Archetyp marki - Twórca
marketing internetowy

Archetyp marki - Twórca

Agencja interaktywna wykorzystuje wybrane z 12 archetypów przy budowie brandingu danej marki. Każdy z nich możemy określić jako inny wzorzec osobowości, kryjące się za nim odmienne wartości oraz wzbudzanie konkretnych odczuć i skojarzeń. Określenie archetypu marki pozwala na zdefiniowanie jej tożsamości i świadome się nią posługiwanie w ramach prowadzenia kampanii reklamowej. Spójny wizerunek marki ułatwia docieranie do ustalonej grupy docelowej, oddziałując na jej podświadomość poprzez wpływanie na odczucia oraz emocje odbiorców.

Archetyp Twórcy (The Creator)

Archetyp Twórcy związany jest z tworzeniem nowoczesnych technologii, kreowaniem nowej rzeczywistości i wyróżnianiem się z tłumu. Twórcy stawiają na kreatywność, wizjonerstwo i oryginalność - marki wyznające takie właśnie wartości najchętniej się z nimi utożsamiają. Twórcy posiadają z reguły duszę artystyczną, inspirują innych i zachęcają do tworzenia nowej rzeczywistości oraz wykorzystywania wyobraźni. Twórcami mogą być nie tylko artyści, ale też naukowcy i wynalazcy (marki działające w takich branżach). Twórcy unikają wszelkiej przeciętności, stawiając na jednostkę i jej oryginalność, z czym utożsamiają się m.in. Lego, Apple czy Sony.

 

Najbardziej znanym przykładem marki posługującej się właśnie archetypem Twórcy jest firma Lego zachęcająca dzieci i dorosłych do budowania nowej rzeczywistości przy użyciu klocków, kierując się przy tym własnymi pomysłami oraz wyobraźnią.

Kim jest Twoja marka?

Aby potencjalni klienci mogli utożsamiać się z Twoją marką, musisz ustalić jej wzorzec osobowościowy, przyświecające jej wartości oraz wzbudzane przez nią emocje. Agencja interaktywna wykorzystuje w tym celu archetypy stanowiące ważny element budowy brandingu marki. Możemy tutaj wyróżnić:

Właściwy wybór archetypu marki pomoże Ci w doborze skutecznej strategii reklamowej opierającej się na wzbudzaniu konkretnych emocji u odbiorców oraz opowiadaniu historii firmy.

 

Poznaj naszą bazę wiedzy
01
Co to jest system CMS?
CMS z ang. Content Management System to system zarządzania treścią. Najprościej rzec ujmując jest to witryna internetowa wyposażona w panel administracyjny dzięki któremu można bezpłatnie i samodzielnie zmieniać treści bez znajomości programowania.
CMS z ang. Content Management System to system zarządzania treścią. Najprościej rzec ujmując jest to witryna internetowa wyposażona w panel administracyjny dzięki któremu można bezpłatnie i samodzielnie zmieniać treści bez znajomości programowania.
02
Co to jest strona www?
Strona internetowa jest niezwykle istotnym elementem tożsamości biznesu w sieci. Jest to miejsce, do którego odsyłasz internautów i adres, po którym można Cię znaleźć w wynikach wyszukiwania.
Strona internetowa jest niezwykle istotnym elementem tożsamości biznesu w sieci. Jest to miejsce, do którego odsyłasz internautów i adres, po którym można Cię znaleźć w wynikach wyszukiwania.
03
Co to jest agencja interaktywna?
Z usług agencji interaktywnych korzysta coraz więcej firm. Nic dziwnego - od kiedy korzystanie z Internetu przybrało wymiar globalny to właśnie w nim zaczęła toczyć się większa część naszego życia.
Z usług agencji interaktywnych korzysta coraz więcej firm. Nic dziwnego - od kiedy korzystanie z Internetu przybrało wymiar globalny to właśnie w nim zaczęła toczyć się większa część naszego życia.
04
Co to jest WCAG?
Internet jest kopalnią wszystkiego. Sklepy, banki, instytucje kultury i państwowe, rozrywka czy nauka - wszystkie te miejsca są dostępne dla nas zarówno w życiu realnym, jak i w Internecie. Nie wyobrażamy sobie już życia bez sieci internetowej.
Internet jest kopalnią wszystkiego. Sklepy, banki, instytucje kultury i państwowe, rozrywka czy nauka - wszystkie te miejsca są dostępne dla nas zarówno w życiu realnym, jak i w Internecie. Nie wyobrażamy sobie już życia bez sieci internetowej.
05
Instagram
Instagram miał być siecią społecznościową służącą zabawie, polegającej na udostępnianiu zdjęć pomiędzy użytkownikami. Jednak stał się narzędziem, które pozwala zbliżyć się do znanych marek lub osób. Ten portal społecznościowy daje ogromne możliwości promocji firmy w sieci.
Instagram miał być siecią społecznościową służącą zabawie, polegającej na udostępnianiu zdjęć pomiędzy użytkownikami. Jednak stał się narzędziem, które pozwala zbliżyć się do znanych marek lub osób. Ten portal społecznościowy daje ogromne możliwości promocji firmy w sieci.
Zainteresowany?
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami i zapytaj o ofertę
elipsa elipsa
Poznaj nasze Realizacje
Strona produktowa piwa rzemieślniczego
Browar Janczar
Strony www
Realizacja sklepu internetowego Artelito
Artelito
Sklepy online
Whiteberg
Strony www
Realizacja strony www medycznej - Hyper Pulse Imeso
A.L.T Hyper Pulse
Strony www