Zakres dziaÅ‚aÅ„ - strona www. White Sails Solina to oÅ›rodek wypoczynkowy nad Jeziorem SoliÅ„skim, w którym można zarezerwować nocleg, skorzystać z oferty SPA, a także spróbować przepysznych daÅ„ w dwóch restauracjach z widokiem na przepiÄ™kny krajobraz. 1 W White Sails Solina można odpocząć od codziennoÅ›ci i podarować sobie chwilÄ™...

Archetyp marki - Władca
Archetypy marki stanowiÄ… ważny element przy budowie identyfikacji wizualnej firmy wykorzystywany przez agencjÄ™ interaktywnÄ…. Twórczynie koncepcji archetypów marki - Margaret Mark i Carol S. Pearson - wyróżniÅ‚y ich aż 12. Za każdym z nich kryje siÄ™ inny zbiór cech osobowoÅ›ci, wartoÅ›ci i symboli. Wybór archetypu marki nie powinien być przypadkowy ze wzglÄ™du na zróżnicowane skojarzenia i emocje (zarówno te pozytywne, jak i negatywne), jakie każdy z nich wzbudza w odbiorcach. Kluczem do sukcesu firmy jest zdefiniowanie tożsamoÅ›ci marki i jej grupy docelowej, które wypÅ‚ywajÄ… na podjÄ™cie decyzji odnoÅ›nie kierunku kampanii reklamowej. SpecjaliÅ›ci pracujÄ…cy w agencji interaktywnej mogÄ… pomóc Ci w doborze archetypu marki oddajÄ…cego najlepiej specyfikÄ™ Twojej firmy, jej charakter oraz przyÅ›wiecajÄ…ce jej wartoÅ›ci.
Archetyp Władcy (The Ruler)
Archetyp WÅ‚adcy jest kojarzony z siłą, życiem w dostatku, prestiżem i narzucaniem innym swoich zasad. WÅ‚adcy to typowi przywódcy sprawujÄ…cy kontrolÄ™ nad wszystkim, żyjÄ…cy w luksusie i wyznaczajÄ…cy nowe trendy na rynku. Archetyp wÅ‚adcy jest zatem zarezerwowany dla silnych marek, liderów w swojej branży oraz tych oferujÄ…cych wyłącznie towary luksusowe. WÅ‚adca jest pewny siebie i stać go na drogie produkty, którymi lubi siÄ™ otaczać - archetyp ten sprawdzi siÄ™ wiÄ™c doskonale w przypadku marek wyznajÄ…cych wÅ‚aÅ›nie takie wartoÅ›ci i kierujÄ…cych swoje produkty do urodzonych monarchów i królowych. WÅ‚adca zdecydowanie nie ginie w tÅ‚umie, a dominuje na rynku i podporzÄ…dkuje sobie inne marki.
Archetypem Władcy posługują się firmy oferujące drogie i ekskluzywne produkty, takie jak: Rolex, Mercedes oraz IBM. Agencja Interkatywna wykorzystuję Archetyp Władcy przy budowie identyfikacji wizualnej marek będących liderami w branżach: finansowej, jubilerskiej, motoryzacyjnej i temu podobnych.
Z kim utożsamiasz swoją markę?
Istnieje aż 12 archetypów marek odpowiadajÄ…cych za różne cechy, wartoÅ›ci i skojarzenia skÅ‚adajÄ…ce siÄ™ na ich tożsamość. SÄ… to:
- Archetyp Twórca,
- Archetyp Bohater,
- Archetyp Opiekun,
- Archetyp Niewinny/Uczciwy,
- Archetyp Mędrzec,
- Archetyp Władca,
- Archetyp Odkrywca,
- Archetyp Towarzysz,
- Archetyp Czarodziej/Magik,
- Archetyp Buntownik,
- Archetyp Kochanek,
- Archetyp Błazen/Głupiec.
Każdy z wymienionych archetypów skierowany jest w stronÄ™ marek o odmiennym profilu dziaÅ‚alnoÅ›ci oraz zróżnicowanej grupie docelowej. A Ty już wiesz, kim jest Twoja marka? Możemy pomóc Ci w zdefiniowaniu Twojej marki i przyporzÄ…dkowaniu jej tożsamoÅ›ci w oparciu o dane klienta, specyfikÄ™ danego biznesu i skonkretyzowanego odbiorcÄ™.




