Współpraca z Kancelarią Notarialną Aleksandra Jurczak umożliwiła modernizację strony www, jak również dostosowane do indywidualnych potrzeb kancelarii hostingu witryny internetowej. Kancelaria Notarialna Aleksandra Jurczak specjalizuje się w usługach z zakresu czynności notarialnych.
Archetyp marki - Władca
Archetypy marki stanowią ważny element przy budowie identyfikacji wizualnej firmy wykorzystywany przez agencję interaktywną. Twórczynie koncepcji archetypów marki - Margaret Mark i Carol S. Pearson - wyróżniły ich aż 12. Za każdym z nich kryje się inny zbiór cech osobowości, wartości i symboli. Wybór archetypu marki nie powinien być przypadkowy ze względu na zróżnicowane skojarzenia i emocje (zarówno te pozytywne, jak i negatywne), jakie każdy z nich wzbudza w odbiorcach. Kluczem do sukcesu firmy jest zdefiniowanie tożsamości marki i jej grupy docelowej, które wypływają na podjęcie decyzji odnośnie kierunku kampanii reklamowej. Specjaliści pracujący w agencji interaktywnej mogą pomóc Ci w doborze archetypu marki oddającego najlepiej specyfikę Twojej firmy, jej charakter oraz przyświecające jej wartości.
Archetyp Władcy (The Ruler)
Archetyp Władcy jest kojarzony z siłą, życiem w dostatku, prestiżem i narzucaniem innym swoich zasad. Władcy to typowi przywódcy sprawujący kontrolę nad wszystkim, żyjący w luksusie i wyznaczający nowe trendy na rynku. Archetyp władcy jest zatem zarezerwowany dla silnych marek, liderów w swojej branży oraz tych oferujących wyłącznie towary luksusowe. Władca jest pewny siebie i stać go na drogie produkty, którymi lubi się otaczać - archetyp ten sprawdzi się więc doskonale w przypadku marek wyznających właśnie takie wartości i kierujących swoje produkty do urodzonych monarchów i królowych. Władca zdecydowanie nie ginie w tłumie, a dominuje na rynku i podporządkuje sobie inne marki.
Archetypem Władcy posługują się firmy oferujące drogie i ekskluzywne produkty, takie jak: Rolex, Mercedes oraz IBM. Agencja Interkatywna wykorzystuję Archetyp Władcy przy budowie identyfikacji wizualnej marek będących liderami w branżach: finansowej, jubilerskiej, motoryzacyjnej i temu podobnych.
Z kim utożsamiasz swoją markę?
Istnieje aż 12 archetypów marek odpowiadających za różne cechy, wartości i skojarzenia składające się na ich tożsamość. Są to:
- Archetyp Twórca,
- Archetyp Bohater,
- Archetyp Opiekun,
- Archetyp Niewinny/Uczciwy,
- Archetyp Mędrzec,
- Archetyp Władca,
- Archetyp Odkrywca,
- Archetyp Towarzysz,
- Archetyp Czarodziej/Magik,
- Archetyp Buntownik,
- Archetyp Kochanek,
- Archetyp Błazen/Głupiec.
Każdy z wymienionych archetypów skierowany jest w stronę marek o odmiennym profilu działalności oraz zróżnicowanej grupie docelowej. A Ty już wiesz, kim jest Twoja marka? Możemy pomóc Ci w zdefiniowaniu Twojej marki i przyporządkowaniu jej tożsamości w oparciu o dane klienta, specyfikę danego biznesu i skonkretyzowanego odbiorcę.