Jak wykorzystujemy marketing szeptany w promocji lekarzy?
pozycjonowanie

Jak wykorzystujemy marketing szeptany w promocji lekarzy?

Zdrowie jest jedną z najważniejszych wartości, dlatego usługi medyczne od wielu lat należą do najczęściej poszukiwanych w sieci informacji. Portale internetowe poświęcone tematyce zdrowotnej cieszą się ogromną popularnością, a na forach i grupach dyskusyjnych, internauci wymieniają się opiniami na temat poszczególnych lekarzy oraz placówek medycznych. Jak wiadomo, dobra opinia szybko się roznosi, jednak zła jeszcze szybciej. To, co mówią o nas inni, może wpłynąć zarówno na sukces, jak też na porażkę. W zawodzie lekarza opinie są szczególnie istotne, ponieważ to właśnie one wpływają na wybór odpowiedniego specjalisty.

Według amerykańskich agencji marketingowych, które zajmują się badaniem opinii konsumentów, aż połowa społeczeństwa podejmuje decyzje o wyborze usług na podstawie opinii, które znajduje w sieci. W rekomendacjach internautów tkwi ogromny potencjał. Właśnie dlatego tak wielu naszych klientów wdraża marketing szeptany, który pozwala na pozyskiwanie i zarządzanie opiniami.

Marketing szeptany w promocji lekarzy

Marketing szeptany w kontekście usług medycznych nie jest niczym nowym. Jeszcze zanim został spopularyzowany Internet, większość osób przy wyborze specjalisty korzystała z tzw. poczty pantoflowej. Przekazywane przez znajomych i członków rodziny opinie były często decydującym kryterium w tym aspekcie. Obecnie dużym ułatwieniem stał się Internet, w którym można zasięgnąć opinii szerokiego grona pacjentów i łatwiej znaleźć właściwego specjalistę. Tutaj kluczową rolę odgrywają przede wszystkim portale o tematyce zdrowotnej i fora internetowe. Można z ich pomocą dowiedzieć się jakie są doświadczenia innych związanych z wizytą u lekarza w placówce prywatnej lub państwowej. Dobre opinie odnośnie danego lekarza dają także możliwość zwiększenia poczucia bezpieczeństwa, które jest bardzo istotne w przypadku wyboru osoby, w której ręce powierzamy zdrowie. Właśnie dlatego jednym z najpopularniejszych rozwiązań pomagającym w promowaniu świadczeń lekarskich jest marketing szeptany.

Jak pozyskiwać opinie?

Jako wykonawcy jesteśmy w stanie zaoferować naszym klientom rozwiązania, które pomogą w pozyskiwaniu rekomendacji i kreowaniu pozytywnego wizerunku. Aby nasze wdrożenia mogły zadziałać, potrzebne jest jednak wsparcie ze strony klienta. My nie mamy bezpośredniego kontaktu z pacjentami, natomiast lekarz tak. Zachęcamy więc do tego, aby nie obawiać się prosić pacjentów o wystawianie opinii. Nie każda z zadowolonych osób wpadnie na to, aby podzielić się swoją opinią w sieci. Zupełnie inaczej jest natomiast w przypadku niezadowolonych pacjentów. Ci na pewno zadają o to, aby każdy mógł dowiedzieć się o zastrzeżeniach co do wizyty. Zdarza się więc, że pomimo usilnych starań lekarza negatywne opinie pojawiają się w sieci, podczas gdy brakuje tych pozytywnych. Niestety taka sytuacja kreuje niekorzystny wizerunek i zniechęca potencjalnych pacjentów do wizyt. Warto temu zapobiegać, dbając o przewagę dobrych komentarzy nad tymi złymi, które zawsze mogą się pojawić.

Lekarze należą do niezwykle aktywnych osób. Pomagają codziennie wielu pacjentom, doradzają, ratują życie i zdrowie, a także udzielają się w stowarzyszeniach naukowych. To wszystko sprawia, że trudno znaleźć im czas na aktywność w sieci. Wielu lekarzy nie ma możliwości, aby zająć się prowadzeniem profilu w serwisie medycznym, udostępniać informacje o sobie czy brać czynny udział w dyskusjach online. W Agencji Interaktywnej Argonium pomagamy zaprezentować się lekarzom i podmiotom medycznym w sieci oraz dotrzeć do potencjalnych pacjentów.

Marketing szeptany w komunikacji z pacjentem

Stosowanie marketingu szeptanego do promowania jest rozwiązaniem, które pozwala nie tylko poinformować o realizowanych usługach medycznych. To także narzędzie komunikacji, które pozwala na prowadzenie dyskusji i kontakt z pacjentami. Za pozytywne komentarze możemy pacjentowi podziękować, co z pewnością będzie z pewnością dla wielu z nich miłym zaskoczeniem. Z kolei w przypadku gdy pacjent ma zarzuty i nie jest zadowolony z wizyty, skłonność do ugody i przeprosiny ze strony lekarza będą oznaką dla innych pacjentów, że specjalista nie traktuje nikogo z góry. Opinie pacjentów są również okazją do tego, aby wyciągnąć wnioski i ulepszać jakość świadczonych usług.

Poznaj naszą bazę wiedzy
01
Co to jest agencja interaktywna?
Z usług agencji interaktywnych korzysta coraz więcej firm. Nic dziwnego - od kiedy korzystanie z Internetu przybrało wymiar globalny to właśnie w nim zaczęła toczyć się większa część naszego życia.
Z usług agencji interaktywnych korzysta coraz więcej firm. Nic dziwnego - od kiedy korzystanie z Internetu przybrało wymiar globalny to właśnie w nim zaczęła toczyć się większa część naszego życia.
02
Facebook
Facebook stanowi jedno z najczęściej wykorzystywanych narzędzi marketingowych, a w połączeniu z Facebook ADS są nierozłączną część pracy niejednego specjalisty od social mediów oraz SEM.
Facebook stanowi jedno z najczęściej wykorzystywanych narzędzi marketingowych, a w połączeniu z Facebook ADS są nierozłączną część pracy niejednego specjalisty od social mediów oraz SEM.
03
Instagram
Instagram miał być siecią społecznościową służącą zabawie, polegającej na udostępnianiu zdjęć pomiędzy użytkownikami. Jednak stał się narzędziem, które pozwala zbliżyć się do znanych marek lub osób. Ten portal społecznościowy daje ogromne możliwości promocji firmy w sieci.
Instagram miał być siecią społecznościową służącą zabawie, polegającej na udostępnianiu zdjęć pomiędzy użytkownikami. Jednak stał się narzędziem, które pozwala zbliżyć się do znanych marek lub osób. Ten portal społecznościowy daje ogromne możliwości promocji firmy w sieci.
04
Ile kosztuje pozycjonowanie?
Koszt pozycjonowania strony www lub sklepu internetowego zależy od ilości pracy jaką należy włożyć w dany projekt.
Koszt pozycjonowania strony www lub sklepu internetowego zależy od ilości pracy jaką należy włożyć w dany projekt.
05
Audyt SEO
Co to jest audyt SEO? To szczegółowa analiza Twojej strony www pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych.
Co to jest audyt SEO? To szczegółowa analiza Twojej strony www pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych.
Zainteresowany?
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami i zapytaj o ofertę

Dla kogo pracujemy?

Zbudowaliśmy profesjonalną stronę www, którą zoptymalizowaliśmy pod kątem wyszukiwarki Google dla Hotel & Restauracja Coloseum. Dzięki usłudze marketingu internetowego promujemy ofertę hotelu Coloseum w sieci, a także dbamy o stabilność i bezpieczeństwo strony www, dzięki hostingowi oraz wsparciu...

Dla ośrodka Cogito, który zajmuje się przeciwdziałaniem oraz leczeniem zaburzeń psychicznych u dzieci, młodzieży i dorosłych zaprojektowaliśmy nowoczesną stronę www, którą zoptymalizowaliśmy pod kątem wyszukiwarki Google. Dysponujemy własną serwerownią, dlatego dla ośrodka Cogito zaproponowaliśmy hosting strony www, który umożliwia intuicyjne...

Działającej lokalnie Kancelarii Prawniczej M. Wojciechowska i Wspólnicy w Rzeszowie zaoferowaliśmy dostosowany do indywidualnych potrzeb hosting, dzięki czemu zarządzanie pocztą oraz stroną www jest bezpieczne i w pełni intuicyjne. Co więcej, dla M. Wojciechowska i Wspólnicy Kancelaria...

Sharp jest firmą, która nieustannie dąży do innowacji — opracowuje jedyne w swoim rodzaju produkty i rozwiązania z branży IT, dzięki którym jakość życia ludzi na całym świecie ulegnie poprawie. Sharp oferuje usługi IT, a także nowoczesne rozwiązania do zarządzania komunikacją oraz dokumentami.

Poznaj nasze Realizacje
realizacja sklepu internetowego akcesoria biurowe
Najlepszy toner
Sklepy online
konfigurator online kostki brukowej
Konfigurator kostki
Strony www
Realizacja strony www dla developera Kenomi
Kenomi Deweloper
Strony www