Współpraca z Kancelarią Notarialną Aleksandra Jurczak umożliwiła modernizację strony www, jak również dostosowane do indywidualnych potrzeb kancelarii hostingu witryny internetowej. Kancelaria Notarialna Aleksandra Jurczak specjalizuje się w usługach z zakresu czynności notarialnych.
Archetyp marki - Buntownik
Określenie archetypu marki ma na celu oddanie jej ducha poprzez nadanie jej ludzkich cech i tożsamości, uwiarygadniając ją jednocześnie w oczach odbiorców. Zabieg ten wykorzystuje agencja interaktywna Argonium przy budowie identyfikacji wizualnej firmy. Archetyp marki to świetne narzędzie wykorzystywane we współczesnym marketingu w celu wzbudzania sympatii, lojalności i zaufania wśród odbiorców. Marka posługująca się określonym archetypem zyskuje osobowość oraz lęki i pragnienia typowe dla człowieka, które podzielają członkowie skonkretyzowanej grupy docelowej. Wśród 12 archetypów marki Buntownik to najbardziej nieposłuszny i radykalny typ podważający wszystkie zasady wraz z ustalonym z góry porządkiem świata. Sprawdź, czy Twoja marka ma w sobie coś z Buntownika!
Archetyp Buntownika (The Outlaw)
Każdy Buntownik jest nonkonformistą traktującym wolność jako najwyższą wartość. Nie tylko nie boi się on sprzeciwić i postawić na swoim, ale też walczy z ograniczającymi go zasadami i ustalonym porządkiem świata. Jego energia i odwaga są cechami niezbędnymi podczas podążania własną ścieżką, podejmowania się nowych wyzwań oraz rywalizacji. Marka jako Buntownik może sprzeciwiać się regułom, szokować i dominować na rynku, chętnie wchodząc w szranki z konkurencją. Archetyp Buntownika to ostry i silny rewolucjonista, który budzi postrach i jednocześnie ma w sobie coś pociągającego.
Archetyp Buntownika świetnie się sprawdza jako osobowość marek będących liderami w branżach motoryzacyjnej, gamingowej, młodzieżowej czy odzieżowej. Z Buntownikiem utożsamiają się między innymi marki, takie jak: Diesel, Virgin, Converse, Harley Davidson oraz Nasty Gal.
Odkryj, kim jest Twoja marka!
Za określonymi archetypami marek kryją się konkretne cechy osobowości, wartości oraz motywacje. Popularyzatorki tej koncepcji we współczesnym marketingu - Margaret Mark i Carol S. Pearson - wyróżniły 12 archetypów, którymi kierują odmienne cele, dążenia i pragnienia. Są to:
- Archetyp Twórca,
- Archetyp Bohater,
- Archetyp Opiekun,
- Archetyp Niewinny/Uczciwy,
- Archetyp Mędrzec,
- Archetyp Władca,
- Archetyp Odkrywca,
- Archetyp Towarzysz,
- Archetyp Czarodziej/Magik,
- Archetyp Buntownik,
- Archetyp Kochanek,
- Archetyp Błazen/Głupiec.
Odnalezienie archetypu marki może okazać się bardzo przydatne dla określenia jej tożsamości, ukierunkowania kampanii reklamowej oraz sprecyzowania jej grupy docelowej. Już wiesz, kim jest Twoja marka? Jeśli nie, agencja interaktywna Argonium bardzo chętnie służy swoją pomocą.