Na rynku polskim istnieje duży wybór platform e-commerce, z którymi warto się zapoznać, jeśli rozważasz stworzenie sklepu internetowego. Każda z platform ma swoje wady i zalety - taki wybór powinien być więc podyktowany indywidualnym zapotrzebowaniem. Taką wartą rozważenia opcją jest platforma IdoSell, która, zaraz po oprogramowaniu Shoper, jest najchętniej wybierana przez polskich użytkowników oraz pozycjonerów. Niewątpliwą zaletą platformy IdoSell jest możliwość posiadania różnorodnych funkcji i rozszerzeń, które usprawnią działanie Twojego sklepu internetowego.
Jeśli szczególnie zależy nam na ułatwieniach w tym złożonym i żmudnym procesie, jakim jest pozycjonowanie sklepu, warto rozważyć zakup abonamentu IdoSell.
IdoSell mianowicie może się pochwalić niezwykle korzystnymi dla SEO linkami kanonicznymi tworzonymi w automatyczny sposób i szerokimi możliwościami automatyzacji, jeśli chodzi o meta title oraz description. Szczególnie docenianymi przez użytkowników atutami platformy e-commerce IdoSell są łatwość w instalacji, w razie potrzeby możliwość skorzystania z pomocy wsparcia technicznego na tym etapie oraz bezpieczeństwo danych. Warto również wspomnieć o tym, że IdoSell dostarcza możliwość uruchomienia modułów służących do integracji zarówno z Google Search Console, jak i Google Analytics.
IdoSell będzie dobrym wyborem dla różnego typu sklepów - zarówno mniejszych i większych przedsiębiorstw obsługujących również sklepy stacjonarne oraz marketplace.