Współpraca z Kancelarią Notarialną Aleksandra Jurczak umożliwiła modernizację strony www, jak również dostosowane do indywidualnych potrzeb kancelarii hostingu witryny internetowej. Kancelaria Notarialna Aleksandra Jurczak specjalizuje się w usługach z zakresu czynności notarialnych.
Archetyp marki - Twórca
Agencja interaktywna wykorzystuje wybrane z 12 archetypów przy budowie brandingu danej marki. Każdy z nich możemy określić jako inny wzorzec osobowości, kryjące się za nim odmienne wartości oraz wzbudzanie konkretnych odczuć i skojarzeń. Określenie archetypu marki pozwala na zdefiniowanie jej tożsamości i świadome się nią posługiwanie w ramach prowadzenia kampanii reklamowej. Spójny wizerunek marki ułatwia docieranie do ustalonej grupy docelowej, oddziałując na jej podświadomość poprzez wpływanie na odczucia oraz emocje odbiorców.
Archetyp Twórcy (The Creator)
Archetyp Twórcy związany jest z tworzeniem nowoczesnych technologii, kreowaniem nowej rzeczywistości i wyróżnianiem się z tłumu. Twórcy stawiają na kreatywność, wizjonerstwo i oryginalność - marki wyznające takie właśnie wartości najchętniej się z nimi utożsamiają. Twórcy posiadają z reguły duszę artystyczną, inspirują innych i zachęcają do tworzenia nowej rzeczywistości oraz wykorzystywania wyobraźni. Twórcami mogą być nie tylko artyści, ale też naukowcy i wynalazcy (marki działające w takich branżach). Twórcy unikają wszelkiej przeciętności, stawiając na jednostkę i jej oryginalność, z czym utożsamiają się m.in. Lego, Apple czy Sony.
Najbardziej znanym przykładem marki posługującej się właśnie archetypem Twórcy jest firma Lego zachęcająca dzieci i dorosłych do budowania nowej rzeczywistości przy użyciu klocków, kierując się przy tym własnymi pomysłami oraz wyobraźnią.
Kim jest Twoja marka?
Aby potencjalni klienci mogli utożsamiać się z Twoją marką, musisz ustalić jej wzorzec osobowościowy, przyświecające jej wartości oraz wzbudzane przez nią emocje. Agencja interaktywna wykorzystuje w tym celu archetypy stanowiące ważny element budowy brandingu marki. Możemy tutaj wyróżnić:
- Archetyp Twórca,
- Archetyp Bohater,
- Archetyp Opiekun,
- Archetyp Niewinny/Uczciwy,
- Archetyp Mędrzec,
- Archetyp Władca,
- Archetyp Odkrywca,
- Archetyp Towarzysz,
- Archetyp Czarodziej/Magik,
- Archetyp Buntownik,
- Archetyp Kochanek,
- Archetyp Błazen/Głupiec.
Właściwy wybór archetypu marki pomoże Ci w doborze skutecznej strategii reklamowej opierającej się na wzbudzaniu konkretnych emocji u odbiorców oraz opowiadaniu historii firmy.