Case study - Jak tworzymy sklepy internetowe?
serwisy www

Case study - Jak tworzymy sklepy internetowe?

Obecnie, gdy zakupy w sieci są dla wielu osób codziennością, branża e-commerce wiąże się nie tylko z możliwością skutecznego pozyskania klientów, ale również z silną i liczną konkurencją. Z tego względu bardzo ważne jest, aby tworząc sklep internetowy zwrócić uwagę nie tylko na to, aby posiadał profesjonalny i atrakcyjny design, ale również był użyteczny i przyjazny dla użytkowników oraz zoptymalizowany pod wyszukiwarki. Te wszystkie czynniki mogą przesądzić o tym, czy przedsiębiorca odniesie sukces w handlu. W Argonium posiadamy wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu sklepów internetowych, dlatego wiemy jak tworzyć rozwiązania, które pomogą naszym klientom w zdobyciu przewagi konkurencyjnej.

Podczas naszych realizacji staramy się uwzględnić zarówno potrzeby właścicieli sklepów, jak też ich klientów, dlatego tworzymy skuteczne rozwiązania e-commerce.

Możemy stworzyć sklep internetowy od podstaw, jak również dokonać modernizacji już istniejącej witryny. Na bieżąco śledzimy zmieniające się trendy w projektowaniu sklepów, dlatego jesteśmy w stanie opracowywać rozwiązania dopasowane do potrzeb danej branży. Korzystamy z najnowszych rozwiązań technologicznych, zapewniając sklepom wygląd i użyteczność w pełni zgodne z bieżącymi wymaganiami i oczekiwaniami odbiorców. Zatroszczymy się o wszystkie kwestie i szczegóły, które sprawią, że sklep będzie działał bez zarzutu i stanie się doskonałą wizytówką firmy.

Tworzymy sklepy na naszym autorskim systemie CMS który rozwijamy od ponad 10 lat. Dzięki temu zawsze dostosowujemy sklep pod oczekiwania klienta, a nie klienta pod możliwości sklepu.

  • Analiza i przygotowanie strategii. Każdy projekt poprzedzamy wnikliwą analizą działalności klienta, aby dobrze zaprezentować jego mocne strony, poznać grupę docelową oraz przygotować strategię, która pomoże w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej.
  • Projektowanie UX. Projektujemy sklepy według zasad UX, dbając o użyteczność i funkcjonalność witryny. Dzięki temu, nasze sklepy są przyjazne dla potencjalnych klientów, łatwe w obsłudze i dostarczają pozytywnych doświadczeń użytkownikom.,
  • Indywidualna grafika. Tworzymy atrakcyjne, unikalne szaty graficzne, które pozwalają naszym klientom wyróżnić się spośród konkurencji i skuteczniej zachęcić użytkowników do dokonania zakupu. Projektowane przez nas sklepy posiadają indywidualny design, spójny z identyfikacją wizualną firmy.
  • System CMS. Dostarczamy intuicyjnego, a przy tym zaawansowanego systemu zarządzania treścią, który pozwala na samodzielne administrowanie sklepem. Dbamy o dedykowane moduły, dzięki którym obsługa sklepu jest niezwykle prosta i nie wymaga wiedzy z zakresu programowania.
  • Integracja z oprogramowaniem. Nasz sklepy internetowe integrujemy z systemami i programami do zarządzania magazynami, obsługi finansowo-księgowej czy płatnościami online. Dzięki temu nasi klienci mogą w pełni skoncentrować się na prowadzeniu biznesu, nie martwiąc się o przepływ danych.
  • Optymalizacja. Projektujemy sklepy internetowe z oparciu o zasady optymalizacji. Zdajemy sobie sprawę z tego, że profesjonalnie wykonany sklep stanowi w obecnych czasach jedynie podstawę sukcesu. Dbamy więc o to, aby tworzone przez nas witryny mogły zajmować wysokie pozycje w wyszukiwarkach sprzyjając pozyskiwaniu nowych klientów.
  • Projektowanie responsywne. Tworzymy sklepy w oparciu o technologię RWD (design responsywny), dzięki której dopasowują się one do różnych urządzeń - komputerów, laptopów i smartfonów. W ten sposób twój sklep jest dostępny dla klientów z każdego urządzenia, pozwalając na wygodne przeglądanie oferty i dokonywanie zakupów.


Decydując się na współpracę z nami, otrzymujesz profesjonalny i funkcjonalny sklep internetowy, który pomoże ci rozwijać swoją działalność. Możemy przygotować zarówno niewielki sklep dla małej liczby pozycji asortymentowych, jak również duży i rozbudowany serwis oferujący nieograniczone możliwości. Opracowujemy indywidualne realizacje dla każdego z klientów, dbając o dedykowane funkcjonalności dla każdej z nich z osobna.

autor
Autor artykułu
Konrad Sobański
Specjalista od stron www, sklepów online
Napisz do mnie
Udostępnij
Oceń artykuł
Case study - Jak tworzymy sklepy internetowe?
4.3/5 na podstawie 87 głosów
Poznaj naszą bazę wiedzy
01
Co to jest SEO marketing
SEO (Search Engine Optimization) marketing to strategia marketingowa skoncentrowana na optymalizacji strony internetowej w celu zwiększenia jej widoczności w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych.
SEO (Search Engine Optimization) marketing to strategia marketingowa skoncentrowana na optymalizacji strony internetowej w celu zwiększenia jej widoczności w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych.
02
Co to jest logo?
W tym artykule przybliżymy definicję logo, jego znaczenie w budowaniu marki oraz kluczowe elementy, które należy wziąć pod uwagę podczas projektowania.
W tym artykule przybliżymy definicję logo, jego znaczenie w budowaniu marki oraz kluczowe elementy, które należy wziąć pod uwagę podczas projektowania.
03
Co to jest konwersja w sklepie internetowym ?
W kontekście sklepu internetowego konwersja odnosi się do procesu przekształcania odwiedzających stronę internetową sklepu w klientów dokonujących zakupów. Mierzy się ją poprzez wskaźnik konwersji, który określa procentową liczbę odwiedzających, którzy dokonują zamówienia lub podejmują inne pożądane działania, takie jak zapisanie się do newslettera czy dodanie produktu do koszyka.
W kontekście sklepu internetowego konwersja odnosi się do procesu przekształcania odwiedzających stronę internetową sklepu w klientów dokonujących zakupów. Mierzy się ją poprzez wskaźnik konwersji, który określa procentową liczbę odwiedzających, którzy dokonują zamówienia lub podejmują inne pożądane działania, takie jak zapisanie się do newslettera czy dodanie produktu do koszyka.
04
Year-over-Year (YOY)
Analiza YOY (Year Over Year) to metoda porównywania danych z tego samego okresu w różnych latach. W kontekście stron internetowych i sklepów online, analiza ta pozwala ocenić, jak zmieniały się kluczowe wskaźniki, takie jak ruch na stronie, konwersje, przychody czy średnia wartość zamówienia, w ujęciu rocznym. Dzięki porównywaniu tych samych miesięcy, kwartałów czy dni w kolejnych latach można uniknąć sezonowych wahań, które mogłyby zniekształcić wyniki analizy. Dla firmy Argonium analiza YOY to istotny element strategii optymalizacji i rozwoju witryn klientów. Dzięki niej możemy precyzyjnie zidentyfikować trendy wzrostowe i spadkowe, zrozumieć skuteczność wdrażanych działań marketingowych oraz zaproponować konkretne rozwiązania zwiększające ruch i widoczność w wyszukiwarkach. To narzędzie pozwala również lepiej przewidywać wyniki na przyszłość, bazując na wypracowanych danych historycznych. Warto regularnie korzystać z analizy YOY, aby w pełni wykorzystać potencjał swojego biznesu online.
Analiza YOY (Year Over Year) to metoda porównywania danych z tego samego okresu w różnych latach. W kontekście stron internetowych i sklepów online, analiza ta pozwala ocenić, jak zmieniały się kluczowe wskaźniki, takie jak ruch na stronie, konwersje, przychody czy średnia wartość zamówienia, w ujęciu rocznym. Dzięki porównywaniu tych samych miesięcy, kwartałów czy dni w kolejnych latach można uniknąć sezonowych wahań, które mogłyby zniekształcić wyniki analizy.

Dla firmy Argonium analiza YOY to istotny element strategii optymalizacji i rozwoju witryn klientów. Dzięki niej możemy precyzyjnie zidentyfikować trendy wzrostowe i spadkowe, zrozumieć skuteczność wdrażanych działań marketingowych oraz zaproponować konkretne rozwiązania zwiększające ruch i widoczność w wyszukiwarkach. To narzędzie pozwala również lepiej przewidywać wyniki na przyszłość, bazując na wypracowanych danych historycznych. Warto regularnie korzystać z analizy YOY, aby w pełni wykorzystać potencjał swojego biznesu online.
05
Co to jest integracja b2b?
Integracja B2B (Business-to-Business) odnosi się do procesu łączenia i harmonizowania systemów, procesów i danych pomiędzy dwoma lub więcej przedsiębiorstwami w celu ułatwienia efektywnej wymiany informacji, realizacji transakcji i współpracy.
Integracja B2B (Business-to-Business) odnosi się do procesu łączenia i harmonizowania systemów, procesów i danych pomiędzy dwoma lub więcej przedsiębiorstwami w celu ułatwienia efektywnej wymiany informacji, realizacji transakcji i współpracy.
Zainteresowany?
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami i zapytaj o ofertę

Dla kogo pracujemy?

Współpraca z Kancelarią Notarialną Aleksandra Jurczak umożliwiła modernizację strony www, jak również dostosowane do indywidualnych potrzeb kancelarii hostingu witryny internetowej. Kancelaria Notarialna Aleksandra Jurczak specjalizuje się w usługach z zakresu czynności notarialnych.

Zakres dziłań - treści na strony www. Bispol to rodzinna firma, która od 1993 roku produkuje na nowoczesnych liniach produkcyjnych świece zapachowe i bezzapachowe, podgrzewacze, dyfuzory i woski zapachowe, wkłady oraz znicze dystrybuując je na terenie całej Europy.

Zakres działań - marketing internetowy. Italia Style to sklep internetowy, w którego ofercie dostępne są luksusowe meble włoskie do salonu, jadalni, sypialni, a także pokoju dziecięcego czy nawet biura. W bogatym asortymencie marki można znaleźć wysokiej jakości meble wykończone w niepowtarzalnym stylu, dzięki którym bez większego problemu urządzisz...

Zakres działań: hosting strony www. Chema-Elektromet to firma farmaceutyczna, która od ponad 60 lat produkuje produkty lecznicze oraz wyroby medyczne, które są przeznaczone przede wszystkim dla dermatologów i stomatologów. W swojej pracy Chema-Elektromet wykorzystuje nowoczesne rozwiązania technologiczne, dzięki którym ciągle...

Dla dystrybutora Mikron stworzyliśmy profesjonalną stronę www, która pozwoli firmie zwiększyć zasięg sprzedaży części zamiennych do elektronarzędzi. Firmie zaoferowaliśmy również usługi z zakresu marketingu internetowego, które obejmują m.in. tworzenie treści na stronę www. Wspomniane działania umożliwiły nam...

Działającej lokalnie Kancelarii Prawniczej M. Wojciechowska i Wspólnicy w Rzeszowie zaoferowaliśmy dostosowany do indywidualnych potrzeb hosting, dzięki czemu zarządzanie pocztą oraz stroną www jest bezpieczne i w pełni intuicyjne. Co więcej, dla M. Wojciechowska i Wspólnicy Kancelaria...

Folwark Center Rzeszów to kompleks budynków na Słocinie w Rzeszowie, dla którego przygotowaliśmy oryginalną identyfikację wizualną. Dla firmy stworzyliśmy profesjonalną stronę internetową, którą skutecznie pozycjonujemy. Budujemy wizerunek marki w sieci z wykorzystaniem usługi...

DMD to firma, która zajmuje się nie tylko produkcją, ale także sprzedażą najwyższej jakości tuszy oraz tonerów do drukarek pod własną marką, jak również materiałów eksploatacyjnych pochodzących od renomowanych marek, np. Canon czy HP. Podkarpacka firma oprócz sprzedaży materiałów eksploatacyjnych do drukarek zajmuje się...

elipsa elipsa
Poznaj nasze Realizacje
Sklep internetowy z częściami do elektronarzędzi  Mikron
Mikron
Sklepy online
Realizacja konfiguratora drzwi zewnętrznych El Prema Premium
El Prema Premium
Konfiguratory
Realizacja sklepu internetowego Artelito
Artelito
Sklepy online
Strona www dla producenta tonerów - DMD Tonery Rzeszów
DMD Tonery
Strony www
realizacja sklepu internetowego akcesoria biurowe
Najlepszy toner
Sklepy online
Facebook Argonium
Polub nas na Facebook'u
Facebook Argonium