Archetyp marki - Twórca
marketing internetowy

Archetyp marki - Twórca

Agencja interaktywna wykorzystuje wybrane z 12 archetypów przy budowie brandingu danej marki. Każdy z nich możemy określić jako inny wzorzec osobowości, kryjące się za nim odmienne wartości oraz wzbudzanie konkretnych odczuć i skojarzeń. Określenie archetypu marki pozwala na zdefiniowanie jej tożsamości i świadome się nią posługiwanie w ramach prowadzenia kampanii reklamowej. Spójny wizerunek marki ułatwia docieranie do ustalonej grupy docelowej, oddziałując na jej podświadomość poprzez wpływanie na odczucia oraz emocje odbiorców.

Archetyp Twórcy (The Creator)

Archetyp Twórcy związany jest z tworzeniem nowoczesnych technologii, kreowaniem nowej rzeczywistości i wyróżnianiem się z tłumu. Twórcy stawiają na kreatywność, wizjonerstwo i oryginalność - marki wyznające takie właśnie wartości najchętniej się z nimi utożsamiają. Twórcy posiadają z reguły duszę artystyczną, inspirują innych i zachęcają do tworzenia nowej rzeczywistości oraz wykorzystywania wyobraźni. Twórcami mogą być nie tylko artyści, ale też naukowcy i wynalazcy (marki działające w takich branżach). Twórcy unikają wszelkiej przeciętności, stawiając na jednostkę i jej oryginalność, z czym utożsamiają się m.in. Lego, Apple czy Sony.

 

Najbardziej znanym przykładem marki posługującej się właśnie archetypem Twórcy jest firma Lego zachęcająca dzieci i dorosłych do budowania nowej rzeczywistości przy użyciu klocków, kierując się przy tym własnymi pomysłami oraz wyobraźnią.

Kim jest Twoja marka?

Aby potencjalni klienci mogli utożsamiać się z Twoją marką, musisz ustalić jej wzorzec osobowościowy, przyświecające jej wartości oraz wzbudzane przez nią emocje. Agencja interaktywna wykorzystuje w tym celu archetypy stanowiące ważny element budowy brandingu marki. Możemy tutaj wyróżnić:

Właściwy wybór archetypu marki pomoże Ci w doborze skutecznej strategii reklamowej opierającej się na wzbudzaniu konkretnych emocji u odbiorców oraz opowiadaniu historii firmy.

 

autor
Autor artykułu
Oskar Szczepański
Specjalista od marketingu internetowego, socialmedia
Napisz do mnie
Udostępnij
Oceń artykuł
Archetyp marki - Twórca
4.7/5 na podstawie 123 głosów
Poznaj naszą bazę wiedzy
01
Co to jest API
API (Application Programming Interface) w kontekście sklepu internetowego to zestaw definicji i protokołów, które pozwalają różnym aplikacjom i systemom komunikować się ze sklepem online.
API (Application Programming Interface) w kontekście sklepu internetowego to zestaw definicji i protokołów, które pozwalają różnym aplikacjom i systemom komunikować się ze sklepem online.
02
Co to jest link follow
Link follow to atrybut linka, który nie jest powszechnie używany w kontekście linków internetowych. Niemniej jednak, jeśli miałbym wyjaśnić go na podstawie terminologii związanej z linkami, można by go zrozumieć jako odniesienie do standardowych linków, które nie posiadają atrybutu "nofollow".
Link follow to atrybut linka, który nie jest powszechnie używany w kontekście linków internetowych. Niemniej jednak, jeśli miałbym wyjaśnić go na podstawie terminologii związanej z linkami, można by go zrozumieć jako odniesienie do standardowych linków, które nie posiadają atrybutu
03
Co to jest WebDesign?
Webdesign to proces tworzenia stron internetowych, który obejmuje zarówno aspekty wizualne, jak i funkcjonalność.
Webdesign to proces tworzenia stron internetowych, który obejmuje zarówno aspekty wizualne, jak i funkcjonalność.
04
Co to jest link nofollow
Link "nofollow" to atrybut stosowany w kodzie HTML, który informuje wyszukiwarki internetowe, takie jak Google, że powinny zignorować dany link podczas indeksowania strony i przepływu wartości PageRank.
Link
05
Co to jest analiza konkurencji w pozycjonowaniu?
Analiza konkurencji SEO to proces badania i oceny działań konkurencyjnych stron internetowych pod kątem pozycjonowania organicznego w wyszukiwarkach.
Analiza konkurencji SEO to proces badania i oceny działań konkurencyjnych stron internetowych pod kątem pozycjonowania organicznego w wyszukiwarkach.
Zainteresowany?
Zainteresowany?
Skontaktuj się z nami i zapytaj o ofertę

Dla kogo pracujemy?

Współpraca z Kancelarią Notarialną Aleksandra Jurczak umożliwiła modernizację strony www, jak również dostosowane do indywidualnych potrzeb kancelarii hostingu witryny internetowej. Kancelaria Notarialna Aleksandra Jurczak specjalizuje się w usługach z zakresu czynności notarialnych.

Zakres działań - marketing internetowy. Italia Style to sklep internetowy, w którego ofercie dostępne są luksusowe meble włoskie do salonu, jadalni, sypialni, a także pokoju dziecięcego czy nawet biura. W bogatym asortymencie marki można znaleźć wysokiej jakości meble wykończone w niepowtarzalnym stylu, dzięki którym bez większego problemu urządzisz...

Zakres działań - strona internetowa. Meble.pl to nowoczesny sklep internetowy, którego asortyment składa się ze stylowych, praktycznych, a zarazem wysokojakościowych mebli oraz wyposażenia wnętrz. W bogatej ofercie sklepu internetowego dostępne są meble, dzięki którym zaaranżujesz swoje wymarzone wnętrze. Wychodząc naprzeciw potrzebom swoich...

Zakres działań - hosting, administracja strony www. Z grupą Cellfast współpracujemy od  ponad 6 lat nad utrzymaniem stabilnego i szybkiego hostingu dla serwisu www oraz utrzymanie/ aktualziację strony www.

Stworzyliśmy nowoczesny sklep internetowy, który cechuje się intuicyjną nawigacją i przyjaznym interfejsem użytkownika. Klienci mogą szybko i łatwo znaleźć interesujące produkty, korzystając z zaawansowanych filtrów wyszukiwania. Dzięki wysokiej jakości zdjęciom i szczegółowym opisom, użytkownicy mają pełen wgląd w oferowane produkty, co ułatwia im podejmowanie...

Yachts and Boat to renomowany sprzedawca łodzi marek Banta oraz Nautic, oferujący najwyższej jakości produkty dla miłośników żeglarstwa. Firma wyróżnia się na rynku dzięki możliwości personalizacji łodzi, którą zapewniają konfiguratory online stworzone przez Argonium. Dzięki nim, klienci Yachts and Boat mogą tworzyć swoje wymarzone łodzie, spełniające wszystkie wymagania...

CARPATHIA CONSULTING GROUP istnieje na rynku od 2009 roku i cieszy się uznaniem jako ceniony partner w dziedzinie pozyskiwania środków. Bogate doświadczenie oraz ekspertyza, są owocem wieloletniej pracy  założyciela, Piotra Fularza, oraz zgranego zespołu CCG, który aktywnie działa w tej sferze od 2003 roku. Firma stanowi bezsporne centrum kompetencji w obszarze...

LS Tech to firma zajmująca się produkcją maszyn pakujących i systemów do paletyzacji. Dla firmy zaprojektowaliśmy unikalną i spójną identyfikację wizualną. Oryginalne logo i wizytówka pozwoli firmie zdobyć nowych klientów. Dla LS Tech stworzyliśmy również materiały reklamowe, które przygotowaliśmy do...

elipsa elipsa
Poznaj nasze Realizacje
Mostostal Warszawa - konfigurator online mostów
Mostostal
Konfiguratory
Identyfikacja wizualna dla firmy STELMET
Stelmet
Identyfikacja wizualna
Boost Genius
Strony www
Bendiks Rzeszów - nowa strona internetowa
Bendiks Rzeszów
Strony www
Facebook Argonium
Polub nas na Facebook'u
Facebook Argonium