YouTube

YouTube

YouTube - jako narzędzie do promocji firmy w internecie

YouTube znalazł swoje stałe miejsce w przestrzeni internetowej. Można na nim znaleźć właściwie wszystko - ulubione piosenki, śmieszne amatorskie filmiki, poradniki, czy pełnometrażowe filmy. Portal ten to jednak nie tylko łatwo dostępna rozrywka, ale też świetne narzędzie do promocji biznesu w sieci. Daje ogromne możliwości. Z YouTube korzysta ponad miliard użytkowników, którzy codziennie spędzają setki milionów godzin na oglądaniu filmów i generują miliardy wyświetleń. Ponadto liczba godzin spędzanych miesięcznie przez użytkowników na oglądaniu filmów w YouTube rośnie z każdym rokiem o 50%. Portal ten dostępny jest w 78 krajach i 76 językach. Możliwości, które daje są więc nieograniczone i z pewnością warto to wykorzystać.

Co to jest YouTube?

YouTube to serwis internetowy umożliwiający bezpłatne umieszczanie filmów, nadawanie ich na żywo, a także komentowanie i ocenianie przekazywanych treści. Portal ten powstał w 2005 roku. Ta platforma używa technologii HTML5 i FLV do wyświetlania filmów zamieszczonych przez użytkowników. Platforma YouTube jest także jednym z najlepszych narzędzi do badań i interakcji między użytkownikami. YouTube stał się drugą po Google najważniejszą wyszukiwarką w Internecie. Wynika to z preferencji osób, które wybierają treści audiowizualne, a nie tekstowe. Z tego powodu YouTube jest nie tylko swoistą siecią społecznościową- użytkownicy mogą dzięki niej wchodzić w interakcje, ale także świetną wyszukiwarką treści. Wynika to z łatwości, jaką oferuje platforma do przesyłania strumieniowego, ponieważ filmy można znaleźć za pomocą metadanych, hashtagów i opisów historii. Użytkownicy tego serwisu mogą też tworzyć własne kanały i playlisty. Warto pamiętać, że YouTube jest czymś więcej niż krótkimi, zabawnymi filmikami. To także szansa na dotarcie do klientów, którzy spędzają na nim swój czas.

Jak działa YouTube?

Działanie YouTube polega na pewnych zasadach , dzięki którym możliwe jest zarówno umieszczanie na nim treści, jak i ich odbiór. Do tej platformy internetowej co minutę przesyłanych jest ponad 500 godzin nowych treści. Z tego też względu YouTube wprowadził system rankingowy, który przegląda filmy w poszukiwaniu wyników najbardziej pasujących do zapytania i prezentuje je w sposób ułatwiający znalezienie tego, czego użytkownicy szukają. W wyszukiwarce YouTube priorytet mają trzy elementy- trafność, zaangażowanie i jakość. Pozwalają one na najlepsze wyniki wyszukiwania. Do oceny trafności brane są pod uwagę takie czynniki jak: tytuł, tagi, opis i treść filmu pasująca do zapytania.

Wykorzystanie sygnałów zaangażowania to także sposób na określenie trafności. YouTube wykorzystuje także połączone sygnały zaangażowania od wszystkich użytkowników – biorąc pod uwagę czas oglądania określonego filmu dla danego zapytania, aby ustalić, czy zostanie on uznany za pasujący do słów wyszukiwanych przez innych użytkowników. Jeśli chodzi o jakość systemy YouTube są zaprojektowane w taki sposób, aby rozpoznawały sygnały pomagające określić, czy twórca kanału charakteryzuje się doświadczeniem i wiarygodnością w zakresie danego tematu. YouTube odgrywa obecnie bardzo istotną role także w promocji biznesu w sieci. Pozwala bowiem w prosty sposób dotrzeć do Klientów, którzy spędzają czas na tym serwisie. Osoby prowadzące swoją działalność mogą publikować własne materiały filmowe, wykupywać reklamy na pojawiających się boxach lub innych filmikach, oraz korzystać z usług vlogerów, czyli osób, które mają swoje kanały i cieszą się dużą popularnością. Publikowanie na YouTube to postawienie na content marketing w formie video. Materiały video należą do najbardziej popularnych treści w internecie. Publikacje powinny być tak przygotowane, aby zainteresowały potencjalnego klienta.

Jak wykorzystać YouTube do promocji firmy?

  • reklama na YouTubie jest jedną z najbardziej opłacalnych, ze względu na połączenie różnych kanałów komunikacji, bodźców, łatwość w odbiorze oraz dostępność. Filmy na kanale YouTube to także autentyczność, dzięki czemu taka forma reklamy nie jest nachalna,
  • przybliżenie widzom (potencjalnym klientom) działania produktu w praktyce i jego recenzja,
  • własny kanał na YouTube, na którym można publikować treści tworzone bezpośrednio przez firmę, jak i tworzone przy współpracy z przedstawicielami danej branży, a także ze specjalistami co ma ogromny wpływ na poziom zaufania oraz renomę,
  • odpowiednie pozycjonowanie kanału YouTube, daje doskonałe efekty w promocji marki w internecie.

Dla kogo pracujemy?

Firma Mostostal Warszawa S.A. od ponad siedemdziesięciu ośmiu lat funkcjonuje na rynku polskim. Od początku swej działalności prowadziła zrównoważony rozwój i podejmowała się realizacji różnego rodzaju projektów. Wykonywane przez firmę Mostostal Warszawa obiekty obejmują praktycznie każdy sektor budowlany: ogólny, drogowy, przemysłowy,...

Aby wzmocnić pozycję marki Hensfort w Internecie, zaoferowaliśmy firmie usługi marketingu internetowego. Prowadzone przez nas działania promocyjne przyczynią się do zwiększenia wyników sprzedaży. Dla producenta okien i drzwi energooszczędnych Hensfort zbudowaliśmy profesjonalną stronę internetową wraz z konfiguratorami online.

Folwark Center Rzeszów to kompleks budynków na Słocinie w Rzeszowie, dla którego przygotowaliśmy oryginalną identyfikację wizualną. Dla firmy stworzyliśmy profesjonalną stronę internetową, którą skutecznie pozycjonujemy. Budujemy wizerunek marki w sieci z wykorzystaniem usługi...

Zakres działań - strona internetowa. Meble.pl to nowoczesny sklep internetowy, którego asortyment składa się ze stylowych, praktycznych, a zarazem wysokojakościowych mebli oraz wyposażenia wnętrz. W bogatej ofercie sklepu internetowego dostępne są meble, dzięki którym zaaranżujesz swoje wymarzone wnętrze. Wychodząc naprzeciw potrzebom swoich...

Poznaj nasze Realizacje
konfigurator online kostki brukowej
Konfigurator kostki
Strony www
Lwowski Baciar
Strony www
Realizacja sklepu internetowego Artelito
Artelito
Sklepy online
Facebook Argonium
Polub nas na Facebook'u
Facebook Argonium