskonale oddaje unikalny charakter tego miejsca. Nasz zespół poświęcił szczególną uwagę każdemu detlowi, aby strona była intuicyjna, estetyczna i idealnie dopasowana do potrzeb zarówno rodziców, jak i dzieci.

Marka ITALMEBLE obecna jest w branży eleganckich mebli, oświetlenia, dodatków i wyposażenia wnętrz od kilkunastu lat. Firma oferuje kolekcje mebli, które łączą tradycję i innowację, piękno i funkcjonalność, a także dbałość o szczegóły i spójność elementów. Produkty Italmeble charakteryzują się oryginalnym charakterem i są wykonane z modnych, szlachetnych...

Firma Mostostal Warszawa S.A. od ponad siedemdziesięciu ośmiu lat funkcjonuje na rynku polskim. Od początku swej działalności prowadziła zrównoważony rozwój i podejmowała się realizacji różnego rodzaju projektów. Wykonywane przez firmę Mostostal Warszawa obiekty obejmują praktycznie każdy sektor budowlany: ogólny, drogowy, przemysłowy,...

Współpraca z Meble Ada polegała na rozbudowie sklepu online, dzięki czemu możliwe było zwiększenie zasięgu sprzedaży mebli na znacznie większą skalę. Z oferowanych usług firma Meble Ada korzysta również ze wsparcia technicznego oraz hostingu, dzięki czemu ma gwarancję stabilności serwera....

elipsa elipsa
Poznaj nasze Realizacje
Realizacja strony www dla firmy usługowej Carpathia
CCG
Strony www
Realizacja strony www dla firmy przemysłowej STELMET
Stelmet
Strony www
Lwowski Baciar
Strony www
Strona www dla hotelu w Bieszczadach - Chutor Kozacki
Chutor Kozacki
Strony www
Profesjonalna medyczna strona produktowa dla produktu Aftident
Aftident
Strony www
Facebook Argonium
Polub nas na Facebook'u
Facebook Argonium