Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?
pozycjonowanie

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

W przypadku sklepów internetowych to nie cena czy bogata oferta decydują o wysokości sprzedaży. Choć kwestie te niewątpliwie są dużą zaletą dla klientów, to na ich ostateczny wybór wpływa znacznie liczniejsza grupa czynników. Przed właścicielami serwisów sprzedażowych, którzy chcą skutecznie konkurować stoi wiele wyzwań, dlatego przychodzimy z pomocą i dobieramy najbardziej efektywne metody do potrzeb każdego klienta.

Prowadzenie sklepu internetowego w dynamicznie zmieniających się warunkach w sektorze e-commerce i dużym natężeniu konkurencji jest ogromnym wyzwaniem. Problemy ze sprzedażą najczęściej wynikają z nieprzystosowania sklepu do wymagań użytkowników i niskiej pozycji w wyszukiwarce, dlatego to o te kwestie należy zadbać w pierwszej kolejności

Zoptymalizowany sklep internetowy kluczem do sukcesu

Optymalizacja sklepu internetowego dotyczy szeregu zmian, jakie wprowadza się na stronie internetowej sklepu. Mają one na celu poprawę użyteczności oraz dostosowanie serwisu do wytycznych Google. Podejmowane działania dotyczą przede wszystkim usprawnienia poruszania się po sklepie przez użytkownika, zwiększenie szybkości ładowania się poszczególnych stron oraz uproszczenia procesu zakupowego. Istotne jest również zoptymalizowanie treści zamieszczonych w sklepie. Powinny mieć one unikalny i wartościowy charakter, a także zawierać słowa kluczowe, które ułatwią pozycjonowanie. Nawet drobne działania mogą mieć wpływ na zachowania klientów, dlatego każdą optymalizację należy poprzedzić audytem SEO, który pozwoli zgromadzić informacje o tym , które obszary sklepu wymagają zmian.

Zwiększanie sprzedaży dzięki SEO

Zakładamy, że każdy kto prowadzi sklep internetowy wie jak ważna jest wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania. Nawet atrakcyjny i funkcjonalny sklep internetowy z ciekawą ofertą nie będzie mógł sprzedać, jeśli potencjalni klienci nie będą mieli możliwości do niego dotrzeć. Użytkownicy, którzy poszukują określonych produktów przez wyszukiwarkę, odwiedzają tylko sklepy z początkowych wyników na pierwszej stronie. Tymi dalszymi nie zaprzątają sobie głowy, z kilku powodów. Pierwszy to taki, że zazwyczaj w sklepach z czołowych pozycji udaje im się odnaleźć to, czego szukają. Po drugie, serwisy znajdujące się na dalszych stronach wyników postrzegane są za mniej wiarygodne. Te, które są najwyżej darzone są natomiast intuicyjnie największym autorytetem.

Trzeba mieć na uwadze, że w sieci spotykane są dwa rodzaje sklepów internetowych. Pierwsze z nich to ogromne korporacje, działające często na skalę światową. Posiadają wiele oddziałów stacjonarnych, a ich nazwy są powszechnie rozpoznawalne. Drugą grupą są małe przedsiębiorstwa, które z pozoru nie mają szans na starcie z gigantami. W rzeczywistości jednak konkurowanie o pozycje pomiędzy tymi podmiotami jest na porządku dziennym. Gdyby było to niemożliwe to większość właścicieli małych sklepów dawno zamknęłoby swoją działalność lub ogłosiło upadłość. Pozycjonowanie w ich przypadku nie może jednak odbywać się wyłącznie w oparciu o frazy główne. Należy połączyć je z frazami z długiego ogona, które pozwalają pozyskiwać klientów poszukujących sprecyzowanych produktów.

Wprowadzenie odpowiednich zmian optymalizacyjnych i współpraca ze specjalistami z zakresu pozycjonowania pomogą w zwiększeniu sprzedaży w sklepie internetowym. Tak kompleksowe wsparcie otrzymał jeden z naszych klientów - Maxton Design. 

Poznaj naszą bazę wiedzy
01
Co to jest Umowa SLA
Co to jest Umowa SLA i do czego służy ? Dlaczego warto mieć podpisaną umowę SLA ?
Co to jest Umowa SLA i do czego służy ? Dlaczego warto mieć podpisaną umowę SLA ?
02
Facebook
Facebook stanowi jedno z najczęściej wykorzystywanych narzędzi marketingowych, a w połączeniu z Facebook Ads są nierozłączną częścią pracy niejednego specjalisty od social mediów oraz SEM.
Facebook stanowi jedno z najczęściej wykorzystywanych narzędzi marketingowych, a w połączeniu z Facebook Ads są nierozłączną częścią pracy niejednego specjalisty od social mediów oraz SEM.
03
Co to jest system CMS
CMS z ang. Content Management System to system zarządzania treścią. Najprościej rzec ujmując jest to witryna internetowa wyposażona w panel administracyjny dzięki któremu można bezpłatnie i samodzielnie zmieniać treści bez znajomości programowania.
CMS z ang. Content Management System to system zarządzania treścią. Najprościej rzec ujmując jest to witryna internetowa wyposażona w panel administracyjny dzięki któremu można bezpłatnie i samodzielnie zmieniać treści bez znajomości programowania.
04
Linkedin
inkedin jest rozwiązaniem, które powstało w odpowiedzi na nagłą zmianę rynku pracy, związaną z tym, że obecnie większość rekrutacji odbywa się online. Dotyczy to zwłaszcza branży IT. Portal ten rozwijał się z czasem, a obecnie stał się jednym z najpotężniejszych narzędzi marketingowych.
inkedin jest rozwiązaniem, które powstało w odpowiedzi na nagłą zmianę rynku pracy, związaną z tym, że obecnie większość rekrutacji odbywa się online. Dotyczy to zwłaszcza branży IT. Portal ten rozwijał się z czasem, a obecnie stał się jednym z najpotężniejszych narzędzi marketingowych.
05
Instagram
Instagram miał być siecią społecznościową służącą zabawie, polegającej na udostępnianiu zdjęć pomiędzy użytkownikami. Jednak stał się narzędziem, które pozwala zbliżyć się do znanych marek lub osób. Ten portal społecznościowy daje ogromne możliwości promocji firmy w sieci.
Instagram miał być siecią społecznościową służącą zabawie, polegającej na udostępnianiu zdjęć pomiędzy użytkownikami. Jednak stał się narzędziem, które pozwala zbliżyć się do znanych marek lub osób. Ten portal społecznościowy daje ogromne możliwości promocji firmy w sieci.
Zainteresowany?
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami i zapytaj o ofertę

Dla kogo pracujemy?

Linea to firma zajmująca się sprzedażą, wynajmem, jak również serwisowaniem maszyn czyszczących. Dystrybutor urządzeń czyszczących korzysta z usługi profesjonalnego hostingu, pozycjonowania oraz marketingu internetowego. Dla marki Linea rozbudowaliśmy również stronę www, którą dopasowaliśmy do aktualnych potrzeb i preferencji klienta.

Aby wzmocnić pozycję firmy Stelmet na rynku, zaprojektowaliśmy dla niej oryginalne materiały reklamowe. Przygotowane grafiki zostały przystosowane do profesjonalnego druku. Zajęliśmy się również rozbudową strony www Stelmet, która została dostosowana do potrzeb klientów. Stelmet specjalizuje się...

DMD to firma, która zajmuje się nie tylko produkcją, ale także sprzedażą najwyższej jakości tuszy oraz tonerów do drukarek pod własną marką, jak również materiałów eksploatacyjnych pochodzących od renomowanych marek, np. Canon czy HP. Podkarpacka firma oprócz sprzedaży materiałów eksploatacyjnych do drukarek zajmuje się...

Zakres działań - strona intenetowa. Firma Bendiks Rzeszów zajmuje się profesjonalnym serwisem alternatorów, rozruszników, klimatyzacji, jak również układów zapłonowych. Bendiks Rzeszów prowadzi również sprzedaż hurtową i detaliczną części potrzebnych do naprawienia wymienionych podzespołów, a...

Poznaj nasze Realizacje
Realizacja strony internatowej dla Maxton Design
Maxton Design
Strony www
Realizacja strony internetowej dystrybutora mebli ID Point
ID Point
Strony www
realizacja sklepu internetowego akcesoria biurowe
Najlepszy toner
Sklepy online
Sklep internetowy z częściami do elektronarzędzi  Mikron
Mikron
Sklepy online
Identyfikacja wizualna dla firmy STELMET
Stelmet
Identyfikacja wizualna